NakkiFakiiri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- New York Rangers, Charlestown Chiefs
Vastahan sinne tuplamestaruus tuli ihan pari vuotta sitten.Floridan kiekkoalueelle mestaruus olisi ainakin hetkellisesti iso buusti.
Vastahan sinne tuplamestaruus tuli ihan pari vuotta sitten.Floridan kiekkoalueelle mestaruus olisi ainakin hetkellisesti iso buusti.
Itse tykännyt Virkkusesta kun uc:ssa ollut vieraana. Toki pidän Virkkusesta myös selostajana joten olen jäävi. Uskon että itseasiassa castissa parempi ilman Seppästä jolloin tyhmimmät sisäpiirivitsit yms jää kertomattaTuonne futsiseuranta-ketjuun kirjoitinkin UC-finaalin aikaan, että tuo Virkkunen on selostajana yks prkleen maneeri koko jätkä, toiset tietty tykkää, mutta meikäläiselle tuollainen honottelu & venyttely ei vaan toimi… Katsotaan millaista materiaalia saavat tähän podiin, mahdollisuus annetaan, mutta tuomio on oleva kova!
Olisi ottanut suoraan Kuusinen&Auvinen -duon. Kaksikko teki menestyksellä monta vuotta Valioliigaviikko-podia Suplaan.
En tiedä miten hyvin Kuusinen ja Virkkunen tulevat keskenään juttuun, mutta syksyllähän sen sitten näkee. Varovainen epäilys kuitenkin tälle kaksikolle.
Ehdottoman hyvä uutinen, aika heikko on suomalaisten jalkapallo-podcastien taso ja tässä on kuitenkin ne kaksi viihdyttävintä ja sanavalmista selostajaa.Näköjään syksyllä alkaa Urheilucastin tallissa uusi Virkkunen/Kuusinen -podcast
Saattaa olla vähän muitakin lajeja futiksen lisäksi.
Aika Urheilucastille tyypillinen vastavirtaan tehty analyysi mielestäni. Tarkoitus poiketa yleisestä mielipiteestä, eli erottua joukosta ja tottakai aiheuttaa reaktioita kuuntelijoissa.Piti taas itseään kiusata ja kuunnella Escon ja Bambin SC Finaaliennakko => Panthersilla ei siis ole mitään mahdollisuuksia Oilersia vastaan. Ja Öljyn pakisto on kuulemma kuitenkin tosi hyvä, ja sentterit paremmat kuin Floridalla, ja Skinnerillä samat tilastot kuin Bobilla, ja tuomarit suosii, ja semmotti…
Molemmilla on mielestäni hyvä ulosanti ja ohjelma voi toimia hyvinkin. Ilmeisesti tästä tulee nimenomaan Valioliiga-podcast ja sitä en tiedä kuinka paljon Virkkunen seuraa Valjua, kun ei sitä ainakaan selosta, kun on kilpailijalla. Auvisen ja Kuusisen ohjelmaa tuli myös aikanaan kuunneltua ja siinä vaikutti loppuvaiheilla, että Kuusinen vähän väsähti siihen ja jäikin sitten lopulta pois. Tulee varmasti ainakin annettua mahdollisuus tälle.Näköjään syksyllä alkaa Urheilucastin tallissa uusi Virkkunen/Kuusinen -podcast
Tätä minäkin toivon. Varmaan riittäisi pelkästään top-5 sarjat sekä UCL ja EL sekä mahdollinen HJK:n taival konferenssiliigassa. Näistä tietenkin enemmän olisi hyvä painottua Valioliigaan, La Ligaan, UCL:ään sekä Serie A:han sikäli mikäli Bayern tekee ensi Buli-kaudesta tylsän.Toivottavasti käsittelevät Euroopan futista kokonaisuutena
Mietin ihan samaa. Omaan huumorintajuun ei ainakaan iskenyt se heitto, kun Seppänen puhui jotenkin Virkkusen runkkailevan jonkun kelloliikkeen edessä. Muutenkin huumori on älykkyyden korkein muoto. Tuossakin tilanteessa Seppänen olisi voinut sanoa, että hän on itse se kaveri joka runkkaa kelloliikkeessä, niin silloin muut voivat nauraa vitsille, koska hän on itse asettanut itsensä siihen asemaan. Tuosta miten hän nyt sen asian sanoi, tuli lähinnä kiusallinen olo kuuntelijalle, sekä yläasteen röökipaikkavaibit.Koitin kuunnella kun oli Seppänen - Virkkunen - Kuusinen samassa studiossa puhumassa tulevasta podcastista => jonninjoutavaa jonneläppää, omien pierujen haistelua, kuuntelukelvotonta paskaa…
Mitäköhän Virkkunen toisi dartsiin? Kuusinenhan seuraa kyllä.Dartsia ja padelia?
