On kyllä aivan aivotonta touhua. Ensin ajan johonkin parkkihalliin, maksan siitä, kävelen metrolaiturille (miten hyvin vetää liukuportaat?), venttaan metroa, herra tietää monenko muun kanssa jotka menossa matsiin(/matseihin?!), sitten ihmetellään, että mahtuuko metroon vai pitääkö ventata seuraavaa, sitten vihdoin metroon, siitäkin pitää maksaa, ja sitten vielä lopuksi kävellään (ulkokautta) hallille. EI HELVETTI. Selvääkin selvempi on, että rahan alttarilla on taas kaikki uhrattu.. jostain luin, että kokoomusvetoinen homma (taas kerran) olisi. Kokoomuksesta ei ole hyötyä muuta kuin n. 0,1% kansalle.. silti suuri osa kansasta äänestää heitä, idiootit. Ei mitään järkeä enää missään. Parkkihalli halli(e)n viereen, tai maan alle jos mahdollista.
Sitä paitsi sen muutaman kerran kun olen autolla tullut, niin en ole kokenut esim. poistumista minään vaikeana sieltä hiekkakentältä (en edes häviöpelistä saatu uloke otsassa), ihan kivasti on vetänyt, ainakin siihen suuntaan mihin itse olen mennyt. Ihan sama juttu se on sitten jossain parkkihallissa, tuskin sekään vetää kauhean paljon paremmin.