Ai niinkö olen sanonut? Mulle tuo asia on nyt niin itsestään selvä, etten koe tarpeelliseksi sitä joka välissä erikseen korostaa ja paheksua.
Joka tapauksessa uskoisin, että suurin osa tänne kirjoittavista tietää myös sen, että kun riittävän pitkään vittuilee päin naamaa, niin jossakin vaiheessa joltakin menee vati nurin. En toki katsonut videota kuin korkeintaan vartin alusta, mutta jos toiminta oli koko tuon reilun viisituntisen samaa tasoa, niin on suoranainen ihme, jos vain kerran on läikkynyt.
Ei mulle ainakaan tulisi mieleen mennä ulkopuolisena mihinkään yhtenäiseen väkijoukkoon edes pyörimään kamera päällä, saatikka että siinä sivussa pyrkisin jatkuvasti myös vittuilemaan sille porukalle.
Edit. Ja kuten jo sanoin, on Tynkkyselle näköjään ihan ok, kun nimittelee itse muita. Päinvastaisessa tapauksissa sitten pahoitetaan mieltä oikein urakalla. Joku voisi kutsua tuota kaksinaamaiseksi.
Muista sitten puolustaa sitä natsiakin, kellä menee jonkun vastamielenosoittajan vittuilut ihon alle. Nenä poskelle vaan.
Tämä parempi väkivalta ja parempien lainrikkojien kannatus on jotain aivan uskomatonta. Molemmat ääripäät ovat ihan yhtä perseestä eikä 95% eli me normaalit ihmiset, kaipaa kumpiakaan.