Karhu on mielestäni kammottava "kunnaswannabee", ja tuskin missään muualla kuin suomessa "äänivammaista" päästetään tuhoamaan lähetyksiä valtakunnanverkkoon.Mä tykkään tuosta selostajasta. No homo. Tuollainen poikamainen ja vilpitön innostus kun kuuluu hyvällä tavalla äänestä ja selostuksesta, niin mie tykkään.
Karhu on mielestäni kammottava "kunnaswannabee", ja tuskin missään muualla kuin suomessa "äänivammaista" päästetään tuhoamaan lähetyksiä valtakunnanverkkoon.
Tuskin missään muualla kuin Pohjois-Koreassa jokaisen televisiopersoonan on oltava täydellisesti esiintyvä henkilö.... ja tuskin missään muualla kuin suomessa "äänivammaista" päästetään tuhoamaan lähetyksiä valtakunnanverkkoon.
Tuskin missään muualla kuin Pohjois-Koreassa jokaisen televisiopersoonan on oltava täydellisesti esiintyvä henkilö.
...
Itsekin tykkään Karhusta, tietää futiksesta ja on tosiaan kovan luokan futisihminen. Meriitit on kovat. Eikä tuo nyt selostajanakaan pöllömpi ole.Tero Karhun kohdalla kannattaa muistaa, että Jatkoajasta ei löydy yhtään saman tason futisihmistä. Minä en ainakaan usko, että täältä löytyy yhtään Veikkausliigatason pelaajaa, jolla olisi myös junnumaaotteluita lähes parikymmentä eri ikäluokissa.
Ilmeisesti näin, muutenhan veto kohti maalia ilman veskarin torjuntaa olisi maaliStatistiikka kertoo, että Slovakialla olisi viisi vetoa, mutta ei yhtään "on target"...
Eli jos veskarin sijaan joku kenttäpelaajista pelastaa kudin maaliviivalta, niin tästä ei tilastoida kutia kohti maalia...?
En oikein tiedä mitä tekemistä tuolla kaikella on selostustyön kanssa? Jokuhan pitää esim. Mertarantaa ainoana oikeana kiekkoselostajana, en tiedä kuinka monta maaottelua, edes junnuissa hepulla on takana? ; )Tero Karhun kohdalla kannattaa muistaa, että Jatkoajasta ei löydy yhtään saman tason futisihmistä. Minä en ainakaan usko, että täältä löytyy yhtään Veikkausliigatason pelaajaa, jolla olisi myös junnumaaotteluita lähes parikymmentä eri ikäluokissa.
Nämäkin rutisijat voisivat valita pelkät stadionäänet, nyt kun kerran semmoinen mahdollisuus...Tero ensin sisään, Karhu on hyvä mutta miksi tällä lätistään selostajasta eikä itse pelistä? Tarvitsetteko te jonkun kertomaan mitä kentällä tapahtuu?