Keke Lankinen aloittaa kauden AHL:n Rockfordissa.
Joonas Järviseltä vaatimaton 0+3 tohon alkuun. Ahistaa kyllä nähdä toi jätkä pahimman kilpailijan väreissä (oli kuinka pätkäsoppari tahansa).
Joonas Järvinen 0+0, 2min ja 15:29 peliaikaa.Joonas Järviseltä vaatimaton 0+3 tohon alkuun. Ahistaa kyllä nähdä toi jätkä pahimman kilpailijan väreissä (oli kuinka pätkäsoppari tahansa).
Siis kuka Järvisistä?Joonas Järviseltä vaatimaton 0+3 tohon alkuun. Ahistaa kyllä nähdä toi jätkä pahimman kilpailijan väreissä (oli kuinka pätkäsoppari tahansa).
Järvisiä löytyy Tapparasta nyt kolmin kappalein. Ettet vaan sekoittanut yhteen sukunimikaimoista?
Joonas Järvinen 0+0, 2min ja 15:29 peliaikaa.
Joonas Järvisellä on Tapparan kanssa majutaukoon asti soppari. Eiköhän ole siis menossa KHL, Sveitsi tms. tämän jälkeenTänx, olikin Jan-Mikael Järvinen. Vähän helpottaa :D Mutta JJ pitäis kyllä saada takas meille esim. ens kaudella.
Mä veikkaan, että kohta Mäntylä tervehtyy, mutta siitä huolimatta Järvinen jatkaa Tapparassa.Joonas Järvisellä on Tapparan kanssa majutaukoon asti soppari. Eiköhän ole siis menossa KHL, Sveitsi tms. tämän jälkeen
Ei kai Villeä vielä San Antonioon ole lähetetty, siellä se on harjoitusleirillä mukana ja tänään harjoitusmatsissa luukkuvahtina.Onkos kukaan enemmän seurannut, mikä lie Ville Husson asema St. Louisissa nyt alkavan kauden kynnyksellä?
Ilmeisesti Rampageen on jo lähetetty AHL:n puolelle, mutta toivottavasti sillä ajatuksella että tulevalle seuramessiakselle halutaan nyt paljon peliaikaa vanhojen jyrien hoitaessa velvollisuudet ja sopimukset pois Bluesissa.
Ok, katsoin väärin, että on jo Rampagen mieheksi merkitty ja hyvä homma että vastuuta tulee treenipeleissä edelleen ja että homma jatkuu raiteillaan.Ei kai Villeä vielä San Antonioon ole lähetetty, siellä se on harjoitusleirillä mukana ja tänään harjoitusmatsissa luukkuvahtina.
Käsittääkseni loistavan viime AHL-kauden jälkeen Husso-hype on aika kova St. Louisissa, ja Villestä kasvatetaan kaikessa rauhassa St. Louisin seuraavaa ykkösvahtia sitten joskus.
Olin estynyt enkä keksi mistä muualta kysyä: miten mestarit '98 ja eritoten J. Ruutu otettiin lauantaina Nordiksella vastaan?
Osa mestareista '98. Olen pettynyt siihen ettei esimerkiksi Caloun, Rafalski, Thomas tai esimerkiksi edes itse ratkaisija Olli vaivautunut paikalle. Syitä varmasti töiden ja perheen osalta, mutta jos Timonen Phillystä lensi varta vasten, niin... nooh hienoja herroja oli paikalla kuitenkin.Olin estynyt enkä keksi mistä muualta kysyä: miten mestarit '98 ja eritoten J. Ruutu otettiin lauantaina Nordiksella vastaan?
Osa mestareista '98. Olen pettynyt siihen ettei esimerkiksi Caloun, Rafalski, Thomas tai esimerkiksi edes itse ratkaisija Olli vaivautunut paikalle. Syitä varmasti töiden ja perheen osalta, mutta jos Timonen Phillystä lensi varta vasten, niin... nooh hienoja herroja oli paikalla kuitenkin.
Kaski on puolustajien pistepörssin jaetulla kärkisijalla tehtyään 7 ottelussa 3+3. Harmin paikka, että pääsi livahtamaan meiltä pois, mutta Pelicans ollut tunnetusti meille pelaajahautomo, joten kai se oli nyt heidän vuoro varastaa meiltä.
Jere on käsittääkseni Espanjassa perheineen lomalla, ainakin some touhujen perusteella.Itse ihmettelin ettei Jere ollut paikalla, vaikka käsittääkseni ei mitään edellämainittua kovin tärkeää tällä hetkellä ole menossa elämässä, asustelee pääkaupunkiseudulla ja Ruutukin sentään oli vaivautunut paikalle. Eikö Keravalta tullut junia, vai oliko tämä tällainen "pronssiottelutyylinen" tapahtuma hänelle.
Kaski antoi perjantain rankkarimaalinsa jälkeen aika tiukan tuijotuksen HIFK:n aition suuntaan. Näkyy mm. tuosta Jatkoajan etusivun otteluvideosta. Olisikohan jäänyt jotakin hampaankoloon HIFK:ta kohtaan viime kaudesta?
Samaa mieltä, että olisi pitänyt saada pidettyä. Itse olisin pitänyt Kasken, mutta laittanut O'Connorin ulos. Pakkipari Kaski-Quincey olisi kuulostanut aika mukavalta ja varsinkin yv:lla.
Davidssonin videotervehdys meni melkein kokonaan ohi, kun vasta videon päätteeksi ruudulle tuli teksti Mestarit 1998