EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 397 970
  • 6 438

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
On se kova äijä, kisojen suurin tähti. Maalivahdille iso käsi, ei vapaapotku paljon keskempää voi sisään mennä.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Olipahan jäätävää työskentelyä maalivahdilta. Ei olisi tuollainen saanut mennä missään tapauksessa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Mä tykkään tuosta selostajasta. No homo. Tuollainen poikamainen ja vilpitön innostus kun kuuluu hyvällä tavalla äänestä ja selostuksesta, niin mie tykkään.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Vähän helpolta maali näytti, mutta olihan tuo veto aivan pirun hyvä.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Maalivahti katto että otan pallon vas... eiku

Karhu on yle:n ykkösselostaja imo. Tässä pelissä onkin sellanen fiilis että maaleja tulee.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Walesilla hyvä prässi päällä. Antaa painetta ihan oikein esim Skrtelin suuntaan. Ei vaan jaksa uskoa että painavat noin läpi 90 minuuttia.
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Mä tykkään tuosta selostajasta. No homo. Tuollainen poikamainen ja vilpitön innostus kun kuuluu hyvällä tavalla äänestä ja selostuksesta, niin mie tykkään.
Karhu on mielestäni kammottava "kunnaswannabee", ja tuskin missään muualla kuin suomessa "äänivammaista" päästetään tuhoamaan lähetyksiä valtakunnanverkkoon.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Karhu on mielestäni kammottava "kunnaswannabee", ja tuskin missään muualla kuin suomessa "äänivammaista" päästetään tuhoamaan lähetyksiä valtakunnanverkkoon.

Hitot, Terrrrolla tuo vaan ei haittaa. Trademark.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karhun paras puoli on todennäköisen aito innostus, mutta ääntä ei jaksa kuunnella - siksi kuuntelenkin samaan aikaan hiljaisella volyymilla musiikkia. Ehkä se muuttuu siedettävämmäksi kunhan äänenmurros tulee.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kuvitteleeko tuo Ramsey olevansa Gascoigne blondattuine hiuksineen?
Newsflash: et ole. Gazza ei antanut koko urallaan yhtä montaa harhasyöttöä kuin Ramsey ekan 25-minuuttisen aikana
 

Ralph

Jäsen
... ja tuskin missään muualla kuin suomessa "äänivammaista" päästetään tuhoamaan lähetyksiä valtakunnanverkkoon.
Tuskin missään muualla kuin Pohjois-Koreassa jokaisen televisiopersoonan on oltava täydellisesti esiintyvä henkilö.

Aiemmin tänään selostaja ei ymmärtänyt jalkapallosta ja nyt ei osaa sanoa r-kirjainta. Kukaan ei ole täydellinen, paitsi ehkä tiettyjen henkilöiden fantasiamaailmassa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Statistiikka kertoo, että Slovakialla olisi viisi vetoa, mutta ei yhtään "on target"...

Eli jos veskarin sijaan joku kenttäpelaajista pelastaa kudin maaliviivalta, niin tästä ei tilastoida kutia kohti maalia...?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuskin missään muualla kuin Pohjois-Koreassa jokaisen televisiopersoonan on oltava täydellisesti esiintyvä henkilö.
...

Hassua siinä mielessä, että minä taas veikkaan, että juurikin valtion sossu-Yle on ollut Karhun pelastus ja kaupallisella puolella miehelle ei enää löytyisi työtä selostajana.

Ei sillä, ainakin minä totuin Karhun puhevikaan aika nopeasti. Menee siinä missä muutkin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Tero Karhun kohdalla kannattaa muistaa, että Jatkoajasta ei löydy yhtään saman tason futisihmistä. Minä en ainakaan usko, että täältä löytyy yhtään Veikkausliigatason pelaajaa, jolla olisi myös junnumaaotteluita lähes parikymmentä eri ikäluokissa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tero Karhun kohdalla kannattaa muistaa, että Jatkoajasta ei löydy yhtään saman tason futisihmistä. Minä en ainakaan usko, että täältä löytyy yhtään Veikkausliigatason pelaajaa, jolla olisi myös junnumaaotteluita lähes parikymmentä eri ikäluokissa.
Itsekin tykkään Karhusta, tietää futiksesta ja on tosiaan kovan luokan futisihminen. Meriitit on kovat. Eikä tuo nyt selostajanakaan pöllömpi ole.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Karhu on ollut mielestäni hyvä. Äänikään ei ole rasittanut. Hyvää innostusta pienenllä asiantuntemuksella höystettynä.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hieman tuo britti-innostus vaan nyppii. Slovakia ei toki ole vakuuttanut, mutta helvetti, selostaja natisee siitä, ettei Slovakialla ole ollut paikkoja kun Balen vaparia lukuunottamatta Walesin ensimmäinen laukaus tuli lisäajalla ja maalivahti aloitti ajanpeluun jo 30 minuutin kohdalla. Walesiläisten "äijien" sukeltelusta en edes viitsi puhua.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Tero ensin sisään, Karhu on hyvä mutta miksi tällä lätistään selostajasta eikä itse pelistä? Tarvitsetteko te jonkun kertomaan mitä kentällä tapahtuu?
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Tero Karhun kohdalla kannattaa muistaa, että Jatkoajasta ei löydy yhtään saman tason futisihmistä. Minä en ainakaan usko, että täältä löytyy yhtään Veikkausliigatason pelaajaa, jolla olisi myös junnumaaotteluita lähes parikymmentä eri ikäluokissa.
En oikein tiedä mitä tekemistä tuolla kaikella on selostustyön kanssa? Jokuhan pitää esim. Mertarantaa ainoana oikeana kiekkoselostajana, en tiedä kuinka monta maaottelua, edes junnuissa hepulla on takana? ; )
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Melkein voisi suosiolla jättää nämä avausottelut väliin. Aika huonoja ovat pelillisesti olleet, ehkä lukuunottamatta eilistä Ranskan matsia. Aikamoista nyhväystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös