Entiset HIFK-pelaajat muualla

  • 2 409 512
  • 8 358

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
"HIFK:lle jättimäinen paluumuuttaja. HIFK:n 2011 mestaruuteen johdattanut Mikael Granlund, 37, on tehnyt kaksivuotisen sopimuksen seuran kanssa."
4.6.2029
Kelpaisi.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikko Koivu Emil Bemströmistä: ”no tällain kiteytettynä, kyllä hän tarvii lisää ammattimaisuutta tekemiseensä pärjätäkseen NHL:ssä”

Sopimus päättyi Columbuksessa. Euroopasta hakemaan vauhtia uutta yritystä varten?
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mikko Koivu Emil Bemströmistä: ”no tällain kiteytettynä, kyllä hän tarvii lisää ammattimaisuutta tekemiseensä pärjätäkseen NHL:ssä”

Sopimus päättyi Columbuksessa. Euroopasta hakemaan vauhtia uutta yritystä varten?
Mun mielestä tämä oli vähän löysä jätkä vaikka onnistuikin kaiken sen surffailun, kontaktien välttelyn ja pelin ulkopuolella hiihtelyn ohessa pelaamaan ppg-tahdissa IFK:ssa. Mahdollista asennevammaa tukee myös Mikko Koivun kommentit. Uskon, että Peltonen haluaa jengiin pelaajia, jotka ovat sitoutuneita toteuttamaan viisikkopeliä kurinalaisesti.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä tämä oli vähän löysä jätkä vaikka onnistuikin kaiken sen surffailun, kontaktien välttelyn ja pelin ulkopuolella hiihtelyn ohessa pelaamaan ppg-tahdissa IFK:ssa. Mahdollista asennevammaa tukee myös Mikko Koivun kommentit. Uskon, että Peltonen haluaa jengiin pelaajia, jotka ovat sitoutuneita toteuttamaan viisikkopeliä kurinalaisesti.

En ajatellutkaan palaavan ”kotiin”. Enkä varsinaisesti kaipaile.

Teki kyllä komean maalin juuri. Hirmuinen kiskaisu taka yläpesään.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fränä Tuohimaa ja Juhis Aaltonen molemmat Jukureissa, pari aika rutinoituneen kovaa vakaata palasta heidän rosteripalapeliinsä ja uskon molempien painavan hyvän kauden Mikkelissä.
 

444

Jäsen
Menee osin humble bragin puolelle, mutta olihan se kiva käydä maanantaina kurkkimassa NokiAreenalla nykyisiä ja tulevia IFK-kasvatteja MM-kiekon merkeissä. Frendi soitti puolisen tuntia ennen matsin alkua, että jos kiekko kiinnostaa, niin välittömästi kohti hallia. Ei muuta kuin tossut jalkaan ja ensimmäinen vapaa sähköskuutti alle ja tukka putkella kohti hallia. Paikka löytyi B6:sta, alakatsomosta punaviivan kohdilta. Heillä oli firmassa tullut yksi peruutus ja mulla kävi aika satumainen flaksi. Hieno kokemus, mutta en kyllä äkkiseltään maksaisi 200-250€ itse nähdäkseni noita pelejä.

Jos jostain syystä sattuisi niin, että MiG ei vaikka kelpaisi NHL:ssä eri seuroille, niin kyllähän hänelle meiltä varmaan pelipaikka jostain nelosesta löytyisi. Ihan nättiä lättyä heitteli ja ihan kohtalainen kuti myös. Voisin myös pitkin hampain ottaa jengiin Vatasen, joka pari kertaa näytti, miten viiva pidetään ylivoimalla, ja onhan silläkin ihan kiva laukaus. Vaan on kuulemma tosi löysä ja laiska, joten ehkä rotaation kautta ensin hakemaan tuntumaa. Myös Pesonen ja Seppälä näyttivät siltä, että taka-askelia ei oteta, jos vastustaja hyppii silmille. Kyllä niistäkin IFK-kasvatit saataisiin leivottua. Sallinen nyt toki olisi selviö, sen verran kivaa työskentelyä kentällä.

Olisi myös kiva, jos noita tärkeitä pelejä pelattaisiin Helsingissä jossain Nordiksen kupeessa uudessa hallissa näiden takametsien sijaan. Mutta ehkä meillä on seuraavien kotikisojen aikaan jo jonkinlainen kuoppa hallin vieressä.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Huomasin just, että yksi kovimmista ikinä, Yorick Treille vetää tänään jo kevään neljännen matsinsa himassa. Tällä kertaa penkin takana tosin.
Pikkubroidinsa Sacha sähisee sen sijaan askin puolella.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Huomasin just, että yksi kovimmista ikinä, Yorick Treille vetää tänään jo kevään neljännen matsinsa himassa. Tällä kertaa penkin takana tosin.
Pikkubroidinsa Sacha sähisee sen sijaan askin puolella.

