Siitä ettei sopparia julkaistu?On loukkaantunut.
Siitä ettei sopparia julkaistu?On loukkaantunut.
"HIFK:lle jättimäinen paluumuuttaja. HIFK:n 2011 mestaruuteen johdattanut Mikael Granlund, 37, on tehnyt kaksivuotisen sopimuksen seuran kanssa."MG-64 tänään yks plus yks.
Mukava sisääntulo ekaan matsiin MM-skaboihin.
Kelpaisi."HIFK:lle jättimäinen paluumuuttaja. HIFK:n 2011 mestaruuteen johdattanut Mikael Granlund, 37, on tehnyt kaksivuotisen sopimuksen seuran kanssa."
4.6.2029
Mun mielestä tämä oli vähän löysä jätkä vaikka onnistuikin kaiken sen surffailun, kontaktien välttelyn ja pelin ulkopuolella hiihtelyn ohessa pelaamaan ppg-tahdissa IFK:ssa. Mahdollista asennevammaa tukee myös Mikko Koivun kommentit. Uskon, että Peltonen haluaa jengiin pelaajia, jotka ovat sitoutuneita toteuttamaan viisikkopeliä kurinalaisesti.Mikko Koivu Emil Bemströmistä: ”no tällain kiteytettynä, kyllä hän tarvii lisää ammattimaisuutta tekemiseensä pärjätäkseen NHL:ssä”
Sopimus päättyi Columbuksessa. Euroopasta hakemaan vauhtia uutta yritystä varten?
Mun mielestä tämä oli vähän löysä jätkä vaikka onnistuikin kaiken sen surffailun, kontaktien välttelyn ja pelin ulkopuolella hiihtelyn ohessa pelaamaan ppg-tahdissa IFK:ssa. Mahdollista asennevammaa tukee myös Mikko Koivun kommentit. Uskon, että Peltonen haluaa jengiin pelaajia, jotka ovat sitoutuneita toteuttamaan viisikkopeliä kurinalaisesti.
Huomasin just, että yksi kovimmista ikinä, Yorick Treille vetää tänään jo kevään neljännen matsinsa himassa. Tällä kertaa penkin takana tosin.
Pikkubroidinsa Sacha sähisee sen sijaan askin puolella.
Yorick piirsi ne ratkaisevat kuviot.Kappas, olin tulossa kirjoittamaan samaa, kun katselen Ranska-Italia -matsin loppuhetkiä.
Oli kyllä kaikkien aikojen kädenojennus Chicagolta tarjota Treilleä paikkaamaan loukkaantunutta Tuomo Ruutua.
"Meille vai teille - Yorick Treille".
Sacha Treille teki juuri 1-1.
En osaa selittää. Allsvenskan ei ole ihan yhtä sarja kuin Liiga.Osaako joku selittää, miten ihmeessä kaudella 20-21 keväällä SaiPasta IFK:hon siirtynyt David "hyvä peruspakki" Bernhardt teki tällä kaudella MoDossa Allsvenskanissa 52 pelissä 14+30=44?
Jättihän tuo hyvän kuvan meillä pelatessaan ja hitto kun olisi pidetty vielä viime kaudelle, kun näköjään aikamoiseen kuntoon päässyt. Ensi kaudella pelaa ilmeisesti Skellefteåssa
Osaako joku selittää, miten ihmeessä kaudella 20-21 keväällä SaiPasta IFK:hon siirtynyt David "hyvä peruspakki" Bernhardt teki tällä kaudella MoDossa Allsvenskanissa 52 pelissä 14+30=44?
Jättihän tuo hyvän kuvan meillä pelatessaan ja hitto kun olisi pidetty vielä viime kaudelle, kun näköjään aikamoiseen kuntoon päässyt. Ensi kaudella pelaa ilmeisesti Skellefteåssa
Itse ihmettelen kuinka ei saa Elitserienistä sopparia, vai eikö vaan sitten itse halua pienempää roolia vrt Allsvenskanissa. Tuskin nyt pääsarjan heikoimpia pakkeja olisi, väittäisin suorilta. Noh, eihän nää nyt niin yksinkertaisia juttuja aina ole.
Katos katos, jäin vaan ylempää osaa tekstissä tutkimaan :)Tosiaan nyt on siirtymässä Skellefteån riveihin
Ylen jutussa Pekka Kangasalusta kertaa Super-Hessun alkuvaihteita edarissa:Leijonat saa supertähden vahvistukseksi NHL:stä!
Dallas Starsin Miro Heiskanen liittyy Suomen MM-joukkueeseen.www.is.fi
Iso Joe mainittu kehityksen boostina!Ylen jutussa Pekka Kangasalusta kertaa Super-Hessun alkuvaihteita edarissa:
17-vuotias Miro Heiskanen löi jauhot suuhun HIFK:n epäileville valmentajille, sitten alkoi tapahtua – tällaiset NHL-tähdet vahvistavat Leijonia
Pekka Kangasalusta kertoo, kuinka Miro Heiskanen kehittyi HIFK:ssa AHL-jyrän vierellä. Antti-Jussi Niemi näki jo nuoresta Esa Lindellistä Jokereissa, että ominaisuudet nousta huippupelaajaksi olivat olemassa.yle.fi