Elämänohjelauseet vanhemmiltasi

  • 3 834
  • 53

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mutsi kuoli 2006 joten se oli joskus 2000 luvun alussa jolloin olin vielä jollain tapaa komea. En tiedä mistä se tajus että tykkään kundeista kun mitään sensuuntaista vihjettä en siihen suuntaan ikinä ollut laittanut, eikä mun olemus millään voinu sitä sille paljastaa niin mystiseks jäi tuo juttu.

Nämä ovat vanhemman vaistoja. Kun oma tyttäreni teki "Isä, mä olen lesbo" -ulostuionsa, hän melkeinpä suuttui, kun otin asian täysin arkipäiväisesti ja sanoin tienneeni asian pitkään, vaikkei siitä mitään suoranaisia merkkejä ollut ilmennyt. Taisipa suurin yllätys koko asiassa lopultakin hänelle olla se, että vanhemmat voivat ihan oikeasti tuntea lapsensa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nämä ovat vanhemman vaistoja. Kun oma tyttäreni teki "Isä, mä olen lesbo" -ulostuionsa, hän melkeinpä suuttui, kun otin asian täysin arkipäiväisesti ja sanoin tienneeni asian pitkään, vaikkei siitä mitään suoranaisia merkkejä ollut ilmennyt. Taisipa suurin yllätys koko asiassa lopultakin hänelle olla se, että vanhemmat voivat ihan oikeasti tuntea lapsensa.
Ihan sama kokemus. Tytär kertoi minulle ja äidilleen joskus 14-vuotiaana että hän tykkää enemmän tytöistä. Oli pitkään kuulemma miettinyt että miten asian kertoisi. Mie sitten sanoin vaan, että ihan turhaan olet stressannut, kyllä me ollaan se tiedetty jo pitkään eikä se meitä haittaa pätkääkään. Ne helpotuksen kyyneleet tytöllä jäi kyllä iäksi mieleen. Oliko se pitänyt vanhempiaan ihan sokeina? Suvaitsemattomina? En tiedä.

Yleensä kun vauvaa odotetaan, niin pitää sanoa että ei ole väliä onko poika vai tyttö, kunhan on terve. Entäs jos ei ole? Hylätäänkö se silloin? Tarina ei kerro. En tiedä mistä tämä tuli nyt mieleen. Vanhemmuudesta kai. Minä tapasin aina sanoa kun vaimolla oli vauva mahassa, että ei väliä onko poika vai tyttö kunhan ei ole luonteeltaan vittumainen ihminen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Isän eräs oppi on jäänyt mieleeni. Eli katutappelussa kaikki keinot ovat sallittuja, muniin potkaisemisesta lähtien. Ja se äijä tiesi, mistä puhui.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Miehet ei itke ja kaikkea muuta sen kaltaista paskaa.

Klassista sodan ajan ja sen jälkeisten polvien terminologiaa, kun maata on alettu kasaamaan. Yllättävän yli-sukupolvisia ovat nämä patrioottis-maskuliiniset heitot, joihin toisinaan edelleen törmää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös