Ex-IFK-pelureista Ross Lupaschuk tehnee nopean paluun Stadiin ensi viikon lauantaina sillä kaveri teki try out-diilin Vienna Capitalsien kanssa.
Luttisen Arttu on Pelicansin ensi kauden kapteeni. Varmasti hieno ja sopiva vastuu Artulle.
Alla Youtubesta pari Luigin näytettä musiikkiskeneltä:Häppölähän on kovakin musiikkimies kyvyistä ei sen kummempaa tietoa.
Eikös Toni tehnyt myös pari viikkoa sitten sopimuksen Bewen lätkäjengin kanssa?
Ikävä jo nyt. Silti, toivon ja uskon että Lennu jos joku on se jätkä joka ei joudu tulemaan maitojunalla takaisin vaan kaapii itselleen vakiopaikan Edmontonin 3-4-kenttien laidalta. Jäähdyttelemään sitten saa tulla pitkän ja antoisan änäriuran jälkeen ;)
Näyttää kovasti siltä, että Jokerit julkistaa tänään klo 10 Jarkko Ruudun sopimuksen.
Jaken twitteristä tämä:
jarkkoruutu Jarkko Ruutu
Thank you! “@jokerithc: Welcomet to #jokerit Great to have you on board! Tervetuloa Jokereihin! Press conference at 10 am #smliiga”
Mitä jos keskityttäisiin vaan HIFK-kasvatteihin tässä ketjussa?
Jarkko Ruutu, haista vittu.
Tein nopeasti pienen kuvakokoelmavideon(youtube.com) Ruudun kunniaksi.
Anteeksi, mutta kuka on Jarkko Ruutu? En ole koskaan kuullutkaan.
Tervemenoa, ei varmaan tule IFK:lla ikävä!Minä harkitsen tosissani siirtymistä Jokerifaniksi. Ihan siksi, että jos on 2 seuraa stadissa jotka ei välitä kannattajistaan, niin sama se on maksaa lippu Jokerimatsiin kun HIFKin kannattajana pettyny niin monta kertaa.
Minä harkitsen tosissani siirtymistä Jokerifaniksi. Ihan siksi, että jos on 2 seuraa stadissa jotka ei välitä kannattajistaan, niin sama se on maksaa lippu Jokerimatsiin kun HIFKin kannattajana pettyny niin monta kertaa.
Minua alkaa häiritsemään HIFK välinpitämättömyys palkanmaksajistaan ja kulttuurin raiskaaminen. Minä vaadin selitystä sille, miksi Jarkko Ruudusta ei tosissaan kilpailtu. Minä harkitsen tosissani siirtymistä Jokerifaniksi. Ihan siksi, että jos on 2 seuraa stadissa jotka ei välitä kannattajistaan, niin sama se on maksaa lippu Jokerimatsiin kun HIFKin kannattajana pettyny niin monta kertaa.
Minua alkaa häiritsemään HIFK välinpitämättömyys palkanmaksajistaan ja kulttuurin raiskaaminen. Minä vaadin selitystä sille, miksi Jarkko Ruudusta ei tosissaan kilpailtu. Minä harkitsen tosissani siirtymistä Jokerifaniksi. Ihan siksi, että jos on 2 seuraa stadissa jotka ei välitä kannattajistaan, niin sama se on maksaa lippu Jokerimatsiin kun HIFKin kannattajana pettyny niin monta kertaa.