Ymmärtääkseni Blues on myynnissä ei itse halli. Niinhän se on itse asiassa jenkeissäkin halli on se bisnes ei joukkue....
Niinpä, mutta luulisi päävuokralaisella olevan aika paljon sananvaltaa siihen miltä hallissa näyttää, vrt. HIFK ja Nordis.
Ymmärtääkseni Blues on myynnissä ei itse halli. Niinhän se on itse asiassa jenkeissäkin halli on se bisnes ei joukkue....
Jussi on myynyt ne, kuulemma tiedotustilaisuus ens viikolla.Mutta osaako joku sanoa, että kuka helvetti on vienyt sieltä fanikatsomon baarista ne viimeisetkin sohvat jo kohta menemään?
Jussi on myynyt ne, kuulemma tiedotustilaisuus ens viikolla.
Valaiskaahan viisaammat tyhmempää eli mua, että mitä ne uudet lcd-television näköiset lättänät siellä katossa ovat? Katossa metallikiskoissa kussakin 3-4 kappaletta littanoita mustia levyjä pystyasennossa. Ei niitä ennen ole siellä ollut.
edit: viime to huomasin ne, ei olleet kauan siellä, no viime sunnuntain peliin en päässyt mutta sitä ennen ei ole ollut mun nähdäkseni
Ahaa, no sitä varten ne sitten on tulleet. Tykkään katsoa matsit aina vähän sieltä sun täältä katsomoista, huomasin vain torstaina että yläkulmista ei enää näe pelikelloa (eikä jäähyjen jäljelläoloa) kun nuo kiskot ja lättänät ovat tulleet peittämään näkyvyyden.Ne on näemmä Talentia varten. Huomasin tänään kun tsekkailin sivusilmällä Toni Häppölän vetoa. Noi ko. ohjelman semifinaalit ja finaalithan on näemmä Barona Areenalla ja noi katosta roikkuvat töllöt sitä varten siellä.
"Barona Areenan ravintolatoiminnot siirtyvät Joy Cateringille
Jussi Salonojan omistama Joy Catering Oy on ostanut Sukula Co:n liiketoiminnan Barona Areenalla 4.10.2011. Kaupan myötä Barona Areenasta tulee Suomen ainoa monitoimiareena, jossa halli ja ravintolatoiminta ovat yhdessä omistuksessa.
Jussi Salonoja uskoo, että ravintolaliiketoiminnan myötä Barona Areenasta tulee entistä kilpailukykyisempi tapahtumapaikka. Taustalla on alalla arvostetun Vanajanlinna Groupin ammattitaito. Alkuvuodesta tehdyn kaupan myötä Salonoja omistaa osuuden Vanajanlinna Groupista, ja yhteistyöllä Barona Areenan kanssa toiminnalle haetaan synergiaetuja.
Barona Areenan kysyntä tapahtumapaikkana on kasvanut tuntuvasti viimeisen kahden vuoden aikana. Uudistuvien ravintolatoimintojen myötä sen uskotaan kasvavan entisestään. Jatkossa Barona Areena tarjoaa tapahtumanjärjestäjille jotain sellaista, mihin kukaan muu ei Suomessa pysty.
Tulevaisuudessa tarjonta tulee olemaan entistä monipuolisempaa myös kuluttajille. Osa myyntipisteistä ulkoistetaan yksityisille yrittäjille tai franchising-ketjuille. Näin Barona Areenalle saadaan entistä monipuolisempi ruokatarjonta, joka palvelee entistä laajempaa kävijäkuntaa."
27.10.2011 BLS-KAL oli ravintoloitsijana Baronalla ensimmäistä kertaa Joy Catering.
Miltä maistui? Pelasiko homma?
Menköön nyt vaikka tähän ketjuun. Onko kenelläkään tietoa, mikä tämä kameramies seisomakatsomossa oikein on? On kuvaillut nyt jo monessa matsissa, lähinnä faneja. Yhdessä vaiheessa mikissä oli YLEn logo, mutta mitään suurempaa Blues-juttua ei ole näkynyt heidän toimestaan. Kuvataan faneja arkistoon, että kun seuran myynti julkistetaan, on jotain mitä näyttää? Vai onko kyseessä "hyvin" naamioitu huligaanirekisterin kuvaaja?
Ensimmäinen katsomossa ollut kamerahemmo oli FST:ltä. Silloin kuvattiin matskua lyhyeen Bluesin yleisömääriä, Bluesia ja Salonojaa käsittelevään juttuun. Pätkä tuli FST:ltä joskus pari viikkoa sitten. Varmaankin löytyy vielä YLE Areenasta.
Eilisessäkin matsissa ollut kuvaaja, todellinen undercover :)
Nimimerkki Vesku raportoi samanlaisesta toiminnasta Hakametsässä Ilveksen pelissä tuossa kannattajakulttuuriketjussa, joten taitaa olla valtakunnallisen huligaanirekisterin teko käynnissä.Ja todellakin, hyvin undercover.
Tuli vaan mieleen että onkohan Bluesin kuuluttaja Aki Eurola keksinyt pelaajien lempinimet ihan omasta päästään vai ovatko pelaajat pyytäneet että heistä käytetään kyseisiä lempinimiä? Jokerit-ottelussahan Bluesin maalitekijöiksi kuulutettiin Camilo "Kiss Kiss" Miettinen ja myöhemmin Roope "Rock' n 'Roll" Talaja.... :)
Eurola on ollut kehissä niin pitkään, että en yhtään ihmettelisi, vaikka noiden takana olisi joku inside-läppä. Tuskin pelaajat ainakaan pahaa tykkäävät kun tuo Kisskisskin on ollut käytössä jo useamman kauden ajan.
Olipas kiva yleisömäärä tänään.
Talouden nykytilanne vaikuttanee kustannuksiin jonkin verran. Kun on epävarmuutta ilmassa, hinnat nousevat. Tietty, voihan olla, että alkuperäissuunnitelmat olivat aivan päin mäntyä, josta johtuu tuo huima nousu kustannuksissa.
Talouden nykytilanne vaikuttanee kustannuksiin jonkin verran. Kun on epävarmuutta ilmassa, hinnat nousevat. Tietty, voihan olla, että alkuperäissuunnitelmat olivat aivan päin mäntyä, josta johtuu tuo huima nousu kustannuksissa.