Itse ehdin kuunnella aamulenkillä vasta vähän yli puoleen väliin, mutta sen perusteella vaikutti hyvältä. Väkisin väännettyä läpänheittoa ei ollut liikaa, vaan podissa puhuttiin myös ihan vakavasti jalkapallosta. Suomalaisten futispodien kohdalla ongelma on se, että yleensä podien pitäjät eivät tiedä tarpeeksi pelaajista eivätkä etenkään ymmärrä mitään pelistä, jolloin kuunteleminen on jatkuvien asiavirheiden ja tyhmien heittojen takia raskasta. Tämä vaikuttaa kuitenkin olevan yksi harvinaisista poikkeuksista.
Uskoisin, että podi tulee käsittelemään pääasiassa näitä neljää suurinta sarjaa, mikä on ihan luonnollista, sillä Kuusisella on työnsä puolesta vahva tietopankki Valioliigasta sekä Bundesliigasta ja Virkkusella Serie A:sta sekä La Ligasta. Tuon Valioliiga-osuuden perusteella myös Virkkunen on yllättävän kartalla sarjasta, vaikka ei sitä selostakaan. Parhaita kohtia olivat nuo, kun puhuivat Arsenalin hankkimasta Calafiorista ja Cityn hankkimasta Savinhosta, kun toinen tuntee hyvin hankkivan seuran ja toinen hankittavan pelaajan.
Mitä itse olen ymmärtänyt, niin molemmat tekevät työssään aika paljon keskivertoa enemmän taustatöitä, minkä takia ovat varmaan noin pitkälle päässeetkin. He siis tuntevat selostamansa sarjat ja kohtuu hyvin ilmeisesti myös ne, joita eivät itse selosta. Tähän päälle vielä se, että molemmat ymmärtävät keskivertoselostajaa enemmän pelistä ja sen taktisista vivahteista. Kunhan ei mene jaksojen edetessä liian kainalopieruhommaksi, vaan huumori pidetään mukana, mutta kuitenkin aisoissa, niin hyvä tästä tulee.