Oi miksi, oi miksi tuo jalkapalloilijan irvikuva Crouch on tuolla. Voi helvetti, kaveri ei vaan osaa pelata. Hyvin näki muutamista puskutilanteista ettei todellakaan ole pääpelaaja, silmät kiinni tunteja ennenkun pallo tulee ja toivoo varmaan mielessään jotta pää on tarpeeksi korkealla ja keskitys on niin hyvä jotta pallo suuntautuu päästä oikeaan suuntaan.
Ois antanu Görän Theon pelata eilen, ois saanu tuntumaa kloppi tuntumaa, ja ainakaan ei olisi voinut olla yhtä ääliötä huonompi.
Alkaa valitettavasti näyttää Owenin loukkaantumisen myötä, jotta Görän tuhosi Englanin mahdollisuudet hyökkääjä valinnoillaan. tosin Rooney näytti minusta eilen jo hyvää peliä, jätetään ainoaksi hyökiksi kentälle. Tällöin pelattaisiin 4-5-1, saataisiin rikkova kk-mieskin kentälle(Hargreaves), eikä kummiskaan kärsisi hyökkäys voittoinen kk siitä, Lampard ja Gerrard saisivat silloin olla molemmat myös kentällä.
Mutta eiköhän sitä ääliöhujoppia saada ihastella seuraavassakin pelissä huojumassa Gnuantiloopin vastasyntyneen vasan tavoin, enkä nyt halua millään tavalla loukata Gnuantilooppia.
Edit. tottakai minä minä perustan osittain mielipiteeni ulkoiseen olemukseen, se ulkoinen olemus minusta ei vain viesti hyvästä jalkapalloilijasta, eikä edes teot kentällä viesti minusta hyvästä jalkapalloilijasta. Jos teet jossakin pelissä muutaman onnistuneen suorituksen ei se tee sinusta vielä hyvää pelaajaa, minäkin voisin tehdä jonkun onnistuneen suorituksen tuolla peliajalla, mutta olisin siitä huolimatta sysipaska tuolla tasolla.
Ja minäkin olen Englantilaisen jalkapallon ystävä, mutta ei se voi tarkoittaa sitä jottei voisi "omiaan" kritisoida.
Tässäkin asiassa on yksi helvetin ärsyttävä asia tälläkin palstalla, jos et satu pitämään jostain tai arvostelet jotain, on se osoitus siitä jottet tiedä lajista mitään ja jos satut tietämään ovat mielipiteesi vääriä.
Ääliö sanan käytöllä tilanteessa ei ole mitään tekemistä älyn olemisella/sen puuttumisella, vaan korostamassa sitä koomisuutta mikä kentällä viilettää.