Ja puoliks championship porukalla muka ei pärjää.
Miksei pärjäisi, kun vastustajan hyökkääjä ei mahdu edes Willemin kakkosjengissä avaukseen.
Sittenhän Bale ei voisi syöttää kuin Allenille ja Walesin Xavi ei voisi syöttää kenellekään.Walesilla paikka ratkaista, mutta Ramsey osoittautui pallolliseksi mustaksi aukoksi. Balen olisi pitänyt vain toteuttaa ohjenuoraani ja olla lainaamatta palloa itseään huonommille pelaajille.
Juu, heppu sai varoituksen olemuksensa takia, Norskituomari säikähti jotain. ; )Minä en Skrtlin näköistä kaveria hirveästi härnäisi.
Minä en Skrtlin näköistä kaveria hirveästi härnäisi.
Sittenhän Bale ei voisi syöttää kuin Allenille ja Walesin Xavi ei voisi syöttää kenellekään.
Viihdyttävää jalkapalloa, kyllä. Ilo seurata.Oli muuten viihdyttävä taistelumatsi molemmilta. Ja sikäli vielä kiva että ei rumia otteita kuitenkaan.
Samaa mieltä, mitä nyt punapaidat alkoivat loppuakohden kaatuilemaan mielestäni heille epätyypillisesti.Oli muuten viihdyttävä taistelumatsi molemmilta. Ja sikäli vielä kiva että ei rumia otteita kuitenkaan.
Verrattuna Suomen ns. huippupelaajiin, materiaaliin ja tulevaisuuteen, niin pelottavan nopeita, vahvoja yksilöitä/taistelijoita on näissäkin molemmissa joukkueissa, huh huh.
Kerro ihmeessä meille muillekin? ; )Mitä mun silmät juuri näkee YLEltä? OMG!!!
Edit: back to the 80's
Voisitko kuvitella jonkun Pukin hölkkäämässä kummassakaan noissa joukkueissa, itse en?Joo tämä pisti kyllä silmään. Kun pelattaisiin edes asenteella, ja uskallettaisiin haastaakin välillä, niin ehkä ne albaniat joskus meillekin kävisi.
Symppasin Walesia, mutta turhan helposti sai Slovakia kortteja norskilta.