Onko sun mielestä ollut halutonta ja otettu kamppailuissa tyytyväisenä turpaan kun päästetään maali tai pari per peli varsinaisella peliajalla? Mene sanomaan se Roineelle, Haataselle ja muille jotka kiekkoa siellä syövät samaan aikaan kun me vedetään popcornia ja Pepsiä sohvalla.
Mun mielestä jengi on sitoutunutta ja uhrautuu omassa päässä, hyökkäyspelissä on tietty samaan aikaan parannettavaa, tosin jos ylivoima toimisi edes vähän paremmin, olisi tulokset ollut aikalailla erilaisia, kun omissa olisi kuitenkin soinut melko vähän [muutamaa peliä lukuunottamatta]. Ihan puhdasta kamppailuvoimaahan meiltä selvästi puuttuu, mutta jengihän on kasattu taito edellä, selkesti, mutta se on mun mielestä selkeä pelillinen valinta.
Tällä jengillä olisi todellakin odotusarvona joku 2-3 maalia enemmän per peli, joka olisi raju muutos siihen että puolustus- ja maalivahtipeli on melkein koko kauden toiminut hyvin, paitsi pari peliä, kuten Ässät -peli jossa Larmi imaisi kaksi ja peli oli oikeastaan jo ohi.
Pudotus joulukuultahan on ollut karmea, samalla kun monella muulla peli on parantunut ja kehittynyt, meille tuli loukkaantumisia ja muita poissaoloja ja käyrä lähti ihan väärään suuntaan. Nyt kyllä on valmennuksesta kiinni paljon, mutta kyllä mä kääntyisin myös pelaajiston puoleen, että kokeneet jätkät ottaisivat nyt sitä roolia myös kopissa ja pelien aikana, ettei puristettaisi mailaa niin kovasti.
Ässät ja Jyp olisi pakko voittaa ja niistä olisi saatava hyvät kokemukset ja peliä rullaamaan. Etenkin Ässien heikkoa alivoimaa vastaan olisi hyvä saada onnistumia..
Kyllä. Järjestäen ollaan heikompia kaksinkamppailuissa, ja sanon sen ihan kenelle vaan.