Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kirjoittaakohan seuraava sukupolvi tähän ketjuun
"Maski päähän kun lähdet ulos"
Luullakseni. Me vaan kelattiin, että jos oot ollut ihan maskit niin ilta on ollut hyvä.
Kirjoittaakohan seuraava sukupolvi tähän ketjuun
"Maski päähän kun lähdet ulos"
Mutsin heitto tuli aikoinaan puskista kun sanoi: Voit tuoda poikaystäväs myös näytille että turha pelätä reaktioo.
En tiedä minä vuonna tämä tapahtui, mutta oletan että siitä on jo aikaa. Mutsiltasi erittäin kaukonäköistä ja viisasta ajattelua, minkä pitäisi nykyään olla ihan oletuksena. Mutsille kuitenkin pisteet, oli ilmeisesti edellä aikaansa.
Mutsi kuoli 2006 joten se oli joskus 2000 luvun alussa jolloin olin vielä jollain tapaa komea. En tiedä mistä se tajus että tykkään kundeista kun mitään sensuuntaista vihjettä en siihen suuntaan ikinä ollut laittanut, eikä mun olemus millään voinu sitä sille paljastaa niin mystiseks jäi tuo juttu.
”Muista poika, ettei lahkolaisten ja kommunistien kanssa kannata käydä väittelemään edes säästä, ne on puolensa valinneet”."Kommunistien kanssa et sitten veljeile. Ja jos kaveris veljeilee, kerrot heti isälle."
Mulla on neljä. Kaikki muut vaatimukset ovat täytetty. Tulisinko äjjäsi kanssa toimeen?korvakoru
Mulla on neljä. Kaikki muut vaatimukset ovat täytetty. Tulisinko äjjäsi kanssa toimeen?
No siis nää kaksi mäkin kyllä muistan oman mutsini suusta."Yöllä nukutaan"
"Ei yöllä syödä"
Mä mietin, muttei tullut mitään mieleen. Tämäpä noloa. No ei ole.
No, aivan yhtä onnettomasti ei mennyt minulla.
Isän sanomana on jäänyt mieleen seuraava - Olisihan se paremminkin voinut mennä. Mikä toteamuksena liki kaikkeen arvosanoista urheilutuloksiin, ja tämän sanoi mies, jolla itsellään ei ole merkittäviä saavutuksia.
Äitini taasen? Hmmm... eipä tule mitään elämänohjetta mieleen. Mikä on toki parempi kuin isän onneton ohje yhdistettynä täydelliseen kyvyttömyyteen olla isä.
Ollaanko me sukua?
Mutsin heitto tuli aikoinaan puskista kun sanoi: Voit tuoda poikaystäväs myös näytille että turha pelätä reaktioo.