Uskon että harvalla on pistää kovempaa peliä ekaksi autoksi kuin itsellä. Nimittäin Lada Samara 1300 vm.87. Oli se elämys kun juuri kortin upouusilla virheettömillä kieseillä ajanut teiden kuningas istutetaan em. futuristisen siperian sukkulan valtaistuimelle. Siinä oli ratti vinossa, ja tuntui että kun sitä oli kääntänyt n. 1/4 kierrosta niin alkoi vaikutus renkaissa ja alus muuttaa kurssia. Jos vauhdin sai yli 80 km/h, niin tärinä ja melu oli semmoinen ettei sillä ainakaan kovin kovassa koistisessa pystynyt matkaamaan. Oli myös aika varkausvarma, koska jo se että sai vaihteet silmään vaati erityistä kokemusta ja neuvostoliittolaisen konetieteen sielun ymmärrystä. Joltain mutsin tutulta ostin kun "halvalla" sai ja oli märkä leima. Lisäksi vielä tuolloin sinisilmäisenä idioottina uskoin että koska ks. myyjä oli läpeensä hihhuli ja herranmies, niinkun muutkin mutsin tutut, niin ei paskaa puhuisi kehuessaan laitetta. Liekkö myös katsastusmies ollut saman seurakunnan karitsoita koska ekaa kertaa peräkonttiin kurkatessani huomasin että pyöränkotelot oli niin läpimädät että olisi pystynyt sisäpuolelta kutittelemaan gummeja. No, jos jotain positiivista tuosta kokemuksesta niin taivaspaikka lienee lunastettu, jokainen auto sen jälkeen tuntunut herratason laatuvankkurilta sekä oppi sen jälkeen potkimaan renkaita autokaupoilla vähän tarkemmin.