Nojoo, ei ne kaikki täällä kuitenkaan pysty tai mahdu läpimurtoa edustukseen tekemään tai hakemaan niin hyvä vaan että jätkät menee eteenpäin ja kehittyy, missä se sitten tapahtuukin.Ilves teki sopimuksen Samu Baun kanssa. Sinänsä on huolestuttavaa, että junnuja lähtee Stadista muihin seuroihin.
Olisin suonut itsekin hänen jatkavan IFK:ssa, vaikka ihan vaan sen takia että on Shakers-taustainen. Toki aloitti Calle Branderin kiekkokoulussa, mut Keravalla tarjottiin isoa roolia F:n edarissa...Ilves teki sopimuksen Samu Baun kanssa. Sinänsä on huolestuttavaa, että junnuja lähtee Stadista muihin seuroihin.
Ei noita nuoria millään pysty kaikkia pitämään. IFK:lla kärkkyvät pelipaikkaa ensi kaudella Kaskimäki (toivottavasti) ja Teissala etunenässä. Sitten on tulossa Halttunen, Uronen ja Sandvik myös. Pakko päästää joistain irti kun ei koko joukkuetta voi nuorista kasata kun tavoitteena on voittaa joka kausi.Ilves teki sopimuksen Samu Baun kanssa. Sinänsä on huolestuttavaa, että junnuja lähtee Stadista muihin seuroihin.
:D :D :DKeravalla tarjottiin isoa roolia F:n edarissa...
Sandwik lähti jo.Ei noita nuoria millään pysty kaikkia pitämään. IFK:lla kärkkyvät pelipaikkaa ensi kaudella Kaskimäki (toivottavasti) ja Teissala etunenässä. Sitten on tulossa Halttunen, Uronen ja Sandvik myös. Pakko päästää joistain irti kun ei koko joukkuetta voi nuorista kasata kun tavoitteena on voittaa joka kausi.
Se, että joku Bau ja Ruusunen lähtevät muualle ei itseäni huoleta tippaakaan. Sitten jos joku Kaskimäki lähtee Vaasaan, niin kyseenalaistan, että mitä helvettiä se Salmelainen ja Peltonen duunaa näiden nuorten suhteen.
Täh, milloin se lähti ja mihin? Itse en ole huomannut mitään ilmoitusta ja ainakin elitessä vielä seurana IFK tosin en tiedä kuinka nopeasti elitessä seura vaihtuu.Sandwik lähti jo.
Joku jossain ketjussa kävi kategorisesti ilmoittamassa, että Sandvik ja Von Gerdten siirtyisivät Jukureihin. Mitään julkaistua ei ole vielä. Näiden siirrot kyllä ymmärtäisin, sillä molempien edessä IFKssa melkoinen kavalkadi muita junnuja.Täh, milloin se lähti ja mihin? Itse en ole huomannut mitään ilmoitusta ja ainakin elitessä vielä seurana IFK tosin en tiedä kuinka nopeasti elitessä seura vaihtuu.
No voi harmi, jos pitää paikkansa! Itse ajattelin, että Sandvik pelaisi vielä ensi kauden Mestistä ja sitten edareihin yrittämään läpimurtoa. Pelaaja josta voisi kenties olla pidempääkin iloa IFK:lle. No ei mahda mitään kun päällikön Jukurit vie kaiken (hymiö).Joku jossain ketjussa kävi kategorisesti ilmoittamassa, että Sandvik ja Von Gerdten siirtyisivät Jukureihin. Mitään julkaistua ei ole vielä. Näiden siirrot kyllä ymmärtäisin, sillä molempien edessä IFKssa melkoinen kavalkadi muita junnuja.
Mikkeliin von Gerdtenin kanssa.Täh, milloin se lähti ja mihin? Itse en ole huomannut mitään ilmoitusta ja ainakin elitessä vielä seurana IFK tosin en tiedä kuinka nopeasti elitessä seura vaihtuu.
Mä oon todella iloinen Huden puolesta. Sinnikäs yrittäminen ja monen vuoden työ palkitaan nyt vihdoin.Husson pelaamista on kyllä hienoa seurata. Upeaa, että breikkaa vihdoinkin. Nyt vaan hyvä diili johonkin kunnon jengiin.
McDavidin tehot 1+1 eivät sen sijaan riittäneet voittoon.
Korona vei miehen. Rauhaisaa lepoa Lallille.Lalli Partinen siirtynyt ajasta ikuisuuteen.
Lalli Partinen siirtynyt ajasta ikuisuuteen.
Aika hieno tuo Lunkan maali viime yönä. Tostahan kuuluisi saada 1+1.
Mirolle 1+1 viime yönä ja nolla maalia mennyt omiin kolmessa matsissa. Roopekin teki yhden 4-2 voitossa.
Olet oikeassa, vähän rähmää silmissä vielä.Tilastojen mukaan sai kaksi syöttöpistettä?