Elämää Suuremmat Kysymykset

  • 17 633
  • 177

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
entti7

Nainen tappoi sisarensa, oletti tapaavansa miehen uudelleen hautajaisissa. Call me psycho.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eipä sitten päästy kiristämään Arnoldia...

Mutta yritetäänpä pohtia tätä:

Viestin lähetti entti7

Nainen oli rakastunut miehensä hautajaisissa siellä olleeseen mieheen. Muutama päivä tämän jälkeen naisen sisko kuoli. Miksi/miten sisko kuoli?

Nainen oli rakastunut siskonsa mieheen. Tappoi ensin oman miehensä ja sitten siskonsa saadakseen esteet pois tieltä.
Voisi ainakin olla :D

Varsinaista jujua en kyllä ainakaan vielä keksi, paitsi jos nainen oli rakastunut siihen kuolleeseen mieheensä? Yleensähän tällaisissa tehtävissä on joku avainsana... Pitää miettiä vielä.
 

Lint

Jäsen
Mä oon joskus miettinyt kenen on se miesääni, joka on aina äänessä leffojen trailereissa. Ainakin hyvin useissa, kyllä te sen tiedätte.

Se äänihän ollut jo varmaan kymmeniä vuosia ihan sama!
Eiks se äijä vanhene koskaan?
Jaksaa yhä painaa tutulla tyylillään.

Se on pakko olla jotenkin tietokoneella duunattu...
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Se äänihän ollut jo varmaan kymmeniä vuosia ihan sama!
Eiks se äijä vanhene koskaan?
Jaksaa yhä painaa tutulla tyylillään.

Se on pakko olla jotenkin tietokoneella duunattu..."

Ei ole, noita tyyppejä on kait jotain 4 kpl maailmassa jotka tekevät lähes kaikki traileriäänet ym.
Oli juttua jossain lehdessä joskus. Vanhoja tyyppejä ne kaikki olivat toki mutta tietokonehahmoja eivät.
 

Lint

Jäsen
Viestin lähetti varjo


Ei ole, noita tyyppejä on kait jotain 4 kpl maailmassa jotka tekevät lähes kaikki traileriäänet ym.
Oli juttua jossain lehdessä joskus. Vanhoja tyyppejä ne kaikki olivat toki mutta tietokonehahmoja eivät.



Kiitoksia varjolle selvennyksestä.

Kaipa ne sit kohta alkaa uusia kykyjä tarkastelemaan kun vanhat
kaatuvat.

Siinä ois jollekin leppoisa duuni... ( ei tosin sovi millekään kimiräikköselle)
:cool:
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Re: Lisää vastaavia

Viestin lähetti Arnold
"Satoi kuin Esterin p*rseestä"
Esther oli kreikkalainen säänjumala.

Minua eilen nukkumaan mennessä mietitytti se että TV:n lesbot ovat aina kauniita blondeja, jotka käyttävät silkki/pitsialusvaatteita ja ovat moraalisesti avoimia, sekä useimmiten bi-seksuaaleja. Kuitenkin kaikki tuntemani/tietämäni lesbot ovat siilitukkaisia, nahkavaatteita käyttääviä, sekä meikkaamattomia ja he - luvalla sanoen - näyttävät enemmän pojilta kuin tytöiltä.

No ehkä tämä on vaan tätä minun tuuriani...
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Re: entti7

Viestin lähetti Spencer
Nainen tappoi sisarensa, oletti tapaavansa miehen uudelleen hautajaisissa. Call me psycho.

Herranjumala, kerralla oikein... äärrimmäisen pelottavaa, vai olitko mahdollisesti kuullut tämän aikaisemmin??

Everton; tuolta suunnalta sitä meikäläinenkin alkoi funtsailla ongelmaa - ei tarvitse siis huolestua!

Kuulemma tämä tehtävä on helppo sarjamurhaajille ja vastaaville (ja niille joille tämä on vanha asia), eli toivottavasti ei Spencer törmäillä hallilla! :-)
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viime päivien lehtien lööpit ovat herättäneet kysymyksiä;
Miksi naista kuvaillaan uhkeaksi tai muodokkaaksi, mutta ei isorintaiseksi, kun tätä kuitenkin tarkoitetaan?
Miksi usein kerrotaan, että vauva tuli ei siis tyttö tuli, kun kyseessä on tyttövauva? Poikavauvan ollessa kyseessä se kerrotaan heti lööpissä.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pete 62

Miksi naista kuvaillaan uhkeaksi tai muodokkaaksi, mutta ei isorintaiseksi, kun tätä kuitenkin tarkoitetaan?

Apus mun! Tää on mun juttu.

Uhkean ja muodokkaan synonyymejä ovat näyttävä ja kurvikas. Uhkea ja muodokas voi olla myös kooltaan iso nainen, jolla on rintojen lisäksi muotoja siellä täällä.

Isorintainen on sitten yksiselitteisemmin -> isotissinen. Voi olla myös muutoin langanlaiha, mutta männät ovat isot.
Piis of keik.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti Senior


Apus mun! Tää on mun juttu.

Uhkean ja muodokkaan synonyymejä ovat näyttävä ja kurvikas. Uhkea ja muodokas voi olla myös kooltaan iso nainen, jolla on rintojen lisäksi muotoja siellä täällä.

Isorintainen on sitten yksiselitteisemmin -> isotissinen. Voi olla myös muutoin langanlaiha, mutta männät ovat isot.
Piis of keik.

Joo, tämä kyllä on tajuttu. Mutta milloin esim. Lindasta lehdissä puhuttaessa käytetään adjektiivia isorintainen. Hommaa selvästi kierrällään käyttämällä esim. muodokas adjektiivia, vaikka kyseessä olisi muuten miten laiha nainen tahansa.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Pete 62


Joo, tämä kyllä on tajuttu. Mutta milloin esim. Lindasta lehdissä puhuttaessa käytetään adjektiivia isorintainen. Hommaa selvästi kierrällään käyttämällä esim. muodokas adjektiivia, vaikka kyseessä olisi muuten miten laiha nainen tahansa.

No nymmä tsennasin. Se on sitä asioiden kiertelyä ja häveliäisyyttä. Kaskun eivät käytä rintaliiveistä sanaa muodokasliivit. Asioista pitää puhua niiden oikeilla nimillä. On rasittavaa, kun joku vihjailee esim 'olla sillai', sehän on panemista tai rakastelua (Tzadissa myös jörnimistä) ja sillä siisti. Olla sillai!
 

Spencer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Auschwitz Motorsport
Miksi, oi miksi?

Alkon ehkä yhden legendaarisimmin tuotteen koskemattomuuten on koskettu. Olen nimittäin saanut vihiä, että Pöytäviinan, tuon elämän nektarin, alkoholiprosenttimäärää on piruvie laskettu 38% suoraan 37%!! On se perkele. Se saattaa nimittäin juuri tuo viimeinen prosentti olla se ratkaiseva tiukassa alkoholiveronkantomittelössä. Haluan syyn, haluan selityksen.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Viestin lähetti varjo
MacGyverin etunimi on Angus(lukee passissa).

Eikös tämä McGyverin etunimi tullut esiin jossain jaksossa, jossa McGyver istui jossain scot... caledonialaisessa vankilassa!? Muistelisin sen jotenkin lukeneen siinä sellin seinässä tjsp.!? Muistaako ketään tarkemmin?! Jaksoon liittyi muistaakseni jotenkin aikamatkustaminen ja McGyver olisi sillä hetkellä ollut jossain keskiajalla, jonka vuoksi hän joutui käyttämään Skotlantia tarkoittaessaan wanhaa Kaledonia-nimitystä!

Viestin lähetti ace
McGyver (Richard Dean Anderson siis) tosiaan oli hyvä jääkiekkoilija. Tästä on ollut toisessakin ketjussa juttua, mutta en jaksa sitä nyt kaivaa. Hänellä olisi ollut mahdollisuuksia jopa ammattilaiseksi asti, mutta mies onnistui telomaan muistaakseni molemmat olkapäät (vai polvet?) niin pahasti että jääkiekkoura tyssäs siihen.

Tästä jääkiekkotaustasta muistaisin lukeneeni joskus kultaisella 80-luvulla Suosikista tarinan, jonka mukaan lupaavan jääkiekkoilijan Richard Dean Anderssonin molemmat ranteet olisivat murtuneet pelikelvottomiksi!?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Mr.Fox
Tästä jääkiekkotaustasta muistaisin lukeneeni joskus kultaisella 80-luvulla Suosikista tarinan, jonka mukaan lupaavan jääkiekkoilijan Richard Dean Anderssonin molemmat ranteet olisivat murtuneet pelikelvottomiksi!?

Minä taasen muistelen, että kyseessä olisi ollut molemmat sääriluut, tai kummatkin jalat olisi murtunut pahasti ja siihen sitten tyssäsi kiekkoura.

En kyllä pistä päätäni pantiksi, enkä lyö vetoa sen puolesta, että olisi oikeassa.

varjo, Sinä kuitenkin tiedät, kerro meille totuus!

vlad#16.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
kädet menivät RDA:lta hajalle, tosin eivät yhdessä samassa rytäkässä vaan toinen käsi meni ensin ja sitten parin viikon sisällä toinen.

