Noilla kriteereillä:Noista tummennetut ovat merkittävästi vahvistaneet joukkuetta ja olleet selviä johtajia. Alleviivatut huomattavia johtajia.
Arvosanan 3 saaneet ovat olleet hyivä vahvistuksia. Näillä on ollut merkitystä kauden lopputulokseen.
2001-2003 Robert Kantor 110 16 18 34 2
Erittäin ansiokas lista täynnä asiaa
Joo,loppukaudesta viime vuonna alkoi näkyä, että breikki huipulle tapahtuu, ja hienoa, että on jatkanut samalla uralla. Loppukaudesta tais vaan Pelsudiili olla jo selvä. Monihan tuonkin lähtöä ihan toivoi, kuvaa hyvin meidän kärsivällisyyttä.Oliwer Kaskella näköjään peli kulkee. Harmi, ettei saatu pidettyä meillä.
Monihan tuonkin lähtöä ihan toivoi, kuvaa hyvin meidän kärsivällisyyttä.
Oliwer Kaskella näköjään peli kulkee. Harmi, ettei saatu pidettyä meillä.
Jumppaaja ei nähnyt Kaskessa mitään ihmeellistä. Sen sijaan Q ja Laakso olivatkin helvetin kovia hankintoja. Loisto juttu silti Kaskelle!Onneksi edes yritettiin, sillä potentiaali oli kyllä tiedossa. Harmi meille, että Pelsu-diili tehtiin todella varhaisessa vaiheessa. Toki itse olisin kiinnittänyt Oden jo edellisellä kaudella pitkällä sopparilla. Mutta aina ei voi voittaa.
Jumppaaja ei nähnyt Kaskessa mitään ihmeellistä. Sen sijaan Q ja Laakso olivatkin helvetin kovia hankintoja. Loisto juttu silti Kaskelle!
Jep, kyllähän se oli nähtävissä vaikkei aivan jään tasolla pelejä seuraakkaan! IFK ilmeisesti ei "luvannut" suoraa paikkaa kahteen ekaan pariin. Jossittelua mutta kannattajana täysin oikeutettua sellaista!Jaa, itse olen kuullut ihan päinvastaista. Voi toki olla, että minulla on väärää tietoa. Valmennus olisi ainakin nähnyt käyttöä ja huomasivat kyllä Kasken erityisyyden. Mutta hienoa, että Kaski on liekeissä. En ole yhtään yllättynyt.
Jumppaaja ei nähnyt Kaskessa mitään ihmeellistä. Sen sijaan Q ja Laakso olivatkin helvetin kovia hankintoja. Loisto juttu silti Kaskelle!
Jep, kyllähän se oli nähtävissä vaikkei aivan jään tasolla pelejä seuraakkaan! IFK ilmeisesti ei "luvannut" suoraa paikkaa kahteen ekaan pariin. Jossittelua mutta kannattajana täysin oikeutettua sellaista!
Toki. Ja jälkikäteen olisi tietysti kannattanut luvata se paikka kahteen ekaan pariin. Itse olen kuitenkin vähän sitä vastaan, että pitäisi luvata jotain paikkoja, mutta toki seurajohtokin saa taktikoida tarpeen niin vaatiessa. Ymmärtääkseni näitä lupauksia ei kuitenkaan mihinkään sopimuksiin kirjata.
Kyllä IFK halusi pitää Kasken, mutta lähti ison roolin perässä Lahteen. Ja teki oikein.
Kuulostaa aika selkeältä tapaukselta ja varmasti pelaajan kannalta paras ratkaisu. En oikein ymmärrä, että miten tämä(kin) on urheilujohdon vika? Salmelainen on itsellekin ollut lievä pettymys, mutta en mä nyt ihan kaikkea hänen niskaansa kaataisi. Toki voisihan tässä nyt raivota siitä, ettei Jokinen valinnut meitä Kärppien sijaan.Käski mainitsi tuosta Jatkoajan tuoreessa haastattelussakin:
Kasken uralle merkittiin uusi virstanpylväs, kun hän solmi täksi kaudeksi sopimuksen Pelicansin kanssa. Siirtoon vaikutti merkittävästi lupaus peliajasta ja keskustelut päävalmentaja Ville Niemisen kanssa.
− Siinä käytiin keskusteluita jatkosta, mutta täällä tarjottiin paljon vastuuta ja oltiin tosi innokkaita alusta asti ja tykkäsin siitä. Nemo (Ville Nieminen, toim. huom.) otti myös yhteyttä ja näki pelin samalla lailla kuin minä ja halusi, että minä pelaan niillä omilla vahvuuksillani. Se kuulosti omaan korvaan tosi hyvältä. Täällä on hyvä kokonaisuus pakettina, valmennus ja puitteet.