Esko Seppänen

  • 606 799
  • 1 305
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jaksossa Ronaldoa ja virkkusta. Jätetään suosiolla väliin
Itselle on ollut Seppästä kohtaan aika vahvat antipatiat mutta kun kuuntelin tuon jakson missä Kuusinen ja Virkkunen olivat vieraana, niin olen nyt pari futisjaksoa kuunnellut ne osuudet missä Virkkunen on mukana.

Multa varmaan puuttuu joku olellinen palanen aivoista koska olen aina tykännyt Virkkusesta. Silti tuossa viime jaksossa Seppäsen kommentit siitä, että aivotärähdysten pelkääminen (puskemiseen liittyen) jalkapallossa on älytöntä nössöilyä ja ennen oli paremmin kun jalkapallot oli niin painavia, että näki tähtiä aina kun sitä puski... Ei vaan pysty ottamaan kaverin höpötyksiä vakavasti.
 

Korhonen96

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Nyt oli kyllä niin sakea jakso. Ymmärrän, että Ronaldon haukkumisen idea on herättää tunteita mutta tuo jatkuva naureskelu tekee vain Eskosta itsestään säälittävän. En myöskään pidä kuinka Eskosta paljastuu jatkuvasti piiluvittuilun takaa piirteitä oikeasta kiusaajasta. En epäilisi hetkeäkään jos herra olisi oikeasti siviilissä kiusaaja, mihin sitä karvoistansa pääsee.

Samalla jalkapallotietämys ei Eskolla ole parasta luokkaa enkä välttämättä ymmärrä miksi yrittää työntää itseään samalle tasolle kuin esimerkiksi Virkkunen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Kommentit Ronaldosta ovat toki kärjistettyjä, mutta eivät hirveän väärässä. Ei Ronaldosta voi sanoa, että olisi ehdottomasti pelaaja jonka kanssa Portugali on parempi. Ainakin minulle syntyy koko ajan sellainen kuva, että Ronaldo on suurempi kuin joukkue ja voihan se niin ollakin, mutta se on ristiriidassa voittamisen kanssa. Itselläni toki vahvat antipatiat lähinnä Saudeihin menon vuoksi. Siitä huolimatta minusta on paljon helpompaa perustella Ronaldon olevan miinusmerkkinen pelaaja kuin plusmerkkinen pelaaja.

Ja mitä Seppäseen tulee, niin hän tietää miten myydä tuotetta. Hän tekee oman roolinsa juuri niin hyvin, että ohjelmaa kuunnellaan enemmän kuin mitään muuta podcastia tässä maassa. Ihmiset tykkää raflaavuudesta ja podcast on sellaiseen hyvä alusta. Itse arvostan hyvin korkealle, koska tuollaiset intohimoiset urheiluihmiset, joilla on hyvä bisnesvainu, harvemmin tekevät uraa tuolla tavoin.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Ja mitä Seppäseen tulee, niin hän tietää miten myydä tuotetta. Hän tekee oman roolinsa juuri niin hyvin, että ohjelmaa kuunnellaan enemmän kuin mitään muuta podcastia tässä maassa. Ihmiset tykkää raflaavuudesta ja podcast on sellaiseen hyvä alusta. Itse arvostan hyvin korkealle, koska tuollaiset intohimoiset urheiluihmiset, joilla on hyvä bisnesvainu, harvemmin tekevät uraa tuolla tavoin.

Seppänen menee tällaiselle keski-ikäiselle setämiehellekin ihan hyvin. Itse en ainakaan jaksa agioitua mistään Seppäsen mielipiteistä, vaan suhtaudun ohjelmaan mukavana taustamölinänä, jota kuunnellessa saatan muutaman kerran hymähtääkin hymy suupielessä. Toki itselläni on sellainen perversio, että diggailen siitä heittäytymisestä, joka miehellä on mainosten tekemiseen. Ei ihme, että saa hyvin mainosrahoja. Kaikesta henkii se, että Seppänen nauttii tekemisestään sekä elämästään, ja toki muistaa myös kehua tekemistään. Lopuksi vielä sellainen bonus, että Seppänen on joka kerran valmistautunut hyvin, kun paikalle tulee vieras.
 

Barney

Jäsen
Seppäsen ydinkohderyhmä on 15-25-vuotiaat miehet ja luonnollisesti myös sisältö on suunnattu ensisijaisesti heille. Tuossa kohderyhmässä tykätään kärjistämisestä ja vahvoista mielipiteistä, joita Esko heille toimittaa. Kun tähänkin ketjuun tulee tasaisin väliajoin ihmettelyjä, miten Esko nyt sanoi asiasta "X" tietyllä tavalla, niin nekin lisäävät hänen castinsa kuuntelumääriä, sillä jotkut haluavat käydä kuuntelemassa ne "hölmöt mielipiteet". Eskolle on tärkeintä olla aina vahvasti jotain mieltä, sillä se kasvattaa hänen castinsa saamaa huomiota ja siten myös kuuntelumääriä. Huomiotaloutta parhaimmillaan.

Itse en selvästi kuulu kohderyhmään, mutta joskus lenkillä saatan tätä kuunnella, jos en muutakaan kuunneltavaa keksi. Vierailijajaksot ovat päästäntöisesti ihan hyviä ja kiinnostavia, mikäli vieras ei ole joku Eskon kaveri. Kyllähän se välillä naurattaa, kun ajattelee, että 40-vuotias ukko meuhkaa mielipiteitä, joita voisi kuulla jonkun varhaisteinin suusta. Toisaalta työtänsä hän vain tekee ja verotietojen perusteella myös ihan tuloksellisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös