Itse katsoin dokkarin Brasiliasta ja etelä-Amerikasta, jossa homma on aivan sairasta. Siellä maksetaan poliiseille lahjuksia siitä että saadaan tappaa tietty vastapuolen kannattaja/kannattajia. En muista dokkarin nimeä (Yle), mutta jos seuraat yhtään uutisia, tiedät mistä kirjoitan.Niinpä. Jonkin verran olen materiaalia nähnyt sekä Puolan että Venäjän rikollisorganisaatioiden harjoittamasta jalkapalloväkivallasta ja taustalla olevasta armeijatyylisestä koulutuksesta ammattitappelijoille, että britit ovat koko lailla puuhastelijoita näiden kahden maan edustajien rinnalla.
So what? Pitäiskö tällä "logiikalla" nyt sitten aplodeerata britti-idiooteille Ranskassa?Niinpä. Jonkin verran olen materiaalia nähnyt sekä Puolan että Venäjän rikollisorganisaatioiden harjoittamasta jalkapalloväkivallasta ja taustalla olevasta armeijatyylisestä koulutuksesta ammattitappelijoille, että britit ovat koko lailla puuhastelijoita näiden kahden maan edustajien rinnalla.
Vastaan, vaikka et kirjoittanutkaan minulle. Ei todellakaan, tietty osa briteistä on aina helvetin idiootteja. Joka kisoissa. Tavallinen britti-fani kiroaa nämä känni-idiootit helvettiin. Briteillä on paska maine ja se tulee ihan aiheesta. Sääli vain, että suurin osa porukasta on asiallisia ja joutuvat kärsimään näiden kusipäiden vuoksi.So what? Pitäiskö tällä "logiikalla" nyt sitten aplodeerata britti-idiooteille Ranskassa?
Köyhän miehen Pillu.Sterling on brittien Antti Pihlström.
Litti on kyl kova vahvistus studioon ja selostamoon
Liekö ottanut pari olutta, kun mutina ja änkytys on lähes loppunut. Nyt tulee hyvää kommenttia.Litti on kyl kova vahvistus studioon ja selostamoon
Emile Heskey olis tehny.Pitäiskö näistä Englannin tilanteista sanoa, että "Vardy ois tehny"?
Köyhän miehen Pillu.