Travis Tritt - Put Some Drive In Your Country Drive My Car-The Beatles - YouTube
25.08.2015 klo 22.32 #7 976 B bebeto Jäsen Suosikkijoukkue Tappara, Ylöjärven Ryhti Geezer kirjoitti: Travis Tritt - Put Some Drive In Your Country Laajenna klikkaamalla Drive My Car-The Beatles - YouTube
Geezer kirjoitti: Travis Tritt - Put Some Drive In Your Country Laajenna klikkaamalla Drive My Car-The Beatles - YouTube
25.08.2015 klo 22.44 #7 977 G Geezer Jäsen Suosikkijoukkue HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan. bebeto kirjoitti: Drive My Car-The Beatles - YouTube Laajenna klikkaamalla Lightnin' Hopkins - Big Car Blues
bebeto kirjoitti: Drive My Car-The Beatles - YouTube Laajenna klikkaamalla Lightnin' Hopkins - Big Car Blues
25.08.2015 klo 23.00 #7 978 B bebeto Jäsen Suosikkijoukkue Tappara, Ylöjärven Ryhti Geezer kirjoitti: Lightnin' Hopkins - Big Car Blues Laajenna klikkaamalla Big Joe Williams - Nobody Knows You When You're Down And Out - YouTube Kaivetaan syvältä, alkulähteiltä.
Geezer kirjoitti: Lightnin' Hopkins - Big Car Blues Laajenna klikkaamalla Big Joe Williams - Nobody Knows You When You're Down And Out - YouTube Kaivetaan syvältä, alkulähteiltä.
25.08.2015 klo 23.06 #7 979 G Geezer Jäsen Suosikkijoukkue HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan. bebeto kirjoitti: Big Joe Williams - Nobody Knows You When You're Down And Out - YouTube Kaivetaan syvältä, alkulähteiltä. Laajenna klikkaamalla Hank Williams Jr.- I've Been Down
bebeto kirjoitti: Big Joe Williams - Nobody Knows You When You're Down And Out - YouTube Kaivetaan syvältä, alkulähteiltä. Laajenna klikkaamalla Hank Williams Jr.- I've Been Down
25.08.2015 klo 23.12 #7 980 B bebeto Jäsen Suosikkijoukkue Tappara, Ylöjärven Ryhti Geezer kirjoitti: Hank Williams Jr.- I've Been Down Laajenna klikkaamalla Creedence Clearwater Revival - Down on the Corner 1969 - YouTube
Geezer kirjoitti: Hank Williams Jr.- I've Been Down Laajenna klikkaamalla Creedence Clearwater Revival - Down on the Corner 1969 - YouTube
25.08.2015 klo 23.28 #7 981 G Geezer Jäsen Suosikkijoukkue HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan. bebeto kirjoitti: Creedence Clearwater Revival - Down on the Corner 1969 - YouTube Laajenna klikkaamalla Six Shot Revival - It Never Ends
bebeto kirjoitti: Creedence Clearwater Revival - Down on the Corner 1969 - YouTube Laajenna klikkaamalla Six Shot Revival - It Never Ends
25.08.2015 klo 23.36 #7 982 B bebeto Jäsen Suosikkijoukkue Tappara, Ylöjärven Ryhti Geezer kirjoitti: Six Shot Revival - It Never Ends Laajenna klikkaamalla The Sex Pistols - NeverMind The Bollocks (1977) - YouTube
Geezer kirjoitti: Six Shot Revival - It Never Ends Laajenna klikkaamalla The Sex Pistols - NeverMind The Bollocks (1977) - YouTube
26.08.2015 klo 06.23 #7 983 G Geezer Jäsen Suosikkijoukkue HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan. bebeto kirjoitti: The Sex Pistols - NeverMind The Bollocks (1977) - YouTube Laajenna klikkaamalla Leonard Cohen - Nevermind
bebeto kirjoitti: The Sex Pistols - NeverMind The Bollocks (1977) - YouTube Laajenna klikkaamalla Leonard Cohen - Nevermind
26.08.2015 klo 16.16 #7 984 B bebeto Jäsen Suosikkijoukkue Tappara, Ylöjärven Ryhti Geezer kirjoitti: Leonard Cohen - Nevermind Laajenna klikkaamalla Deep Purple - Never Before (lyrics) - YouTube
Geezer kirjoitti: Leonard Cohen - Nevermind Laajenna klikkaamalla Deep Purple - Never Before (lyrics) - YouTube
26.08.2015 klo 18.35 #7 985 B Barnes Jäsen Suosikkijoukkue Tasuno Tasalakki bebeto kirjoitti: Deep Purple - Never Before (lyrics) - YouTube Laajenna klikkaamalla Judas Priest - Before The Dawn
bebeto kirjoitti: Deep Purple - Never Before (lyrics) - YouTube Laajenna klikkaamalla Judas Priest - Before The Dawn
26.08.2015 klo 19.14 #7 986 G Geezer Jäsen Suosikkijoukkue HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan. Barnes kirjoitti: Judas Priest - Before The Dawn Laajenna klikkaamalla Whiskey Myers - Calm Before the Storm
Barnes kirjoitti: Judas Priest - Before The Dawn Laajenna klikkaamalla Whiskey Myers - Calm Before the Storm
26.08.2015 klo 19.22 #7 987 K kalkkifredi Jäsen Suosikkijoukkue Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica Geezer kirjoitti: Whiskey Myers - Calm Before the Storm Laajenna klikkaamalla The Pogues - Whiskey You're the Devil
Geezer kirjoitti: Whiskey Myers - Calm Before the Storm Laajenna klikkaamalla The Pogues - Whiskey You're the Devil
26.08.2015 klo 19.27 #7 988 G Geezer Jäsen Suosikkijoukkue HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan. kalkkifredi kirjoitti: The Pogues - Whiskey You're the Devil Laajenna klikkaamalla Lynyrd Skynyrd - Devil in a Bottle
kalkkifredi kirjoitti: The Pogues - Whiskey You're the Devil Laajenna klikkaamalla Lynyrd Skynyrd - Devil in a Bottle
26.08.2015 klo 20.16 #7 989 J jäämies-70 Jäsen Suosikkijoukkue Ilves, Die Mannschaft Geezer kirjoitti: Lynyrd Skynyrd - Devil in a Bottle Laajenna klikkaamalla Peer Günt - T-Bone Steak And A Bottle Of Beer
Geezer kirjoitti: Lynyrd Skynyrd - Devil in a Bottle Laajenna klikkaamalla Peer Günt - T-Bone Steak And A Bottle Of Beer
26.08.2015 klo 20.39 #7 990 B bebeto Jäsen Suosikkijoukkue Tappara, Ylöjärven Ryhti jäämies-70 kirjoitti: Peer Günt - T-Bone Steak And A Bottle Of Beer Laajenna klikkaamalla T Bone Walker - Call me when you need me - YouTube
jäämies-70 kirjoitti: Peer Günt - T-Bone Steak And A Bottle Of Beer Laajenna klikkaamalla T Bone Walker - Call me when you need me - YouTube
26.08.2015 klo 21.07 #7 991 K kalkkifredi Jäsen Suosikkijoukkue Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica bebeto kirjoitti: T Bone Walker - Call me when you need me - YouTube Laajenna klikkaamalla T-Model Ford - Nobody Gets Me Down
bebeto kirjoitti: T Bone Walker - Call me when you need me - YouTube Laajenna klikkaamalla T-Model Ford - Nobody Gets Me Down
26.08.2015 klo 21.54 #7 992 B bebeto Jäsen Suosikkijoukkue Tappara, Ylöjärven Ryhti kalkkifredi kirjoitti: T-Model Ford - Nobody Gets Me Down Laajenna klikkaamalla LED ZEPPELIN England Live 1979 - Nobody's Fault But Mine (w/ Lyrics) - YouTube
