rosswell kirjoitti:
Niin, anteeksi olin erittäin epäselvä. Sen siitä saa kun työn ohessa yrittää kirjoitella.
No eipä tuo mitään, tekevälle sattuu.
rosswell kirjoitti:
Pelimiehiähän he ovat kaikki ja silloin kun tuo ketju terveenä pelasi, niin tuhoa tuli. "Pelko" johtuu nimenomaan siitä, että tässä tapauksessa tulisi taas niitä turhia lupauksia, tai ainakin epämääräisillä sanankäänteillä saadaan fanit kuvittelemaan liikoja.
Mikä sinut näin sai pelkäämään?
rosswell kirjoitti:
Mutta kuten sanoin, olen positiivinen ihminen ja uskon, että vahvistuksia on tulossa..ja nimenomaan sellaisia, joita on lupa pitää vahvistuksena, ei täytteenä.
Kyllä. Näin on syytä olettaa.
rosswell kirjoitti:
Minulle nämä Syköt ja Saksiset ovat melko tuntemattomia äijiä, nimet tiedän, mutta enpä osaa sen kummemin heitä kehua tai haukkua.
Enpä oikein minäkään.
Tilastojen, fanien höpinöiden ja vaikean ennustettavuuden perusteella suunnilleen kaikki taitaa olla mahdollista näiden pelaajien kohdalla. Luottavaisena minäkin näihin suhtaudun kuitenkin, koska ovat Dufvalle tuttuja lupaavia pelureita. On myös etu, että heillä on liigakokemusta noinkin paljon.
Loukkaantumisia on hyvin suurella todennäköisyydellä tiedossa ensi kaudellakin, siksi rosterin on minustakin syytä olla leveä ja tarpeeksi kokenut koko leveydeltään.
Tällä kaudellahan moni valitteli alussa pelaajien paljoutta, mutta niin vain oltiin lirissä monesti kauden aikana loukkaantumisten ja sairastavien takia.
rosswell kirjoitti:
Kyllähän eräs Mäenpää oli melkolailla umpi surkea JYPissä (oma mielipide), mutta tänä vuonna yksi liigan parhaista pakeista, tehojen mukaan ainakin. Myös Jyväskyläläisille tuttu Janne Hauhtonen koki melkoisen heräämisen toisessa joukkueessa, Tommi Nikkilä teki saman
Minusta JYPissä tehtiin umpimunaus, kun Mikko M. päästettiin organisaation käsistä.
Minulle olisi kyllä kelvannut myös Nikkilä, tosin tilalle hankittiin kyllä oiva pelimies.
Tällä hetkellä vaihtaisin Sinuhen Nikkilään.
rosswell kirjoitti:
...ja moni on tehnyt saman toisin päin. Ollut heikko muualla, mutta menestynyt JYPissä. Peter Ton ei ehkä ollut huono muuallakaan, mutta tähden rooli lankesi JYPissä. Eli katsellaan vielä...
Kyllä, totta. Totta olivat myös Johannes Alanen ja Miska Kangasniemi, mutta katsellaan tosiaan vielä.
Minä en muuten siis missään ole ollut maalailemassa näistä viimeksi hankituista pelaajista ykköskentän miehiä, vaan oletan siis ykkösen tasoisia pelimiehiä olevan vielä tulossa.
Ja mainitsemasi Filppula-Vänttinen-Hannus, on minusta jo toimiva ykkösketju, siksi asetelma onkin herkullinen.
Vaikka nämä - vielä tuntemattomat pelimiehet - loukkaantuisivat, meiltä löytyisi vielä tuollainen kolmikko ykkösen hyökkäykseen. Ja hommahan miehillä luisti niin kuin minusta ykköskentällä kuuluukin.