EM-kisat 2016 – liveseuranta

  • 397 294
  • 6 438

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nyt ottaisin Kanen ja Lallanan pois. Vardy ja Sturridge sisään
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Venäjän hallintaa viime minuutit.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei nyt Englannin peli ei oikein lähde. Vardya kentälle nyt.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Niinpä. Jonkin verran olen materiaalia nähnyt sekä Puolan että Venäjän rikollisorganisaatioiden harjoittamasta jalkapalloväkivallasta ja taustalla olevasta armeijatyylisestä koulutuksesta ammattitappelijoille, että britit ovat koko lailla puuhastelijoita näiden kahden maan edustajien rinnalla.
Itse katsoin dokkarin Brasiliasta ja etelä-Amerikasta, jossa homma on aivan sairasta. Siellä maksetaan poliiseille lahjuksia siitä että saadaan tappaa tietty vastapuolen kannattaja/kannattajia. En muista dokkarin nimeä (Yle), mutta jos seuraat yhtään uutisia, tiedät mistä kirjoitan.
 

Oldtimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoRe, Rops, TPS (kiekko/futis)
Niinpä. Jonkin verran olen materiaalia nähnyt sekä Puolan että Venäjän rikollisorganisaatioiden harjoittamasta jalkapalloväkivallasta ja taustalla olevasta armeijatyylisestä koulutuksesta ammattitappelijoille, että britit ovat koko lailla puuhastelijoita näiden kahden maan edustajien rinnalla.
So what? Pitäiskö tällä "logiikalla" nyt sitten aplodeerata britti-idiooteille Ranskassa?
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Päästäis jo sen Vardyn irti. Aikaa kyllä on, mutta mielellään näkisi enemmän kuin yhden maalin. Tätä menoa se maali on kyllä Venäjän maali.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
So what? Pitäiskö tällä "logiikalla" nyt sitten aplodeerata britti-idiooteille Ranskassa?
Vastaan, vaikka et kirjoittanutkaan minulle. Ei todellakaan, tietty osa briteistä on aina helvetin idiootteja. Joka kisoissa. Tavallinen britti-fani kiroaa nämä känni-idiootit helvettiin. Briteillä on paska maine ja se tulee ihan aiheesta. Sääli vain, että suurin osa porukasta on asiallisia ja joutuvat kärsimään näiden kusipäiden vuoksi.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Rooney on hyvä tuossa uudessa roolissaan. Äijällä on visioita.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sterling on brittien Antti Pihlström.
 

Ralph

Jäsen
Pitäiskö näistä Englannin tilanteista sanoa, että "Vardy ois tehny"?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Akinfejeviltä hieno erektiotorjunta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Englannilla monta huippupaikkaa, mutta jokainen veto molaria päin, Suomen potkupallo-liigan tyyliin.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Se on siellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös