Jos katsoo kommentoinnin tasoa, niin ei mikään ihme.Hauskaa kun ainoastaan yhdellä suosikkijoukkueekseen Capitalsin ilmoittamalla on asiaa täällä. Yleensä on ollut enemmän puolustelijoita, mutta nyt kummallisesti ei irtoa kommentteja WSH-jampoilta.
Hyvä kirjoitus @TylerDG :ltä.
Wilson olisi varmaan päässyt vähemmällä kun olisi ottanut Reavesin kanssa tappelut.
Hauskaa kun ainoastaan yhdellä suosikkijoukkueekseen Capitalsin ilmoittamalla on asiaa täällä. Yleensä on ollut enemmän puolustelijoita, mutta nyt kummallisesti ei irtoa kommentteja WSH-jampoilta.
Eihän tuo sinänsä erityisen ruma taklaus ole ja loukkaantuminen ikävä seuraus pään lyömisestä jäähän. Mulle piisaa tuo vitonen ja loppupelin huili noin oman oikeudentajun osalta kyllä, ja mielenkiinnolla odotan Reavesin seuraavaa matsia Capitalsia vastaan.
Wilson on jääkiekon Nickelback.
Laskin tuossa ja on itseasiassa tarkalleen 0,6225 sekuntia, mutta eiköhän sen kurinpito sitten katso että tarviiko jatkotoimenpiteitä vai ei.Nyt sai Wilson maistaa omaa lääkettään. Vaarallista muuten pitää kypärää tuolla tavoin, että lentää päästä vartalokontaktin yhteydessä. Myöhästynyt kontakti, mutta samaan puolusteltuun 0,6 sekuntiin taitaa osua, kuten Wilsonin edellinen hölmöily
Onko täällä oikeasti jengiä, kenen mielestä on nautinnollista katsoa kaverin pään iskeytyvän jäähän ilman kypärää?
Kyllähän niitä näemmä löytyy. Itse en ymmärrä sitä, että moiselle nauretaan, en vaikka kyseessä olisi Marchand, Cooke, Wilson tai vaikka Torres. Tällaiset niljaiset rotat pitäisi aina ajella täysin puhtaasti ja perään vielä mielellään pienet myllyt.
No jos sä et näe eroa asioissa niin se on sun ongelmasi. Eikä mulla ole mielenkiintoa pitää minkäänlaista moraaliluentoa aiheesta.Lievää kaksinaismoralismia havaittavissa jälkimmäisessä viestissä, kyllähän tappeluissakin osumaa tulee päähän ja puhtaasti voi myös ajella niin, että kontaktia tulee päähän.
No jos sä et näe eroa asioissa niin se on sun ongelmasi. Eikä mulla ole mielenkiintoa pitää minkäänlaista moraaliluentoa aiheesta.
Reavesin ilkkumiset pelin jälkeen kertovat taas omaa lukuaan siitä millainen kaveri on kyseessä. Historiaa on cheap shottien osalta jo takana ihan raskauttavissa määrin.
Eikös Wilson ole myös samaa naureskelua harrastanut vai muistanko väärin?
Olihan tästä jotain juttua, silloin pleijareissa, kun ihan pingujen pelaajatkin ulisivat mediassa, kuinka Wilson olisi naureskellut jäässä makaavalla Aston-Kutcherille.Eikös Wilson ole myös samaa naureskelua harrastanut vai muistanko väärin?