Kevin Maguire niitti sitä mitä kylvi, ja minusta Probertin teko oli aivan oikeutettu ja hän teki juuri sitä työtä mistä hänelle maksettiin toisin kuin moni nykyajan enforceri, joka tyytyy halailemaan vastustajan enforceria kerran pelissä jättäen minusta sen tärkeimmän työn tekemättä eli puolustaa omia pelaajia ja tehdä sitä työtä mistä hänelle maksetaan. Mielummin muutama show-tappelu vähemmin kaudessa ja pari räväkkää kostoa siihen tilalle.
Probie tuo muiston niistä vanhoista hyvistä ajoista, jotka tuskin koskaan enää palaavat!
vlad
Wings fani ja vielä samaa mieltä (taas?) allekirjoittaneen kanssa. Huh, johan on aikoihin eletty. <3 vlad
Haluan puhtaat "enforcerit" pelistä pois juurikin siitä syystä mitä olen aikasemmin tässäkin ketjussa keskustellut. Kaverit tööttää päähän tähtiä saadakseen ne pois vastustajan vahvuudesta tai sitten pistetään showpaini pystyyn. Kunnon spontaanit tappelut kunniaan ja se, että statuksesta huolimatta joukkuekaveria jumalauta puolustetaan,
eikä mikkihiireillä sen takana, että on 50 millin kontrahti seuraavalle 7 vuodelle. Vittu, että tuo Wildin nössöily ottaa päähän.
Oikeita Enforcereita ei enää ole, mutta kun kaikki kaipaa vanhaan, niin minä tahdon tulevan olevan sellaisen, että siellä jäällä otetaan vastuuta joukkuekaverista nimeen selässä katsomatta.
Toisaalta, haluan myös ehdottomasti tämmöiset Holtby-Emery tapaukset vittuun mun NHLstä.
PS: Anteeksi modeille ynnä muille yletön kirosanojen määrä tässä viestissä. Koen sen kuitenkin olevan tarpeellista asian minussa herättämien tunteiden vuoksi.