kalkkifredi kirjoitti: T-Model Ford - Nobody Gets Me Down Laajenna klikkaamalla LED ZEPPELIN England Live 1979 - Nobody's Fault But Mine (w/ Lyrics) - YouTube
26.08.2015 klo 21.56 #7 993 B Barnes Jäsen Suosikkijoukkue Tasuno Tasalakki bebeto kirjoitti: LED ZEPPELIN England Live 1979 - Nobody's Fault But Mine (w/ Lyrics) - YouTube Laajenna klikkaamalla Taylor Swift - Mine
bebeto kirjoitti: LED ZEPPELIN England Live 1979 - Nobody's Fault But Mine (w/ Lyrics) - YouTube Laajenna klikkaamalla Taylor Swift - Mine
26.08.2015 klo 22.22 #7 994 B bebeto Jäsen Suosikkijoukkue Tappara, Ylöjärven Ryhti Barnes kirjoitti: Taylor Swift - Mine Laajenna klikkaamalla Sweet Child O' Mine - Guns N' Roses (Live In Paris 1992) FULL HD - YouTube
Barnes kirjoitti: Taylor Swift - Mine Laajenna klikkaamalla Sweet Child O' Mine - Guns N' Roses (Live In Paris 1992) FULL HD - YouTube
27.08.2015 klo 06.23 #7 995 G Geezer Jäsen Suosikkijoukkue HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan. bebeto kirjoitti: Sweet Child O' Mine - Guns N' Roses (Live In Paris 1992) FULL HD - YouTube Laajenna klikkaamalla Preacher Stone - Brother's Keeper
bebeto kirjoitti: Sweet Child O' Mine - Guns N' Roses (Live In Paris 1992) FULL HD - YouTube Laajenna klikkaamalla Preacher Stone - Brother's Keeper
27.08.2015 klo 14.27 #7 996 S sonnychiba Jäsen Suosikkijoukkue Porin Ässät Geezer kirjoitti: Preacher Stone - Brother's Keeper Laajenna klikkaamalla Helloween - Keeper of the seven keys
Geezer kirjoitti: Preacher Stone - Brother's Keeper Laajenna klikkaamalla Helloween - Keeper of the seven keys
27.08.2015 klo 15.53 #7 997 B Barnes Jäsen Suosikkijoukkue Tasuno Tasalakki sonnychiba kirjoitti: Helloween - Keeper of the seven keys Laajenna klikkaamalla Kari Jobe - Keeper Of My Heart
sonnychiba kirjoitti: Helloween - Keeper of the seven keys Laajenna klikkaamalla Kari Jobe - Keeper Of My Heart
27.08.2015 klo 17.17 #7 998 B bebeto Jäsen Suosikkijoukkue Tappara, Ylöjärven Ryhti Barnes kirjoitti: Kari Jobe - Keeper Of My Heart Laajenna klikkaamalla Heart - All I Wanna Do Is Make Love To You - YouTube
Barnes kirjoitti: Kari Jobe - Keeper Of My Heart Laajenna klikkaamalla Heart - All I Wanna Do Is Make Love To You - YouTube
27.08.2015 klo 17.41 #7 999 G Geezer Jäsen Suosikkijoukkue HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan. bebeto kirjoitti: Heart - All I Wanna Do Is Make Love To You - YouTube Laajenna klikkaamalla Whitesnake - Don't break my heart again
bebeto kirjoitti: Heart - All I Wanna Do Is Make Love To You - YouTube Laajenna klikkaamalla Whitesnake - Don't break my heart again
27.08.2015 klo 18.02 #8 000 B bebeto Jäsen Suosikkijoukkue Tappara, Ylöjärven Ryhti Geezer kirjoitti: Whitesnake - Don't break my heart again Laajenna klikkaamalla Rage Against The Machine - Snakecharmer (album Evil Empire) - YouTube
Geezer kirjoitti: Whitesnake - Don't break my heart again Laajenna klikkaamalla Rage Against The Machine - Snakecharmer (album Evil Empire) - YouTube