Ballack seuraavaan peliin avaukseen niin sakemannit voittaa.
Onkos tää nyt Saksan ensimmäinen tasapeli sitten niiden Suomi-ottelujen jälkeen? Joskus 2008
Taisi missata kisat kun pudotti jonkun parfyymiputelin hotellihuoneessa ja talloi perään.Vieläkö Canizares pelaa?
Ghanaa vastaan, kyllä.Muistanko ihan pisin viduraa mut eikös saksa pelanut yhden tasurin matkalla mestariksi 2014 lopputurnauksessa?
Et. Pelasi Ghanaa vastaan 2-2.Muistanko ihan pisin viduraa mut eikös saksa pelanut yhden tasurin matkalla mestariksi 2014 lopputurnauksessa?
Ghana on moraalinen MM-hopeamitalisti. Ja Italia pronssimitalisti, koska historia Saksaa vastaan.Et. Pelasi Ghanaa vastaan 2-2.
Salminen kääntelee sujuvasti puolat ja slovakiat.
Muistanko ihan pisin viduraa mut eikös saksa pelanut yhden tasurin matkalla mestariksi 2014 lopputurnauksessa?
Mä en jaksa ymmärtää tätä "kovempien" kehumista. Ei Puola puolustellut missään vaiheessa, ihan samalla tavalla ne haastoi. Se että joku vetää jotain helvetin pallonhallintaa, ei tee siitä mitään paremmin pelannutta joukkuetta, näissä mitään tyylipisteitä jaeta.
Kuka muuten uskoo, että joku Backen skouttausmatka Ranskaan hyödyttää Suomea? Mulla on oma mielipide asiasta...
Mä. Se pääsee haistelemaan kisatunnelmaa