Red Machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Tomaso Huhtaus nähdään taas Liigajäillä, vähemmän yllättäen Ässissä. JA:n otsikoissa linkki.
Tämähän olisi kiva tarkentaa. Tarkoitatko ettei Kölli ole lähdössä vai ei ole myyntipäälikkönä IFK:ssa?
@tomechkin Se on kyllä totta. Gardenilla voi olla myös jotain tekemistä tämän asian kanssa.
Ja vähemmän yllättäen Jatkoajan toimituksella on faktat hukassa ja HIFK-kasvatti Tommi Huhtilaa väitetään Ässien omaksi pojaksi.Tomaso Huhtaus nähdään taas Liigajäillä, vähemmän yllättäen Ässissä. JA:n otsikoissa linkki.
Tomaso Huhtaus nähdään taas Liigajäillä, vähemmän yllättäen Ässissä. JA:n otsikoissa linkki.
Noh noh, aika lapsellista pelleillä ihmisten nimien kanssa, koskee myös tätä Timo Huhtimoa. Aikamoinen kulttipelaaja tullut hänestä.14.11. on siis se maaginen päivä kun Tommi Huhmare tekee odotetun paluun Nordikeselle.
Micke voisi kuuluttaa Huhtakorven nimen väärin.
HIFK-ikoni Nicklas Hedberg saattaa olla ripustanut luistimet jalkaan viime kauden päätteeksi: Niclas Hedberg at eliteprospects.com
Jos ei, niin ei muuta kuin hänen tutuksi tullut #52 kattoon samana iltana kun itse kunniavieras on paikalla.Voisikohan Kuhdan jäädytystä siirtää mitenkään tuohon Huhdan kotiinpaluuotteluun?
Auts, no toistaiseksi vain pätkä soppari kun paikkaa loukkaantumista.
Quinceyllä on potentiaalia olla Järvistä parempi
Samaa mieltä, mutta jos Järvinen ei ollut Quincey hankittaessa saatavilla varmasti, niin mielestäni tehtiin oikea valinta. Nyt taas sentterihankinta on ehdottomasti tärkeämpi, enkä usko rahaakaan olevan kahteen todelliseen huippunimeen, millainen Järvinenkin on. Mutta tokihan vähän tympii Joonasta Tapparassa katsoa, vaikka hienoa kuitenkin, että liigaan tulee kovia nimiä.Olen samaa mieltä, mutta Järvinen olisi taas ollut jopa varmempi tapaus kun oltaisiin tasan tarkkaan tiedetty mitä saadaan. Toki itse uskon Quinceyn olevan erinomainen HIFK:ssa mitä pidemmälle kausi etenee, mutta kyllähän se harmittaa nähdä noin tasokkaan ja HIFK:n näköisen puolustajan menevän Tapparaan, toki näin alkuun vain stunttina.
Malinen teki Tapparalle 2-7 maalin. Harmittaa kun tuo sentteri ei ole meillä loistamassa.
Juuri näin. Huomenna varmaan Nikke avautuu IFk:n urheilujohtamisesta.Vielä enemmän harmittaa kun päästettiin elämänsä kunnossa oleva Bäckström sinne dominoimaan...