Ehdottomasti hyvä ydinajatus Elokapinalla on ja kansalaistottelemattomuus on mielestäni perusteltu keino, jonka hyväksyn täysin.
Mutta voi vitun amatöörit, kun tekevät enemmän hallaa ilmastoasioille jäämällä kiinni vääristelystä ja puhtaasta propagandasta. Sen kerran kun vielä kerkes olla tyytyväinen siitä, että nyt tuli pihalle hyvä kuva, joka kenties näyttäisi esimerkkiä laajemminkin, että syvätkään poliittiset erimielisyydet eivät tarkoita etteikö ihmiset voisi silti samassa tilassa olla hymyssä suin, niin eikö tämäkin heitetä aivan täysin romukoppaan ja loppujen lopuksi saadaan vain Halla-aho näyttämään hyvikseltä ja ilmastokapinoijat änkyröiltä.
Sitä yhteiskuntavastuuta ja platformia oli ja on nyt tarjolla, niin miksi helvetissä ne mahdollisuudet pitää heittää pois?
Ilmastonmuutoksen vastaiset toimet ovat minulle politiikassa tärkeitä, kuten myös kansan kahtiajaon ehkäiseminen. Nyt näyttää siltä, että Hallis otti itsekseen pisteet jälkimmäisestä ja Elokapinasta on kovaa vauhtia tulossa vain riippakivi ajamalleen asialle.
On turvallista olettaa, että tämä meno ei tästä mihinkään muutu, niin tulkaahan änkyrät vittuun sieltä antamasta ääniä persuille ja vain haittaamasta ilmastokeskustelua pelkän somehuomion vuoksi. Saispa tämän huomion käännettyä jotenkin tahoihin, jotka oikeasti tähtäävät muutokseen päätöksenteossa, eikä sometykkäysten kasvukäyrään ja jenkeistä copy+pastella kopioituun identiteettipolitiikkaan, joka ei ihan yks yhteen näytä soveltuvan, varsinkaan kun pitää itse tuottaa materiaali näyttämään epäoikeudenmukaiselta, kun ei ole onneksi kovin helppoa saada mitään todellista matskua.
Alkuun pidin liikkeestä, mutta kuten huomata saattaa, niin olen erittäin pettynyt siihen ja toivon, että he tajuaisivat lopettaa muka ajamalleen asialle haitanteon.