Kappas, olin tulossa kirjoittamaan samaa, kun katselen Ranska-Italia -matsin loppuhetkiä.
Oli kyllä kaikkien aikojen kädenojennus Chicagolta tarjota Treilleä paikkaamaan loukkaantunutta Tuomo Ruutua.
"Meille vai teille - Yorick Treille".

Sacha Treille teki juuri 1-1.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kappas, olin tulossa kirjoittamaan samaa, kun katselen Ranska-Italia -matsin loppuhetkiä.
Oli kyllä kaikkien aikojen kädenojennus Chicagolta tarjota Treilleä paikkaamaan loukkaantunutta Tuomo Ruutua.
"Meille vai teille - Yorick Treille".

Sacha Treille teki juuri 1-1.
Yorick piirsi ne ratkaisevat kuviot.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihailtavasti voi vain sivusta seurata OJ:n ja Pikkaraisen Jarnon vetovoimaa omiin seuroihinsa. Marjamäki lukeutuu myös tähän samaan kastiin vetovoiman osalta, vaikka en hänestä koutsina pidän lainkaan. OJ kyllä tulevaisuuden nimi, mielenkiintoista nähdä Jukureiden 22-23 kausi. Peukku OJ!
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
kukaan ei ole vielä huomioinut, että iki-IFKlainen Emil Bemström ratkaisi eilen maajoukkuematsin Ruotsille rankkareilla. En tiedä tekikö enemmänkin pisteitä, mutta tuon rankkarin näin. Oli kylmänviileä ja hieno. Hetkeksi unohtui kumman puolella pitikään olla...
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Osaako joku selittää, miten ihmeessä kaudella 20-21 keväällä SaiPasta IFK:hon siirtynyt David "hyvä peruspakki" Bernhardt teki tällä kaudella MoDossa Allsvenskanissa 52 pelissä 14+30=44?

Jättihän tuo hyvän kuvan meillä pelatessaan ja hitto kun olisi pidetty vielä viime kaudelle, kun näköjään aikamoiseen kuntoon päässyt. Ensi kaudella pelaa ilmeisesti Skellefteåssa
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Osaako joku selittää, miten ihmeessä kaudella 20-21 keväällä SaiPasta IFK:hon siirtynyt David "hyvä peruspakki" Bernhardt teki tällä kaudella MoDossa Allsvenskanissa 52 pelissä 14+30=44?

Jättihän tuo hyvän kuvan meillä pelatessaan ja hitto kun olisi pidetty vielä viime kaudelle, kun näköjään aikamoiseen kuntoon päässyt. Ensi kaudella pelaa ilmeisesti Skellefteåssa
En osaa selittää. Allsvenskan ei ole ihan yhtä sarja kuin Liiga.
Silti, todella kovat bojot on tämä kasvattimme MoDossa takonut.
Ehkä myöhemmin takas himaan sitten, siihen yyveen Primus motoriksi.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Osaako joku selittää, miten ihmeessä kaudella 20-21 keväällä SaiPasta IFK:hon siirtynyt David "hyvä peruspakki" Bernhardt teki tällä kaudella MoDossa Allsvenskanissa 52 pelissä 14+30=44?

Jättihän tuo hyvän kuvan meillä pelatessaan ja hitto kun olisi pidetty vielä viime kaudelle, kun näköjään aikamoiseen kuntoon päässyt. Ensi kaudella pelaa ilmeisesti Skellefteåssa

Itse ihmettelen kuinka ei saa Elitserienistä sopparia, vai eikö vaan sitten itse halua pienempää roolia vrt Allsvenskanissa. Tuskin nyt pääsarjan heikoimpia pakkeja olisi, väittäisin suorilta. Noh, eihän nää nyt niin yksinkertaisia juttuja aina ole.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Itse ihmettelen kuinka ei saa Elitserienistä sopparia, vai eikö vaan sitten itse halua pienempää roolia vrt Allsvenskanissa. Tuskin nyt pääsarjan heikoimpia pakkeja olisi, väittäisin suorilta. Noh, eihän nää nyt niin yksinkertaisia juttuja aina ole.

Tosiaan nyt on siirtymässä Skellefteån riveihin
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Ylen jutussa Pekka Kangasalusta kertaa Super-Hessun alkuvaihteita edarissa:

 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös