thnninen kirjoitti:
No säälittävää tosiaan? Ottaako se noin koville, jos joku Oululainen ei tykkääkkään filmaamisesta?
Äläkä ny vittu ees alota tosta "ennen me oltiin symppiksiä" - linjasta. Kato ny vaikka espoolaisia. Me oo vittu ikinä ees pärjätty, ja paskaa tulee niskaan joka suunnasta vaan sen takia kun taustalla on vähän rahaa. (Eikä sitäkään liiku lähellekkään kärppien lukuja, mutta uskooko kukaan sitä?
Ja ihan sama juttu kävi jokereille, kun ne oli palannu liigaan. Ensin pirun symppiksiä, mutta parin vuoden päästä kaikki oli tyytyväiä, jos joku jämäjengi (Kärpät :) ) tiputti ne pleijareissa.
Huipulla on yksinäistä, mutta kyllä te sieltä vielä tiputte, älä pelkää.
Ei helvetti. Sulle pitää näköjään vääntää ihan tosissaan rautalangasta. Okei, ensimmäinen solmu - en todellakaan kaipaa mitään helvetin "Heya me ollaan symppiksia, rakastakaa meitä kaikki" - hommaa!
Toiseksi, mulla ei ihan oikeasti kiinnosta se, kuinka paljon te ootte paskaa niskaanne saaneet! Mulla on ihan tarpeeksi (liian monen promillen kännissä) omissakin paskoissa.
Mulla on vaan vituttanut tämä teennäinen Etelä - Pohjoinen, "puolen suomen joukkue" paska jo pidemmän aikaa. Jeps, Kärpät itse ovat viljelleet (Junnon suulla varsinkin) tätä scheisseä jo pidemmän aikaa.
Silti, nämä pelit ratkaistaan kaukalossa. Olen nähnyt helvetin monta kertaa (esim. Jypin Perrinin toimesta) kuolevia joutsenia ja 3-1 ottelusarjaa (Jyp johti) enkä silti ollut jatkoajassa purkamassa kaikkia itkuraivareitani (meidän vastasyntynyt vauva osaa noi helvetin hyvin). Silti pelit käännettiin ja voitettiin.
Vituttaa vain tuo ainainen ulina meidän neiteilystä. Samanlaisia neitejä nämä helvetin sadomasoliigan joukkueet on täynnä.
Olen pahoillani, jos Ujcikin teko nyt tämän ottelusarjan ratkaisi (tuskin). Teidän pitää edelleenkin tehdä enemmän niitä maaleja ja luottaa parempaan maalivahtipeliin.
Edit: unohtui mainita yksi seikka. Diggasin Bluussin peleistä monta kautta. Uskoin ja toivoin, että Teille tulee menestystä vielä joskus (liikaa paskaa on tullut niskaan kieltämättä). Mutta en uskonut, että nämä ottelukommentit menevät samalle tasolle Jyppiläisten kanssa (arvostan tietyllä tavalla myös Jypiä - ikävä kyllä vain ikäviä muistoja kaikesta mahdollisesta paskanjauhamisesta). Rajamäki esimerkiksi on samanlainen kaveri kuin Kukkonen; omat rakastaa ja vieraat vihaa, näitä pitääkin olla ja heidän aiheuttamiaan (noh, Kukkonen yleensä ei aiheuta mitään) seurauksia pitääkin puida, mutta nyt saadaan tästä Ujcik -asiasta taas uusi paskanjauhamisen aihe. Ei todellakaan ratkaissut tämän otteluparin voimasuhteita yhtään mihinkään suuntaan. Teillä on edelleenkin vain voitettavaa! Käyttäkää se hyväksenne - tai sitten ette?
Edit: ja pahoillani omasta "itkupotkutapankaikki" raivaristani ;)