Jasekista en sano mitään, oon ihan tarpeeksi kritisoinut sitä kauden aikana juuri tästä välittämisestä ja kentällä oman roolinsa hoitamisesta ja myös kauden viimeisen maalin osalta eniten osoitan Jasekia, mutta Smejkalia pidän ammattimiehenä, mun mielestä siitä ja sen pelistä huokui se halu päästä jatkoon. Pisti hurjasti kroppaa likoon ja yritti todella kovasti, enemmän kun moni muu ja antoi mun mielestä aikalailla joka vaihdossa ihan kaikkensa, vaikkakin veti ylipitkiä vaihtoja kuten myös Jasek, tiedä sitten onko se enemmän valmennuksen tahto vai pelaajien. En mä ainakaan voisi puhtain sydämin mennä Smejkalille sanomaan että sun olis pitänyt osoittaa enemmän välittämistä, ihan vaan siksi että pelin jälkeen kehtasi hymyillä.
Mun mielestä kun peli on ohi, se peli ja kaikki siinä ollut jää kentälle, se on kuitenkin vain peliä, kuten Niemelä sanoi. Kun pelaat ulkomailla, pidät usein muutenkin yhteyttä maanmiehiisi, luulen että noikin jätkät on kauden aikana jo viettänyt aikaa keskenään tai ainakin jutellut. Mun mielestä siinä ei tarvitse mököttää, vaikka sisällä tuntuisikin pahalta, vaan vilpittömästi onnitella kaveria voitosta ja toivottaa onnea jatkoon jne.