Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Paska vene. Oispa kaljaa.Ollaan samassa paatissa.
Paska vene. Oispa kaljaa.Ollaan samassa paatissa.
Miks vitussa mä veikkasin tota Mülleriä maalikuninkaaksi? Oonko mä vähän vitun tyhmä.
Miks vitussa mä veikkasin tota Mülleriä maalikuninkaaksi? Oonko mä vähän vitun tyhmä.
On A. Le Coqia. Kylmää.Paska vene. Oispa kaljaa.
Eiks se oo jääkiekkoilija? Et oo ihan terävä kaveri säkään.No, mä veikkasin Kanea.
Olisit ostanut. Saksalaista olutta ja bratwurstia. Enää puuttuu nahkahousut.Paska vene. Oispa kaljaa.
Eiks se oo jääkiekkoilija? Et oo ihan terävä kaveri säkään.
En aina tiedä karkaako ne käsistä, mutta ethän sä nyt mistään jälkilähetyksestä saa samaa informaatiomäärää, kuin täältä, että joku studion nainen on lepakko jne. niiden maalien yms. kommentointien ohessa. Aivan huikeaa!Sama. Parasta viihdettä kun jutut alkaa pikkuhiljaa karkaamaan käsistä
Mä tosin aina oon luullut että Kane on se showpainija.Ai jaa. No kun mä kelasin, että on ollut rape investigationsissa niin on sitten futari.
Joka poika ei potkaisekaan palloa päin omaa jalkaa.
Oot. Ite veikkasin Ciro Immobile. I'm mobile.Oonko mä vähän vitun tyhmä.
Se oli Cavanin perse, jota chileläinen Jara tökki innoissaan.Oliko se muuten Cavani joka työnsi sormet vastustajan perseeseen?
No mä jo mietin että oishan se aika hassua. Suarez puree vastustajia niin olisi ollut jännää jos toinen urukhailainen tekisi jotain häröä kanssa.Se oli Cavanin perse, jota chileläinen Jara tökki innoissaan.
Haisteleekohan naisetkin omaa haaroväliään? Mietin, että jos tämän kirjoittaisi vähän jotenkin mystisemmin, sekä sopivasti ihmettelyketjuun ja laittais loppuun nasevan kommentin, niin alkaisinkohan muistuttamaan erästä palstalaista... liikaakin.