Mä en tiedä jalkapallosta mitään. Paitsiosäännön vain. Mutta Litille Littipeukku!Litti tietää jalkapallosta hieman enemmän kuin me muut ;)
Mä en tiedä jalkapallosta mitään. Paitsiosäännön vain. Mutta Litille Littipeukku!Litti tietää jalkapallosta hieman enemmän kuin me muut ;)
Ja lempinimet eivät yleensä tule ilman syytä.Vittumaisimmilla meistä on paljon lempinimiä.
Ei ole kyllä päivän aiemmissakaan peleissä tuomaritoiminta vakuuttanut. Kortteja tulee ties mistä.Hirvittävä munaus tuomarilta tuo vapari/varoitus!!!! Taitaa jäädä tämän hepun viimeiseksi matsiksi näissä kekkereissä.
Joo pitäisi. Ihan oikein ymmärsit. Aplodit sinullekin.So what? Pitäiskö tällä "logiikalla" nyt sitten aplodeerata britti-idiooteille Ranskassa?
Lontoon kakkosjoukkueen penkinlämmitäjä, olisi ehkä osuvampi kuvausArsenalin supertähti Wilshere kentälle.
Pallokorvat? Meni ohitte.Toivottavasti pallokorvat ei nyt tuomarifarssin ansiosta tätä voita.
Onko etunimi Silver?
Eivät ainakaan tämän kaverin kanssa, jolle lienee omistettu myös kokonainen elokuva, Kremlins - Riiviöt.Ja lempinimet eivät yleensä tule ilman syytä.
Lontoon kakkosjoukkueen penkinlämmitäjä, olisi ehkä osuvampi kuvaus
"....Kumpikaan ei ole hyväksyttyä, mutta toinen on helpommin hallittavissa" Ja kumpaan viittaat tässä? Nyt pelataan siis EM-kisoja Ranskassa.Joo pitäisi. Ihan oikein ymmärsit. Aplodit sinullekin.
On olemassa jalkapallotappeluita ja sitten on systemaattista väkivaltaa, jossa on taustalla ylikansallisia rikollisverkostoja. Kumpikaan ei ole hyväksyttyä, mutta toinen on helpommin hallittavissa. Englannissa viranomaiset seuraavat jatkuvasti eri ryhmittymien käyttäytymistä jopa yksilötasolle saakka, mutta esimerkiksi mainitsemistani kahdessa maassa jalkapalloon littyvä rikollisuus on yhtä huonosti hallittua kuin mikä tahansa muukin rikollisuus.
DarkTowerille sen verran, että olen nähnyt vastaavia dokumentteja mutta sitten myös muuta tutkimusaineistoa eri maista.
Litillä jotain romaneita vastaan?
Faneja on, muttei enään menestystä. Sellainen lontoon oma Liverpool.Mutta kyllä Arsenal Lontoossa on ykkönen