1+2. Toinen pojista teki yhden maalin.Hirson matsista lukisi mielellään lisää. Oliko joku paikan päällä? Maaleja varmaan nähtiin riittämiin, joten itse maestron tehot?
1+2. Toinen pojista teki yhden maalin.Hirson matsista lukisi mielellään lisää. Oliko joku paikan päällä? Maaleja varmaan nähtiin riittämiin, joten itse maestron tehot?
Meillä ei ole ketään lähellekään yhtä kovaa kaveria.HPK:n puolustajajärkäle menetti täysin malttinsa – Zug-hyökkääjä joutui yksipuolisen iskujenvaihdon kohteeksi
Karjalaisen Miron nyrkkisämpylät taas viuhunu CHL:ssä. Mun mielestäni tämmöstä tunnetta (ja välillä myös näitä pikku ylilyöntejä) meidän IFK kaipaa! Sanokaa mitä sanotte, mut mun mielestä tää kaveri pitää kotiuttaa ensi kaudeksi!
(Linkki maikkarin uutiseen)
Juu ei nähdä Nordiksella enää tälläista. Paitsi ottavana osapuoleva voidaan olla jos peli äityy kuumaksi. Klipissä ei ollut ääntä mutta oletan taustalta kuulunnen vienoa paheksuntaa ja soosoo:ttelua.Meillä ei ole ketään lähellekään yhtä kovaa kaveria.
Tuo tappelu oli sen verran yksipuolinen, että tuli mieleen case Peltonen- ben-amor. Tuollaista sikailua en kyllä missään tapauksessa HIFK:ssa haluaisi nähdä enää.HPK:n puolustajajärkäle menetti täysin malttinsa – Zug-hyökkääjä joutui yksipuolisen iskujenvaihdon kohteeksi
Karjalaisen Miron nyrkkisämpylät taas viuhunu CHL:ssä. Mun mielestäni tämmöstä tunnetta (ja välillä myös näitä pikku ylilyöntejä) meidän IFK kaipaa! Sanokaa mitä sanotte, mut mun mielestä tää kaveri pitää kotiuttaa ensi kaudeksi!
(Linkki maikkarin uutiseen)
Sieltä tuli ensin iskua Karjalainen naamaan. Ei mikään yksipuolinen hyökkäys. Viestisi vaan osoittaa että ei aika mennet palaa ja kuinka fanit ovat muuttuneet yhdessä joukkueen kanssa. Meitä ei enää pelätä kuten aikanaan.Tuo tappelu oli sen verran yksipuolinen, että tuli mieleen case Peltonen- ben-amor. Tuollaista sikailua en kyllä missään tapauksessa HIFK:ssa haluaisi nähdä enää.
Meillä ei ole ketään lähellekään yhtä kovaa kaveria.
Onneksi IFK:ssa ei ole enää tuollaisia pelaajia. Voidaan kimpassa huutaa katsomossa sikaa kun Cowboy alistaa IFK:ta ensi kaudella. Hyi. Kyllä on ajat muuttuneet.Tuo tappelu oli sen verran yksipuolinen, että tuli mieleen case Peltonen- ben-amor. Tuollaista sikailua en kyllä missään tapauksessa HIFK:ssa haluaisi nähdä enää.
Ilmari Pitkänen siirtyy Suomi-sarjassa pelaavaan Kiekko-Espooseen. Ipehän on aloittanut myös media-alan opiskelut Laajasalossa, joten realiteetit lienee hyvin tiedossa. Kaikesta huolimatta mulle jäi Pitkäsestä hyvät fiilikset. Tsemppiä jatkoon!
Joo, ei ole meillä ainoatakaan niin "kovaa kaveria", jotka rohkenevat hakata takaapäin jäässä olevaa vastustajaa. Respect hei, on se kova!
Tuosta voi ottaa mallia miten toimitaan tyylikkäästi kun kun vastustaja putoaa:
Noissa tapauksissa ei ole mitään yhtymäkohtia. Karjalainen hermostui sveitsiläisen toimintaan ja räjähti spontaanisti, tällaista haluan nähdä IFK:ssa. Tietty olisi voinut vähän aiemmin lopettaa hakkaamisen, mutta ei tuossa ketään tajuttomaksi hakattu tai edes lähelle. Pieni isällinen oppitunti ja pyhäinhäväistys verrata Case Semiriin.Tuo tappelu oli sen verran yksipuolinen, että tuli mieleen case Peltonen- ben-amor.
Nyt on kova! Siis jos tuon rupusivuston tietolähteisiin on luottaminen. Tulipa taas ikävä Hirvosen Kartsaa, perkuletto kun tulis vielä uransa viimeisiksi vuosiksi IFK-nuttuun. Mutta aivan huima jätkä, jos vielä NHL-paikan nappaa itelleen, viime kauden vaikeuksien jälkeen vieläpä.Tämä tuli puun takaa: HIFK:ssa ihastuttanut konkarihyökkääjä hakee pelipaikkaa NHL:stä! - SuomiKiekko
Dallas Stars on julkistanut ensimmäisen NHL-kauteen valmistavan harjoitusleirinsä nimilistan. 13.-15.syyskuuta Comerica Centerissä, Texasin Friscossa järjestettävän leirin 63 osallistujan joukosta löytyy myös eräs suomalaisillekin kiekkofaneille tuttu yllätysnimi, sillä 2013-17 HIFK-paidassa...www.suomikiekko.com
Nyt on kova! Siis jos tuon rupusivuston tietolähteisiin on luottaminen.
Oisko tässä kuitenkin takana sellainen, että Elkins on tekemässä diiliä Dallasin farmin kanssa ja tätä kautta annetaan vähän näyttöjä. Eräänlainen try-out, että pysyykö ehjänä?
Vaikea nähdä, että saa mitenkään diiliä ylös. Ellei Dallasin valmennuksesta ole jollakin kokemusta pelaajasta.
Missä päin Karilla oli kämppä jenkeissä? Olisiko tässä jotain kotiin paluun ajatusta? Siis pelata farmissa lähempänä.