Rafalskista muihin ex-HIFK-NHL-pelaajiin, eli millä aikataululla (mahdollinen) paluu tapahtuu, jos tapahtuu. Jarkko Ruutusta on puhuttu.
Olli Jokinen - kuinka kauan saa diiliä, palannee kuitenkin osaomistamaansa HIFK:hon suoraan, mitä kauemmas paluu venyy. Mutta: olisiko jo ensi kaudelle Micken korvaajaksi, taso riittänee SM-liigan ykkössentteriksi. Luulen että ei palaisi Suomeen, mutta vetelee kuitenkin kauden HIFK:ssa.
Bäckströmillä vuosi diiliä jäljellä, sen jälkeen paluu? Valmista sopimusta puoltaisi Jannen yksi ekstravuosi, kun muistaakseni ilmoitti ennen viime kauden alkua, että vielä yksi kausi, ja nyt kuitenkin vedetään vielä seuraavaakin.
Niklas Hagman. Mielestäni ei saa päästää muualle, mutta luulen, että ei tule suoraan vaan KHL yms. kierroksen jälkeen ja senkään jälkeen ei mielestäni le saletisti meidän. Sitä puoltaisi tieto, että ei ole sijoittanut HIFK:n osakkeisiin.
Tuomo Ruutu. Luulen, että tulee, ellei lopeta loukkaantumisiin Pohjois-Amerikassa. Mutta ei ajankohtainen. Kilpailu on kovaa, mutta HIFK vie!
Marek Zidlicky. On sellainen tuntuma, että tulee vielä HIFK:hon, kaudella 2016-2017. Z pitäisi saada ostamaan vaikka puolipakolla parit osakepaketit, seurauskollinen kaveri.
Toni Lydman. Pienet mahkut, varsinkin jos Lahti on edelleen alamaissa silloin kun mahdollinen paluu on ajankohtainen - sopimus päällä vielä pari kautta ja jatkanee NHL:ssä vielä senkin jälkeen. Ei välttämättä palaa Suomeen pelaamaan.
Kimmo Timonen. Tuskin meille. KalPa vie omistajaansa.
Eli: jo ensi kaudella ajankohtaisia mielestäni Jokinen ja Bäckström - Ruutun ohella.