Siitä en ole aivan varma olivatko kyseessä ranteet vaiko kädet "yleisesti" mutta käsivarsien osasista oli kyse.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti varjo
kädet menivät RDA:lta hajalle, tosin eivät yhdessä samassa rytäkässä vaan toinen käsi meni ensin ja sitten parin viikon sisällä toinen.

Siitä en ole aivan varma olivatko kyseessä ranteet vaiko kädet "yleisesti" mutta käsivarsien osasista oli kyse.

Kiitokset varjolle!

Pettämätön muistini petti jälleen.

vlad#16.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse olen tässä pähkäillyt pitkin päivää sellaista asiaa, että minkököhänlainen pulttijako mahtaa olla 500mm laipassa, joka on "DIN2501" mukainen?

Pitäisi olla vähän kouluja käynyt, että tämänkin tietäisi.

Täältä tähän
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti varjo
"Se äänihän ollut jo varmaan kymmeniä vuosia ihan sama!
Eiks se äijä vanhene koskaan?
Jaksaa yhä painaa tutulla tyylillään.

Se on pakko olla jotenkin tietokoneella duunattu..."

Ei ole, noita tyyppejä on kait jotain 4 kpl maailmassa jotka tekevät lähes kaikki traileriäänet ym.
Oli juttua jossain lehdessä joskus. Vanhoja tyyppejä ne kaikki olivat toki mutta tietokonehahmoja eivät.

Samaa olen miettinyt automainosten äänen kohdalla. Matala, hieman rosoinen ääni kertoo hitaasti auton nimen, aivan kuin kaverilla tulisi samalla taskuun. Sama ääni ollut ÄÄNESSÄ jo ainakin pari vuosikymmentä.
 
Viestin lähetti Black Adder
Samaa olen miettinyt automainosten äänen kohdalla. Matala, hieman rosoinen ääni kertoo hitaasti auton nimen, aivan kuin kaverilla tulisi samalla taskuun. Sama ääni ollut ÄÄNESSÄ jo ainakin pari vuosikymmentä.

Ja onko sama ääni pestattu nostamaan myös Dressmanin myyntiä?

Miksi automainoksissa pitää möristä? Miksi miesten vaatteita mainostetaan mörisemällä? Onko se jotenkin erityisen miehekästä? Naisilleko nämä mainokset suunnataan?

Apua!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Rubberduck


Miksi automainoksissa pitää möristä? Miksi miesten vaatteita mainostetaan mörisemällä? Onko se jotenkin erityisen miehekästä? Naisilleko nämä mainokset suunnataan?


Kai se sitten on miehekästä. Ja kylmä totuus on se, että miehen mentyä naimisiin häneltä katoaa kyky ostaa ITSE omia vaatteita, varsinkin alushousuja ja tummia sukkia - naiset niitä ostavat miehilleen, joten kai Dressmanin mainokset on suunnattu naisille(kin)?

Vastakysymys: miksi tamppooneja, pikkuhousunsuojia ym. asiaan liittyviä mainoksia koristamaan hankitut naiset lähes poikkeuksetta kikottavat, nauravat ja pelleilevät naama riemusta punaisena? Nimittäin jonkin verran elämää nähneenä voin kertoa, että ERITTÄIN HARVOIN ne kuukautiset naisen kannalta tuovat hillitöntä riemua elämään (paitsi silloin kun tytteli paniikissa venttaa, että alkavatko ne ollenkaan, vai onko yhdeksän kuukauden päästä muita puheenaiheita). Onko nuo mainokset sitten suunnattu miehille? Miehetkö niitä "siivekkäitä ihmeimureita" naistensa housuihin kaupasta käyvät hankkimassa? I don´t think so.
 
Viestin lähetti Predator
Vastakysymys: miksi tamppooneja, pikkuhousunsuojia ym. asiaan liittyviä mainoksia koristamaan hankitut naiset lähes poikkeuksetta kikottavat, nauravat ja pelleilevät naama riemusta punaisena?

Siksi, että totuudessa pysytteleminen ei olisi kovin myyvää: Kiukutteleva ja tiuskiva akka, jonka kohteena on kusi sukassa sohvalla kyyhöttävä, mahdollisimman näkymättömänä pysyttelevä raavas äijä, joka mielessään pohtii, että uskaltaako tuolle belsebuubille enää ikinä ehdotella pientä nussuttelua.

Mutta kertokaas joku minulle, miten laiskuudesta parantuu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös