Ainakin lännestä tuleville on paluumatka arkisin raskas. Matsi päättyy öppaut yhdeksältä, siitä kun kävelee Merituulentielle ja pääsee bussiin, niin kello on jo puoli kymmenen. Mä kuljen Kivenlahteen, joten 14 köröttelee 20-25 minuuttia mun pysäkillä, linja 12 vartin pidempään. Kymmeneksi en yleensä ehdi himaan. Kun aamulla lähtenyt töihin ja sieltä suoraan matsiin (muuten en ehdi, duunissa itänaapurissa), niin päivälle tulee mittaa 08-22.00. Ihan ilmaistakaan se ei ole, sillä yksi ylimääräinen ateria on pakko syödä "ulkona". Tuossa kun pimeä, kylmä ja räntäsateet vielä iskee niskaan, niin pelipäivä on mulle aika raskas. Etenkin jos hävitään...
Pointtini on, että kulkeminen hallille tulee olla mahdollisimman sujuvaa. Jos parkki on kallis, julkisilla kulkeminen hankalaa, ruoka hallilla paskaa ja kallista, niin telkkarista seuraaminen alkaa houkutella vahvasti. Aika vahva näyttö alkaa olla siitä, että en ole yksin ajatusteni kanssa. Sen verran väljää on katsomoissa.
Pointtini on, että kulkeminen hallille tulee olla mahdollisimman sujuvaa. Jos parkki on kallis, julkisilla kulkeminen hankalaa, ruoka hallilla paskaa ja kallista, niin telkkarista seuraaminen alkaa houkutella vahvasti. Aika vahva näyttö alkaa olla siitä, että en ole yksin ajatusteni kanssa. Sen verran väljää on katsomoissa.