EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 398 382
  • 6 438

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei tullut, kisojen ensimmäinen kiikarimatsi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Hirveetä kakkaa. Vittu jos et Müller tee hattutemppua kahdessa seuraavassa matsissa niin haistappa vaikka Löwin palleja.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Morjens noita Saksan hyökkääjiä.
 

Ralph

Jäsen
Niin vain voitosta voittoon kulkevien maiden määrä vähenee. Ranska, Espanja, Kroatia, Italia ja Unkari enää.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pertti Pasanen antoi ihan hyviä kommentteja. Tää Tinsku-Rixu on kyllä samalla ilmeellä koko ajan tuolla. No ihan söpö.
 
Tehotonta tehotonta. Jalitsussa valmentajat osaa varmaan kuitenkin katsoa että pelaajat pelaavat omilla paikoillaan, vasemmat vasemmalla ja oikeat oikealla. Ettei käy niinkuin sille entiselle Nokalle kun Pietarissa kävi.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Saksa ei vain Puolalle häviä.

Mutta joo, Puola puolusti hyvin, Saksalla oli pallo, mutta jotenkin pliisu meininki.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Puolustaminen pitäisi kieltää futiksessa.
 
Farkkupaita toimi 90-luvulla ja toimii nytkin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä en jaksa ymmärtää tätä "kovempien" kehumista. Ei Puola puolustellut missään vaiheessa, ihan samalla tavalla ne haastoi. Se että joku vetää jotain helvetin pallonhallintaa, ei tee siitä mitään paremmin pelannutta joukkuetta, näissä mitään tyylipisteitä jaeta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vittu mitä paskaa, Saksa ei saanut sitten mitään aikaa.

Nääh, mä olen aika tyytyväinen kyllä. Puola on minun papereissani turnauksen parhaita joukkueita ja omaa mahikset pitkälle, jopa yllätti se, kuinka hyvin Saksa kontrolloi.

Ehkä toisaalta yllätti, kuinka bussilla Puola veteli, odotin heiltä hieman hyökkäävämpää peliä (ja siitä Saksan maalia vastahyökkäyksistä)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös