Höpö höpö, olen 100 % erimieltä, tuli paljon tietoa ns. pelin ulkopuolisistakin asioista. Mutta nyt tuolla pärisee "kunnaswannabee" T Karhu!!! Ei muuta kuin kansainvälinen ääni käyttöön ja ottelu on pelastettu! ; )Ihan järkyttävän huono selostaja Albania-Sveitsi ottelussa. Ei mitään käsitystä mitä kentällä tapahtuu jne.
Sitäpaitsi, kuulostaa mielestäni oudolta jos sinulle pitää selostaa "mitä kentällä tapahtuu", sillä oletuksella tietenkin että näet ja kuulet ns. normaalisti?Ihan järkyttävän huono selostaja Albania-Sveitsi ottelussa. Ei mitään käsitystä mitä kentällä tapahtuu jne.
Höpö höpö, olen 100 % erimieltä, tuli paljon tietoa ns. pelin ulkopuolisistakin asioista. Mutta nyt tuolla pärisee "kunnaswannabee" T Karhu!!! Ei muuta kuin kansainvälinen ääni käyttöön ja ottelu on pelastettu! ; )
Ole hyvä vaan. ; )Kun taas minä olen kotkan kanssa tismalleen samaa mieltä. Tuohon pakettiin kun lisää vielä sen ihan hirveän kuuloisen äänen (muistutti jopa vähän Janne Niinimaata) niin yök.
Olen monesti miettinytkin, että Terllo Karllhun kaltainen fiksun ja innostuneen oloinen nuori mies voisi saavuttaa vaikka mitä, paitsi tietenkään paikkaa missään työssä, mikä perustuu puhumiseen suurelle yleisölle. Mutta kiva että Karllhu on päässyt tekemään rakastamaansa asiaaja tuskin missään muualla kuin suomessa "äänivammaista" päästetään tuhoamaan lähetyksiä valtakunnanverkkoon.
Siirrän tänne, ettei mene valitukseksi tuolla oikeasti tärkeässä ketjussa.
Olen monesti miettinytkin, että Terllo Karllhun kaltainen fiksun ja innostuneen oloinen nuori mies voisi saavuttaa vaikka mitä, paitsi tietenkään paikkaa missään työssä, missä täytyy puhua suurelle yleisölle. Mutta kiva että Karllhu on päässyt tekemään rakastamaansa asiaa
T: itsekin äsfävikainen
Sitäpaitsi, kuulostaa mielestäni oudolta jos sinulle pitää selostaa "mitä kentällä tapahtuu", sillä oletuksella tietenkin että näet ja kuulet ns. normaalisti?
Juu, juu. Olimme asiasta siis samaa mieltä.Toki, mutta ajattelenkin tätä asiaa täältä maksajan näkökulmasta. ; )
Litmasen kohdalla tuntuu, että hän on muuttunut oman peliuransa jälkeen aivan täysin. Siinä missä peliuran aikana tuli täysin turhia itsestään selvyyksiä, uran jälkeen (jos se siis on loppunut...) kommentointi on muuttunut paljon rennonpaan ja asiantuntevampaan suuntaan. Tämä oli huomattavissa jo pari vuotta sitten Brasiliassa.Muistan joskus muutamia vuosia takaperin kun Litti oli kommentaattorina niin oli kankeaa ja huonoa ulosantia. Nykyään Kuningas on Kuningas myös tuossa roolissa. Joku tietysti pahoittaa mielensä tuosta huulenheitosta, mutta meikäläiselle toimii. Pirteä lisä ja tarpeeksi analyyttinen tuodakseen lähetykseen muutakin kun viihde-elementin.
Helevettiläinen, tämän YLE:n selostusosaston luotettavin työjuhta. Tämä Haapala tms. on sen tason huttua, että saa oikein pahan mielen. Ja harvemmin kuitenkaan tarvitsee selostajan takia mieltään pahoittaa.
Tietääkö joku mistä mies on tullut ja missä selostanut aiemmin?
Oliko tuossa pelissä edes kommentaattoria?Karhu ehkä huonoin selostaja ikinä. Kommentoi peliä aivan likaa. Sitä kommentointiahan varten kait ne asiantuntijat on hommattu?
Onhan siellä studiossa ukkeleita.. selostaja keskittyköön selostamiseen .. kenellä pallo on ja mitä tapahtuu.. taktiikkojen puinnit sitten muille ja montako häkkiä joku teki liigassa x.Oliko tuossa pelissä edes kommentaattoria?
Karhu ehkä huonoin selostaja ikinä. Kommentoi peliä aivan likaa. Sitä kommentointiahan varten kait ne asiantuntijat on hommattu? Eli keskittyminen peliin aivan nolla ja ainakin itse olisin kaivannut tietoa kenellä on pallo kun ei Albanialaisia tiedä yhtään. Selostajan ei pidä puida taktiikoita.
Minä en pahoittanut mieltäni, mutta mietin, että mistä tuollainen Haapala on kaivettu. Nimi on minulle ihan uusi tuttavuus. Tietääkö joku mistä mies on tullut ja missä selostanut aiemmin?
Karhusta tykkään. Hänellä on aito innostus lajia ja selostamista kohtaan ja se välittyy. Tulen hyvälle mielelle kun kuuntelen Karhun selostusta. Härkönenkin on ihan ok. Kommentaattoreista Kuningas ja Pasanen ovat hyviä, mutta Sorsalla ei ollut niin mitään annettavaa. Täysin statistina tuolla.
Haapala on selostanut jo vaikka kuinka monta vuotta Ylen jalkapallokierroksella, ensin MyPan ja sitten FC Lahden pelejä, luulisi siis, että paitsiosääntöön on tutustuttu tässä viimeisten parinkymmenen vuoden aikana... Kyllä Jari osaa tuon homman.
Haapala on selostanut jo vaikka kuinka monta vuotta Ylen jalkapallokierroksella, ensin MyPan ja sitten FC Lahden pelejä, luulisi siis, että paitsiosääntöön on tutustuttu tässä viimeisten parinkymmenen vuoden aikana... Kyllä Jari osaa tuon homman.