Esitykset ja suoritukset kaudella 2021–2022

  • 309 274
  • 3 932

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laukausten panttaus on aivan käsittämätöntä ja levinnyt varsinkin tällä kaudella ylivoimapelistä jo 5vs5 pelaamiseen(toki oli viimekaudellakin vahvasti läsnä). Maajoukkueesta voi ottaa mallia. Pyörittiinkö siellä kulmissa kunnes menettettiin kiekko? Siirreltiikö kiekkoa siihen saakka kunnes menettiin se? Pantattiinko laukauksia? Haettiinko tyhjää maalia, ennen kuin kiekkoa voitiin toimittaa maalia kohti?

Kuvaa vaa on, että Pelicansin kahden edellisen ottelun ainoat maalit ovat syntyneet, kun on kiekko päästy tyhjään maaliin siirtämään. Leijonat teki olympiavoittoon riittävät maalit käytännössä viivalaukausten ja maskipelaamisen ansiosta. Kumpia tilanteita pelissä mahtaa tulla useammin?
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laukausten panttaus on aivan käsittämätöntä ja levinnyt varsinkin tällä kaudella ylivoimapelistä jo 5vs5 pelaamiseen(toki oli viimekaudellakin vahvasti läsnä). Maajoukkueesta voi ottaa mallia. Pyörittiinkö siellä kulmissa kunnes menettettiin kiekko? Siirreltiikö kiekkoa siihen saakka kunnes menettiin se? Pantattiinko laukauksia? Haettiinko tyhjää maalia, ennen kuin kiekkoa voitiin toimittaa maalia kohti?

Kuvaa vaa on, että Pelicansin kahden edellisen ottelun ainoat maalit ovat syntyneet, kun on kiekko päästy tyhjään maaliin siirtämään. Leijonat teki olympiavoittoon riittävät maalit käytännössä viivalaukausten ja maskipelaamisen ansiosta. Kumpia tilanteita pelissä mahtaa tulla useammin?
Eikös tää laukausten panttaus tullut siitä, että Lach opetti meidän poikia että tarvitaan vain yksi huippupaikka josta pannaa sisään? Noh ehkä se toimi Lachin aikana kun kaveri pystyi syöttämään lähes millaisen mailaviidakon läpi vaan Rudylle neliön keskelle ja Rudy oli hyvä iskee niitä siitä sisään. Nyt ei oo kumpaakaan niin ei oikein toi yhden kudin taktiikka toimi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kamppailuvoimaa puuttuu, kuten sanoinkin, mutta en mä näe että se oli haluttomuudesta kiinni. Näillä pienikokoisilla taitopelaajilla on tapana hävitä kamppailuja, silloin pitäisi ketjussa olla sitä santapaperia mukana ja roolitukset kunnossa. En mä silti mitenkään näe että olisi halutonta tai että ei yritettäisi taistella ja että otettaisi tyytyväisenä kamppailutappioita.
Haluttomuutta en allekirjoittaisi. Kaksinkamppailutappiot kyllä.

Kaksinkamppailut on 90% asenteesta ja taidosta/ajoituksesta kiinni eikä voimasta. Ei tuolla mitään mörssäreitä ole vastassakaan. Joukkue on välillä aivan eri näköinen kun yleensä. Siis hyvällä tavalla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen vähän allerginen sille, että tutkittaan tv-kuvasta tai katsomosta, että seisooko valmentaja suolapatsaana, vai höyryää aurinkokuninkaana ympäriaitiota. Aika vähän penkkikoutsaamisella voi lopulta vaikuttaa. Mutta väkisin nykyistä valmennuskolmikkoa ihmettelemällä tulee mieleen, että löytyykö sieltä sellaista persoonaa, joka pystyy luomaan jengiin kunnolla henkeä silloin, kun ei olekaan niin mukavan leppoisaa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Olen vähän allerginen sille, että tutkittaan tv-kuvasta tai katsomosta, että seisooko valmentaja suolapatsaana, vai höyryää aurinkokuninkaana ympäriaitiota. Aika vähän penkkikoutsaamisella voi lopulta vaikuttaa. Mutta väkisin nykyistä valmennuskolmikkoa ihmettelemällä tulee mieleen, että löytyykö sieltä sellaista persoonaa, joka pystyy luomaan jengiin kunnolla henkeä silloin, kun ei olekaan niin mukavan leppoisaa?
Tämä.
Itse uskon että Niemelä on ihan erilainen kopissa kun mitä julkisuuskuva on. Kyllä sieltä ainakin tuomaristolle välillä tulee palautetta ihan selkästi ja kovaa, mä luulen että meistä kukaan ei todellisuudessa tiedä miten kovaäänistä palautetta sieltä tulee, mutta uskon että Niemelä on psykologisesti melko lahjakas ja tietää miten ketäkin pelaajaa käsitellä.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämä.
Itse uskon että Niemelä on ihan erilainen kopissa kun mitä julkisuuskuva on. Kyllä sieltä ainakin tuomaristolle välillä tulee palautetta ihan selkästi ja kovaa, mä luulen että meistä kukaan ei todellisuudessa tiedä miten kovaäänistä palautetta sieltä tulee, mutta uskon että Niemelä on psykologisesti melko lahjakas ja tietää miten ketäkin pelaajaa käsitellä.

Joo. Kyllä sen on itsekin huomannut aina enemmissä määrin että ilon kautta saa enemmän aikaan. Kunnioitusta saa muutenkin kun olemalla auktoriteetti. Mutta sekin puoli pitää löytyä. :)
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo. Kyllä sen on itsekin huomannut aina enemmissä määrin että ilon kautta saa enemmän aikaan. Kunnioitusta saa muutenkin kun olemalla auktoriteetti. Mutta sekin puoli pitää löytyä. :)
Tai auktoriteettina oleminen tarkoittaa paljon muutakin, kuin huutamista ja räyhäämistä. Asema kannattaa hankkia ihan muilla tavoin.

Toki auktoriteetti saa välillä korottaa ääntään tehokeinona.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ei ole jumalauta totta. Alkoi ihan yhtä hyvin kuin se edellinen Ässät-matsi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
EI HELVETTI. Yrittääkö ne hävitä tahalteen? Nyt ei kyllä pysty enää katsomaan tätä nukketeatteria. Striimi kiinni. Vittu.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei voi mitään, tämä joukkue on alisuorittanut pahasti niin kauan että en usko tämän solmun enää aukeavan tällä kaudella tarpeeksi ajoissa. Sääli koska nykyisellä materiaalilla pitäisi pelata vähintään puolivälierissä.

Eihän tämä hyvältä näytä Niemelän kannalta vaikka potkuista on vielä ihan turha puhua. Voin olla toki eri mieltä jos ensi jouluna taistellaan jumbosijan välttämisestä ja peli on vielä samanlaista kuraa kuin nyt.

Pakko ilmeisesti hypätä sitten Jukurien bandwagoniin. Toivon että joukkue marssii mestaruuteen kurpitsapään johdolla heivaten isoja nimiä kesälomille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös