En ymmärtänyt millä perusteella MacKinnon on johtajaominaisuuksiltaan parempi kuin McDavid enkä ymmärtänyt millä perusteella MacKinnon sekä Malkin ovat parempia puolustamaan kuin McDavid saatika kokonaisvaltaisempia pelaajia.
Ymmärrän täysin miksei sinulla ole aikaa vastata kysymyksiin, jotka on heitetty kieli poskessa, mutta äijän kirjoituksia kun on päässyt lukemaan ja miten satunnaisesti muiden kommentteja väistelet, on ihan aiheellista joskus kirjoittaa miten kirjoitan. Voit korostaa tässä paremmuuttasi kuten Ahoa koskevassa ketjussa, haukkua meikäläisen ylimieliseksi kusipääksi internetin keskustelupalstalla ja vaikka mitä muuta, mutta se ei poista sitä faktaa pois mitä itse teet täällä. Valitettavasti. Olet mitä olet kuten minäkin.
Sulla on yleensä ihan hyviä juttuja ja luen niitä mielenkiinnolla, mutta kyllä ne jutut vähän itse kullakin menee niin sanotusti ohi. Varsinkin kun kyseessä on suomalaiset pelaajat. Mutta hei, se on elämää ja mielipiteiden valoa. Ole mitä mieltä haluat, niin minäkin olen. Mutta jos oot valmis väittämään massasta poikkeavaa, niin sun kannattais myös pystyä vastaamaan kysymyksiin liittyen väittämiisi. Oli se kysymys sitten heitetty kärjistetysti tai ei, kuten osa sinunkin sisällöstäsi.
Ja tota, yritähän nyt kestää pieni kettuilu keskustelupalstalla tai rinnasta sitten vaan mun palstapersoona vaikka mun sosiaaliseen elämään. Ihan se ja sama, mutta sen verran tässä täytyy puolustautua, että tällä palstalla lienee kaksi tai kolme kaveria, joille olen pientä kettuilua heittänyt. Oot toinen, joka ottaa sen noin ja se toinen henkilö ajoi samaa agendaa kuin sinä, mutta sinä teet sen paremmalla tavalla. Mutta ilmeisesti aika usein sitä pääset lukemaan, joten täytyypä tarkistaa kirjautumistiedot.
Jääkööt tämä aiheeseen kuulumattomana viimeiseksi viestiksi. Pettersson on huikea ruottalainen.