Castin välihöpötyksethän on pelkkää vinoilua Tourun suuntaan. Mut hei, huumoriahan se vaan on *hymiöMietin ihan samaa. Omaan huumorintajuun ei ainakaan iskenyt se heitto, kun Seppänen puhui jotenkin Virkkusen runkkailevan jonkun kelloliikkeen edessä. Muutenkin huumori on älykkyyden korkein muoto. Tuossakin tilanteessa Seppänen olisi voinut sanoa, että hän on itse se kaveri joka runkkaa kelloliikkeessä, niin silloin muut voivat nauraa vitsille, koska hän on itse asettanut itsensä siihen asemaan. Tuosta miten hän nyt sen asian sanoi, tuli lähinnä kiusallinen olo kuuntelijalle, sekä yläasteen röökipaikkavaibit.
Virkkusen ja Kuusisen podia odotan kyllä innolla. Siinä on kavereilla tietämystä ja otekin on mukavan rento.
Omalta osalta menee jäähylle tämä podcast. Nyt jo tietää, että tämä Eskon vedonlyöntifirma (jossa pelaamista hän ei tosiaankaan suosittele kenellekään) ja kuponkifirma tulevat viemään 5-10 prosenttia ohjelma-ajasta. Siihen päälle pikku-Taavetin kuulumiset ja muutamat muut maneerit, niin kuuntelukelpoisen materiaalin etsiminen menisi vähän liian sirpaleiseksi, jotta viitsii tähän käyttää vapaa-aikaansa.yhtään ei Besko mainostanut vedonlyöntisivustoa missä itse on osakkaana... Mites nää mainonnat nyt oikein menikään. Sanoi kyllä ettei suosittele kenellekkään
yhtään ei Besko mainostanut vedonlyöntisivustoa missä itse on osakkaana... Mites nää mainonnat nyt oikein menikään. Sanoi kyllä ettei suosittele kenellekkään
Täällä täysin sama. Urheilucastia tuli kuunneltua Spotifyn mukaan noin 10-15 tuhatta minuuttia vuosittain, mutta nykyisin suorastaan provosoidun kyseisestä tuotteesta, jos Spotify alkaa sitä toistaa automaattisesti jostain suosituslistalta. Seppänen meni boikottiin noin 10kk. sitten juuri tuon provosoivan tyylinsä takia. Haukutaan liigaa, haukutaan liigan pienimpiä joukkueita, vaikka samalla haastatellaan niiden valmentajia. Christiano Ronaldoa kohtaan tunnetaan suorastaan pyhää vihaa. Nykyisin melkein harmittaa, että aika monta pitkää ajomatkaa ja lenkkiä tuli kyseistä podcastia kuunneltua. Erittäin taitavahan Seppänen on myymään ja liikevaihtoa tuottamaan ja siitä hänelle kaikki kunnia. Tokkopa hänen tarvitsisi enään itse Salvoksen hirsistudioon vaivautua, kun nämä vakiojaksot pyörivät ja tuottavat.Tämä iso vastakkainasettelu mitä hän hakee kokoajan on toki hänen valittu strateginen rooli, mutta itse en enää jaksa kuunnella tai lukea.