tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Vastakkainasettelun aika ei todellakaan ole ohi :) Median intressissä on saada tämä näyttämään vähintäänkin sodalta, koska klikattavia otsikoita on runsaasti luvassa.
Ei varmasti niin :) Minusta tuntuu että minä tulen seuraamaan ilmalassa matseja.
Asiahan on niin, että ennen -98 mestaruutta minä vaihdoin HIFKin kannattajaksi koska paloi hihat Harkimoon ja olen pumpannut rahani sittemmin HIFK:n. Vastoin silloisia ennakko-odotuksia HIFK sitten voittikin mestaruuden. Se oli mannaa. Nyt minä luovun HIFK:sta koska paloi hihat. Siinä ei paina juuri voitettu mestaruus pätkääkään. 16 vuoden HIFK aika on ohi ja aika kääntää uusi sivu.
EDIT eihän siitä 16 vuotta ihan ole. Pyydän anteeksi. Ottaa pannuun niin ettei näköjään järki kulje.
Kokeilisit välillä vaikka Bluesia, vaihtelu voisi virkistää.
helvetin ruma paita miehellä! Hymyilee vielä vaikka miehestä tuli hetkessä valtakunnan pelle numero 1.
Tältä Ruutu näyttää narrinutussa - katso kuva! | Jääkiekko | Iltalehti.fi
Jotenkin se näyttää nykyään paljon tyhmemmältäkin, johtuukohan se naamasta, paidasta vai naamasta+paidasta?
Vai vitutuksen määrästä?
Kyllä muakin vituttaisi jos ois toi paita päällä.Vai vitutuksen määrästä?
Iltasanomat.fi: HIFK-Fanit solvasivat Ruutua - "kasvotusten eivät uskalla"
Mitä järkeä sen pellen on provosoida meitä joka päivä? Kohtahan joku B2:n nahkapää voi tehdä pahaa jälkeä. Ihmejätkä kyllä toi Ruutu, kun ei ole mitään itsesuojeluvaistoa.
Iltasanomat.fi: HIFK-Fanit solvasivat Ruutua - "kasvotusten eivät uskalla"
Mitä järkeä sen pellen on provosoida meitä joka päivä? Kohtahan joku B2:n nahkapää voi tehdä pahaa jälkeä. Ihmejätkä kyllä toi Ruutu, kun ei ole mitään itsesuojeluvaistoa.
Mulla on ihan omakohtaista kokemusta vuodelta 1997 kun narrifani kaverin kanssa oltiin IFK:n matsissa ja kaverini huuteli jäähyaitioon Ruudulle, että on pelle (!) niin Ruutu kääntyi ympäri ja ehdotti että katsotaan jäähallin ulkopuolella matsin jälkeen kuka on kuka.
Eli ei ole mitään uutta. En kokenut kauheasti ylpeyttä IFK paidasta tuona päivänä. Ei pelaaja ala uhittelee faneille, ellei ole täysi pelle! ...Ainiin, mut sehän on nykyään.
Eli ei ole mitään uutta. En kokenut kauheasti ylpeyttä IFK paidasta tuona päivänä. Ei pelaaja ala uhittelee faneille, ellei ole täysi pelle! ...Ainiin, mut sehän on nykyään.
Eli haluat siis, että Jarkko Ruutu ammutaan Kolumbiassa, etkä olisi halunnut miestä IFK:hon, koska hän kirjoittelee twitterissä? Hymyilyttää :DHarmi kun ei tämä rudi sattunut syntymään kolumbialaiseksi fudispelaajaksi. Siellä tolla fanien halveksunnalla ja uhittelulla vois saadakin ansaitsemansa opetuksen.
Ja jos tuo ylläoleva kuvaus rudin katsojien haastamisesta pitää paikkansa niin ei voi kuin nauraa tuolle pellelle. Joo, oli tää pelle omakin suosikki aikanaan, mutta jo ennen sopparin julkistamistakin narreihin toivoin ettei tulis meille. Äijä nolas itsensä noilla twitter-pelleilyillään niin totaalisesti, ettei se oikeestaa muualle sopiskaan kuin ilmalaan.
Eli haluat siis, että Jarkko Ruutu ammutaan Kolumbiassa, etkä olisi halunnut miestä IFK:hon, koska hän kirjoittelee twitterissä? Hymyilyttää :D