Puuttuuko teiltä kirjaimia, kun pitää puhua lädeistä ja rybyistä?
Ei niiltä kirjaimia puutu, niiltä puuttuu ihan jotain muuta.
No ei ole kriteerit kovin korkealla, mikäli illan esitystä pitää hyvänä.
Mielestäni kannattaisi puhua rehellisesti ryssistä tämän "rybyn" sijaan.
Onpa taas Lontoon kolmosjoukkueen fanilla paha olla.Varmaan lähivuosina valioliigassa yhtä paljon(=vähän) kuin liverpoodeleilla.
Haluaisin myös kuulla vastauksen tähän.Miksi?
Miksi?
Haluaisin myös kuulla vastauksen tähän.
Onko @MustatKortit myös sitä mieltä, että neekeri on neekeri ja kaikilla muslimeilla on pommivyöt?
Nyt ollaan samaa mieltä. Tosin äärimmäisen mukavaa, kun puhutaan myös helmipöllöistä...Kuten jo vastasin, luulen että termillä ryby halutaan sanoa ryssä, mutta ei ihan kuitenkaan. Kannattaa puhua rybyjen sijaan venäläisistä. Ja Huuhkajien sijaan Suomen jalkapallomaajoukkueesta.
Miksi?
Koska Venäjä on perseestä.Haluaisin myös kuulla vastauksen tähän.
Tuohan on kiertoilmaus, näin sen ainakin itse koen. Itse pyrin puhumaan venäläisistä, toki varmaan on tullut lipsahduksiakin.
Ei kai Venäjässä mitään vikaa ole? Upea maa ja hienoja/upeita mestoja.Koska Venäjä on perseestä.
Koska Venäjä on perseestä.
Välilihasta?Sieltähän me kaikki olemme, kusen ja paskan välistä.
Tarviiko liverpoulin täydellisestä menestymättömyydestä vittuillessa olla jotenkin paha olokin...Onpa taas Lontoon kolmosjoukkueen fanilla paha olla.
Kyllähän siinä jotenkin alemmuudentunne paistaa läpi, jos oma suosikkijoukkue on viimeksi voittanut jotain 60-luvun alussa....Tarviiko liverpoulin täydellisestä menestymättömyydestä vittuillessa olla jotenkin paha olokin...