Entiset HIFK-pelaajat muualla

  • 2 396 033
  • 8 324

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oli kyllä surullista katottavaa toi KooKoo-Tappara ainaki koosteen muodossa. Heljanko ja Bäcks näytti molemmat olevan täysin väärässä sarjassa. Eilisen perusteella Heljanko kuuluisi Mestikseen ja Bäcks eläkkeelle. Mutta Tapparan konttausta on aina kiva katsoa.

Engrenin 82,05 on ihan hyvä, jos vertaa Bäckströmin 60,00. Ruusu lähentelee jo 90:tä. Mielenkiinnolla kyllä odottelee Bäcksin paluuta nordikselle.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Joonas Järviseltä vaatimaton 0+3 tohon alkuun. Ahistaa kyllä nähdä toi jätkä pahimman kilpailijan väreissä (oli kuinka pätkäsoppari tahansa).
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Joonas Järviseltä vaatimaton 0+3 tohon alkuun. Ahistaa kyllä nähdä toi jätkä pahimman kilpailijan väreissä (oli kuinka pätkäsoppari tahansa).
Siis kuka Järvisistä?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pari erää katsellut Miehoa Kärppiä vastaan. Ei tule ikävä ei.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos kukaan enemmän seurannut, mikä lie Ville Husson asema St. Louisissa nyt alkavan kauden kynnyksellä?

Ilmeisesti Rampageen on jo lähetetty AHL:n puolelle, mutta toivottavasti sillä ajatuksella että tulevalle seuramessiakselle halutaan nyt paljon peliaikaa vanhojen jyrien hoitaessa velvollisuudet ja sopimukset pois Bluesissa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joonas Järvisellä on Tapparan kanssa majutaukoon asti soppari. Eiköhän ole siis menossa KHL, Sveitsi tms. tämän jälkeen
Mä veikkaan, että kohta Mäntylä tervehtyy, mutta siitä huolimatta Järvinen jatkaa Tapparassa.

Samalla sinne vahvistetaan hyökkäyspäähän Henrik Haapala ja Jukka Peltola ja eiköhän maaliinkin saada manseen vielä Metsolan tai Hrachovinan kaltainen käypä paikkaus.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos kukaan enemmän seurannut, mikä lie Ville Husson asema St. Louisissa nyt alkavan kauden kynnyksellä?

Ilmeisesti Rampageen on jo lähetetty AHL:n puolelle, mutta toivottavasti sillä ajatuksella että tulevalle seuramessiakselle halutaan nyt paljon peliaikaa vanhojen jyrien hoitaessa velvollisuudet ja sopimukset pois Bluesissa.
Ei kai Villeä vielä San Antonioon ole lähetetty, siellä se on harjoitusleirillä mukana ja tänään harjoitusmatsissa luukkuvahtina.

Käsittääkseni loistavan viime AHL-kauden jälkeen Husso-hype on aika kova St. Louisissa, ja Villestä kasvatetaan kaikessa rauhassa St. Louisin seuraavaa ykkösvahtia sitten joskus. Tällä hetkellä vielä vissiin käytännössä kolmosmolarin asemassa, mielenkiintoista nähdä missä pelaa ensi kaudella -- Jake Allen on kyllä muuten loistavan Blues-jengin heikoimpia lenkkejä, joten olisi kyllä siistiä nähdä Villeä änärin puolella antamassa näyttöjä ja valtaamassa vähintäänkin kakkosmolarin asemaa niin pian kuin mahdollista.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai Villeä vielä San Antonioon ole lähetetty, siellä se on harjoitusleirillä mukana ja tänään harjoitusmatsissa luukkuvahtina.

Käsittääkseni loistavan viime AHL-kauden jälkeen Husso-hype on aika kova St. Louisissa, ja Villestä kasvatetaan kaikessa rauhassa St. Louisin seuraavaa ykkösvahtia sitten joskus.
Ok, katsoin väärin, että on jo Rampagen mieheksi merkitty ja hyvä homma että vastuuta tulee treenipeleissä edelleen ja että homma jatkuu raiteillaan.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin estynyt enkä keksi mistä muualta kysyä: miten mestarit '98 ja eritoten J. Ruutu otettiin lauantaina Nordiksella vastaan?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Olin estynyt enkä keksi mistä muualta kysyä: miten mestarit '98 ja eritoten J. Ruutu otettiin lauantaina Nordiksella vastaan?

Pientä vislailua yleisöstä nro 25 kohdalla, mutta ei mitään ylilyöntejä sentään. Hieman ristiriitainen tunnelma kaiken tapahtuneen jälkeen toki nähdä hänet IFK-paidassa vaikkakin sitten tennarit jalassa. Kovin tuntui juttu lentävän vieressä patsastelleen Köllin kanssa.

Oma kantani on, että antoi oman merkittävän panoksensa '98 mestaruusjoukkueelle ja ansaitsi näin ollen tulla tässä tilaisuudessa huomioiduksi samalla tavalla kuin kuka tahansa muukin tuon mestaruusjoukkueen jäsen.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin estynyt enkä keksi mistä muualta kysyä: miten mestarit '98 ja eritoten J. Ruutu otettiin lauantaina Nordiksella vastaan?
Osa mestareista '98. Olen pettynyt siihen ettei esimerkiksi Caloun, Rafalski, Thomas tai esimerkiksi edes itse ratkaisija Olli vaivautunut paikalle. Syitä varmasti töiden ja perheen osalta, mutta jos Timonen Phillystä lensi varta vasten, niin... nooh hienoja herroja oli paikalla kuitenkin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osa mestareista '98. Olen pettynyt siihen ettei esimerkiksi Caloun, Rafalski, Thomas tai esimerkiksi edes itse ratkaisija Olli vaivautunut paikalle. Syitä varmasti töiden ja perheen osalta, mutta jos Timonen Phillystä lensi varta vasten, niin... nooh hienoja herroja oli paikalla kuitenkin.

Toisaalta, vastassa oli KalPa, Kimen kasvattajaseura, jossa on yksi pääomistajista. Ehkä reissuun oli ympätty vähän muutakin?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta Kime on ilmeisesti koti-isänä tällä hetkellä. Niin ainakin jutteli erätaukohaastattelussa. Ilmeisesti ei siis ole vielä mennyt hommiin Philadelphian Officelle. Eikös OJ sitä vastoin ole Floridassa joku junnupuolen valmentaja tai vastaava? Ehkä työtilanne ei sallinut ottaa viikonloppua vapaaksi ja lentää Stadiin muistelemaan menneitä?

Koko tapahtuma oli kyllä taas niin IFK:n näköinen, kuin vain voi olla, eli vähän sinne päin hoidettu. Pelaajat tosiaan vain esiteltiin äkkiä matsin alla ja se siitä. Davidsson ja Caloun lähettivät videotervehdyksensä, mutta muuten ei mitään. Mä oletin, että erätauolla olisi nähty joku kunnon esittely, mutta kaipa se olisi vähentänyt kaljanmyyntiä, eikä sen takia käynyt. Olisi tuohon silti jotain muuta voinut keksiä, esimerkiksi Ruuttu silloisena kipparina olisi voinut vetää skrinnarit jalkaan ja käydä pudottamassa aloituskiekon pienen kunniakierroksen jälkeen tai jotain sellaista. Davidssonin videotervehdys meni melkein kokonaan ohi, kun vasta videon päätteeksi ruudulle tuli teksti Mestarit 1998, vaikka se olisi pitänyt näyttää heti aluksi, että kaikki huomaavat katsoa taululle. Ihmettelin pitkään, mikä näin pitkä riikinruotsiksi puhuttu mainos on.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kaski on puolustajien pistepörssin jaetulla kärkisijalla tehtyään 7 ottelussa 3+3. Harmin paikka, että pääsi livahtamaan meiltä pois, mutta Pelicans ollut tunnetusti meille pelaajahautomo, joten kai se oli nyt heidän vuoro varastaa meiltä.
 

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Kaski on puolustajien pistepörssin jaetulla kärkisijalla tehtyään 7 ottelussa 3+3. Harmin paikka, että pääsi livahtamaan meiltä pois, mutta Pelicans ollut tunnetusti meille pelaajahautomo, joten kai se oli nyt heidän vuoro varastaa meiltä.

Kaski antoi perjantain rankkarimaalinsa jälkeen aika tiukan tuijotuksen HIFK:n aition suuntaan. Näkyy mm. tuosta Jatkoajan etusivun otteluvideosta. Olisikohan jäänyt jotakin hampaankoloon HIFK:ta kohtaan viime kaudesta?

Samaa mieltä, että olisi pitänyt saada pidettyä. Itse olisin pitänyt Kasken, mutta laittanut O'Connorin ulos. Pakkipari Kaski-Quincey olisi kuulostanut aika mukavalta ja varsinkin yv:lla.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itse ihmettelin ettei Jere ollut paikalla, vaikka käsittääkseni ei mitään edellämainittua kovin tärkeää tällä hetkellä ole menossa elämässä, asustelee pääkaupunkiseudulla ja Ruutukin sentään oli vaivautunut paikalle. Eikö Keravalta tullut junia, vai oliko tämä tällainen "pronssiottelutyylinen" tapahtuma hänelle.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse ihmettelin ettei Jere ollut paikalla, vaikka käsittääkseni ei mitään edellämainittua kovin tärkeää tällä hetkellä ole menossa elämässä, asustelee pääkaupunkiseudulla ja Ruutukin sentään oli vaivautunut paikalle. Eikö Keravalta tullut junia, vai oliko tämä tällainen "pronssiottelutyylinen" tapahtuma hänelle.
Jere on käsittääkseni Espanjassa perheineen lomalla, ainakin some touhujen perusteella.

Juuso Puustisella hieno alku KHL:ssä; 11gp 7+3
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suurimman pelaajan eli Calounin puuttuminen oli pettymys, mainoskatkon videotervehdyksestä huolimatta. Kun tarkoitus oli juhlistaa tuota kyseistä joukkuetta, niin Ruutu siinä pelanneena ansaitsi olla mukana. Timonenhan sanoi, ettei tee tällä hetkellä oikeastaan yhtään mitään, joten miksipä ei ehtisti hengailla välillä Suomessakin.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaski antoi perjantain rankkarimaalinsa jälkeen aika tiukan tuijotuksen HIFK:n aition suuntaan. Näkyy mm. tuosta Jatkoajan etusivun otteluvideosta. Olisikohan jäänyt jotakin hampaankoloon HIFK:ta kohtaan viime kaudesta?

Samaa mieltä, että olisi pitänyt saada pidettyä. Itse olisin pitänyt Kasken, mutta laittanut O'Connorin ulos. Pakkipari Kaski-Quincey olisi kuulostanut aika mukavalta ja varsinkin yv:lla.

Tässä jutussa Kaski ainakin korjaa sitä viime hetken tuijotusta:

Pelicans-puolustaja lyömässä tällä kaudella läpi – haluaa oikaista HIFK-ottelun loppuhetkiä: "Se ärsytti pelin jälkeen"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös