Entiset HIFK-pelaajat muualla

  • 2 526 128
  • 8 886

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jos tosissasi väität puhuneesi viestissä #8678 vain KHL-pykälistä, niin ainakaan et ole sitä osannut sanoittaa. Varsinkin, kun viestisi on vastaus viestiin, jossa puhutaan NHL-pykälästä.

Tässä sanatarkka lainaus mainitsemastasi viestistä:

”KHL-alkuaikoina sopimuksissa oli KHL-pykäliä. Täysin eri asia. Pykälä on asia, joka sovitaan erikseen yksilöllisesti. Se löytyy joistain pelaajasopimuksista, joistain ei. Ja ne voivat olla keskenään erilaisia.”

Jos et tuosta osaa lukea, että puhuin nimenomaan yksilökohtaisesti sopimuksiin sovittavasta KHL-pykälästä, niin en voi auttaa enempää.
 

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Tässä sanatarkka lainaus mainitsemastasi viestistä:

”KHL-alkuaikoina sopimuksissa oli KHL-pykäliä. Täysin eri asia. Pykälä on asia, joka sovitaan erikseen yksilöllisesti. Se löytyy joistain pelaajasopimuksista, joistain ei. Ja ne voivat olla keskenään erilaisia.”

Jos et tuosta osaa lukea, että puhuin nimenomaan yksilökohtaisesti sopimuksiin sovittavasta KHL-pykälästä, niin en voi auttaa enempää.

Sanatarkka, mutta ei koko viestiä käsittävä. Kun lisäät viestiisi sen ensimmäisen sanan ja viestin, mitä olet sillä kommentoinut, huomaat kyllä viestiisi liittyvien konnotaatioiden muuttuvan merkittävästi.

Jo pelkästään se seikka, että jätit yhden sanan kirjoittamatta lainaukseesi, korostaa kyseisen sanan merkitystä.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
NHL:n siirtosopimus sitoo sen osapuolia; jos pelaajan ja seuran välinen työsopimus ei sisältäisi minkäänlaista NHL-siirtoja koskevaa sopimuskohtaa, niin kuulostaa ihan mielenkiintoiselta ajatukselta, että pelaaja voisi seuran ja pelaajan välisessä suhteessa vedota mainittuun siirtosopimukseen ja irrottautua sitä kautta sopimuksestaan Liiga-seuran kanssa.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Sanatarkka, mutta ei koko viestiä käsittävä. Kun lisäät viestiisi sen ensimmäisen sanan ja viestin, mitä olet sillä kommentoinut, huomaat kyllä viestiisi liittyvien konnotaatioiden muuttuvan merkittävästi.

Jo pelkästään se seikka, että jätit yhden sanan kirjoittamatta lainaukseesi, korostaa kyseisen sanan merkitystä.
Siis sana ”Ei” on sinulle merkittävä? Sana, jolla viitattiin vain ja ainoastaan siihen, että pelaajan liigasopimuksen omaavan pelaajan siirtyessä kesken sopimuksen voidaan puhua NHL-pykälästä. Ei voida. Sen tuo sana ”Ei” käsittääkseni aika hyvin kattaa.

Konnotaatiosta höpöttely ei nyt auta. Koitit besserwisseröidä, mutta epäonnistuit siinä. Olen pahoillani, mutta ei mene läpi.
 

Rio Cola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brûleurs de Loups
Siis sana ”Ei” on sinulle merkittävä? Sana, jolla viitattiin vain ja ainoastaan siihen, että pelaajan liigasopimuksen omaavan pelaajan siirtyessä kesken sopimuksen voidaan puhua NHL-pykälästä. Ei voida. Sen tuo sana ”Ei” käsittääkseni aika hyvin kattaa.

Konnotaatiosta höpöttely ei nyt auta. Koitit besserwisseröidä, mutta epäonnistuit siinä. Olen pahoillani, mutta ei mene läpi.

Kyllä, sana ei on viestissäsi hyvinkin merkittävä, se ja lainaamasi viesti luovat konnotaation, joka on kyllä hyvin ilmeinen. Mitä heittoosi besserwisseröinnistä tulee, on se suorastaan huvittava henkilöltä, joka on aikaisemmin ohjeistanut täällä muita aivan päin seiniä. Mutta kukin tyylillään.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kyllä, sana ei on viestissäsi hyvinkin merkittävä, se ja lainaamasi viesti luovat konnotaation, joka on kyllä hyvin ilmeinen.
Et selkeästi ymmärrä lukemaasi, joten jankkaat täällä konnotaatiosta. Asia kunnossa.
 

M.Rönkkö-83

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New York Islanders
Huh, huh. Epäolennaisuuksien alttarilla on näemmä nosteltu rillejä kädet hiessä.

Ketjun aiheeseen palatakseni voinen todeta, että Julius Nättinen on aloittanut HC Ajoien riveissä tehden 8 otteluun tehot 1+5=6. Tehotilasto on 5 maalia pakkasella ja jääaikaa Jullelle on kertynyt yli 19min. per matsi. Joukkue vaikuttaa sarjan heittopussilta, joten varmasti haastava kausi on edessä. 8 ottelusta 3 pistettä kasassa ja seuraavaksi vastassa kattaus sarjan jättiläisiä.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Lundell tosiaan laitettiin junnuihin kun Liigassa ei oikein riittänyt. Eikä tuo junnuissakaan oikein säväyttänyt. Jalka hidastunut entisestään loukkaantumisen jälkeen.
 

Hili72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, k-Vantaa, Päijät-Hämeen jengit
Nyt sanon asian joka saa osan näkemään punaista, jos pikku Lunkka tulisi stadiin niin syy olisi tällä hetkellä muut kuin taidot. Moni fani on hänet heti valmis ottamaan koska on Lundell. Hänen virheet ja tämän hetken kunto, taidot jää vaaleanpunaisten lasien taakse sukunimen takia. Ei, en sano ettei nousta voisi vaikka kuinka tähdeksi, mutta se on vaan jännä kuinka hän kelpaisi, koska isä ja veli ovat iskeneet punaisten sydämiin taidoillaan, iki ifkit.
Ja tämä ei tarkoita etten toivoisi onnistumisia hänelle, mutta ihmetyttää tämä että halutaan kunnon sentteri, laituri ja sitten kelpuutettaisiin pelaaja jonka taso tuskin nostaisi kentän tasoa.

Joo, on nuori ja voi iskeä läpimurtonsa, tuttu ympäristökin voi auttaa, mutta ymmärrätte kyllä pointin
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Moni fani on hänet heti valmis ottamaan koska on Lundell. Hänen virheet ja tämän hetken kunto, taidot jää vaaleanpunaisten lasien taakse sukunimen takia. Ei, en sano ettei nousta voisi vaikka kuinka tähdeksi, mutta se on vaan jännä kuinka hän kelpaisi, koska isä ja veli ovat iskeneet punaisten sydämiin taidoillaan, iki ifkit.
Valitettavasti pikku-Lundellista tulee mieleen meillä aikoinaan esiintyneet Ville Jokinen ja Mikko Ruutu.
 

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt sanon asian joka saa osan näkemään punaista, jos pikku Lunkka tulisi stadiin niin syy olisi tällä hetkellä muut kuin taidot. Moni fani on hänet heti valmis ottamaan koska on Lundell. Hänen virheet ja tämän hetken kunto, taidot jää vaaleanpunaisten lasien taakse sukunimen takia. Ei, en sano ettei nousta voisi vaikka kuinka tähdeksi, mutta se on vaan jännä kuinka hän kelpaisi, koska isä ja veli ovat iskeneet punaisten sydämiin taidoillaan, iki ifkit.
Ja tämä ei tarkoita etten toivoisi onnistumisia hänelle, mutta ihmetyttää tämä että halutaan kunnon sentteri, laituri ja sitten kelpuutettaisiin pelaaja jonka taso tuskin nostaisi kentän tasoa.

Joo, on nuori ja voi iskeä läpimurtonsa, tuttu ympäristökin voi auttaa, mutta ymmärrätte kyllä pointin

Samaa mieltä tästä. Näkisin, että Lundell voisi korkeintaan haastaa Hartikaista peliajasta ja näitä nelosen senoja meillä on jo vähintäänkin tarpeeksi. Sen sijaan kunnollista kolmos sentteriä huutaisi.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Söde saanut kenkää parin tappion jälkeen...

Nyt kääntäkää kaikki kivet ja kaivakaa kaikki pennoset ja Söde tänne ja Ville vitun kauas täältä!
Tai edes osaksi valmennustiimiä Tietokoneen tai Kiben tilalle. Siinä sitten seuraava päävalmentaja KUN aika koittaa...
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt sanon asian joka saa osan näkemään punaista, jos pikku Lunkka tulisi stadiin niin syy olisi tällä hetkellä muut kuin taidot. Moni fani on hänet heti valmis ottamaan koska on Lundell. Hänen virheet ja tämän hetken kunto, taidot jää vaaleanpunaisten lasien taakse sukunimen takia. Ei, en sano ettei nousta voisi vaikka kuinka tähdeksi, mutta se on vaan jännä kuinka hän kelpaisi, koska isä ja veli ovat iskeneet punaisten sydämiin taidoillaan, iki ifkit.
Ja tämä ei tarkoita etten toivoisi onnistumisia hänelle, mutta ihmetyttää tämä että halutaan kunnon sentteri, laituri ja sitten kelpuutettaisiin pelaaja jonka taso tuskin nostaisi kentän tasoa.

Joo, on nuori ja voi iskeä läpimurtonsa, tuttu ympäristökin voi auttaa, mutta ymmärrätte kyllä pointin


Tätä samaa mä olen itsekin usein sanonut, mutta nyt viimeksi eilen joku täällä kuittasi mulle siitä, että miten ne mun väittämäni puheet siitä Lundellin "superlupauksesta" taitavat olla vaan niitä mun itse keksimiäni horinoita, vaikka en ole itse koskaan A. Lundellia mitenkään täällä hehkuttanut.

Mutta kyllähän sillä sukunimellä ja taustalla on vaan usein varsin suuri merkitys, kun niitä "superlupaus" -statuksia aletaan nuorille pelaajille antamaan. Olisin kyllä itsekin toivonut meille tälle kaudelle jonkun kovemman statuksen nimen, kun sen A. Lundellin, kuten vaikka joku AHL:stä tuleva kotimainen pelaaja tai muu sellainen nuori lupaus, joka on niitä näyttöjä jo jollakin tavalla ja tasolla antanut.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Södelle kenkää Münchenistä.



Ura tuntuu olevan nyt vähän hankalassa tilanteessa.

EDIT: @TheJackal ia hitaampi.


Söderholm voisi olla hyvinkin meidän seuraava vaihtoehto Peltosen tilalle. En ainakaan usko, että hänen alaisuudessaan voisi mitenkään huonommin sujua mitä nyt on mennyt Villen kanssa.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tätä samaa mä olen itsekin usein sanonut, mutta nyt viimeksi eilen joku täällä kuittasi mulle siitä, että miten ne mun väittämäni puheet siitä Lundellin "superlupauksesta" taitavat olla vaan niitä mun itse keksimiäni horinoita, vaikka en ole itse koskaan A. Lundellia mitenkään täällä hehkuttanut.

Mutta kyllähän sillä sukunimellä ja taustalla on vaan usein varsin suuri merkitys, kun niitä "superlupaus" -statuksia aletaan nuorille pelaajille antamaan. Olisin kyllä itsekin toivonut meille tälle kaudelle jonkun kovemman statuksen nimen, kun sen A. Lundellin, kuten vaikka joku AHL:stä tuleva kotimainen pelaaja tai muu sellainen nuori lupaus, joka on niitä näyttöjä jo jollakin tavalla ja tasolla antanut.

Anteeksi pilkunviilaus.
Itse olisin kyllä todella tyytyväinen jos Anton Lundell tulis jo nyt takaisin himaan.

Niin ymmärsin kyllä että tarkoitit K. Lundellia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös