Eiköhän tämä ollu tässä? Miten Baxterista eroon?

  • 328 339
  • 1 066
Tila
Viestiketju on suljettu.

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Taas ollaan tilanteessa, jossa "joukkue ei pelaa valmentajalle". Kuinkahan monta kertaa lähivuosina ollaan oltu tässä tilanteessa. Onko se valmentajan vaihtaminen todella se viisasten kivi, joka Sheddenin kautta lukuunottamatta pitää aina kaivaa esiin. Jaukkue pelaa alle tasonsa ja TAAS se on valmentajan vika. Saman valmentajan, joka viime kaudella oli se "pelastava enkeli" ja toi pelaajienkin toivoman muutoksen. Olisikohan aika lopettaa perinne, jossa huonosti pelaava joukkue saa aina syninpäästön valmentajan vaihdon muodossa: ei se mitään, vaikka pelataan päinhelvettiä... kohta valmentaja vaihtuu ja sitten kun vähän parannatte, niin se ei ole teidän vika, vaan sen valmentaja" Nyt on jotain muuta vinossa, ei se valmentaja voi vuodesta toiseen olla selitys.

PS. niin ja Sheddenkään ei osalle kelpaa kunnon valmentajaksi... eikä Aravirta, kun sulkukausi hävittiin. Kuka sitten kelpaa.... Malcom Taikuriko?

Ilmeisesti et ole nähnyt yhtään matsia tällä kaudella tai sitten et ymmärrä jääkiekosta yhtään mitään? Kyllähän se on tasan Baxterin vastuulla, että jengi pelaa noin munattomasti ja on huonosti organisoitu. Puolustuspeli ei toimi kuin ajoittain ja koko joukkueen organisoidusta hyökkäyspelistä ei voi edes puhua. Jos nämä pelitapaan liittyvät asiat eivät ole valmentajan vastuulla, niin kenen sitten?

Ja mitä tulee tähän Fan Clubin pj:n kommenttiin, niin sanon vain, että Max Mederin leimaaminen ämmäksi on loukkaus ämmiä kohtaan. Tuollaiset kommentit, mitä luin Hesarin nettisivuilta, ovat loukkaavia perusfaneja kohtaan. Mikäköhän tämä Meder luulee olevansa? Ei hän omista HIFKin faneja. Itse en fan clubiin kuulu, enkä aio siihen myöskään liittyä ainakaan niin kauan kuin Max Meder on puheenjohtajana. Sen sijaan HIFK-fani olen ollut 4-vuotiaasta lähtien ja se ei minusta lähde mihinkään.

Mederit ja Matikaiset tulevat ja menevät, mutta HIFK pysyy. Tämä on nyt joiltakin tuntunut unohtuvan.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäköhän tämä Meder luulee olevansa? Ei hän omista HIFKin faneja. Itse en fan clubiin kuulu, enkä aio siihen myöskään liittyä.....

38 vuotta istunut IFK:n kotiotteluissa ja saan tänään lukea IFK:n omalta nettisaitilta, etten ole IFK:n kannattaja. Jumalauta Meder jo on aikoihin eletty. Tuollainen kakara kuvittelee edustavansa yksin kaikkia IFK:n kannattajia. Ei jumalauta nyt on Moberg ja Heino ja kaikki muutkin seuran silmäätekevät todella anteeksipyynnön velkaa, kun ovat tuollaisen paskahousun päästäneet seuran sivuille pyyhkimään kannattajilla persettä.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
"HIFK-fanit eivät vaadi seurajohtoon muutoksia", sanoo Max Meder, kun HIFK-fanit vaativat seurajohtoon muutoksia.

Vuosisadan parasta allekirjoituskamaa.
 

Vasikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Nurmella, Jäällä ja Parketilla
Seuraavassa pelissä, haluan vaihtaa kanssasi muutaman sanan (rakentavassa mielessä) Hra Meder.!
Valitettavasti en taida olla ainoa laatuaan!
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
38 vuotta istunut IFK:n kotiotteluissa ja saan tänään lukea IFK:n omalta nettisaitilta, etten ole IFK:n kannattaja. Jumalauta Meder jo on aikoihin eletty. Tuollainen kakara kuvittelee edustavansa yksin kaikkia IFK:n kannattajia.

Meni kyllä vähän liian paksuksi taas. Taitaa olla Max Mederillä kieli aika ruskeana tuon IFK:n nettisivuilla julkaistun uutisen perusteella. Täytyy sanoa että melkoista munatonta hyssyttelyä. Näitä IFK:n nettisivujen mukaan "yksittäisiä kannattajia" on allekirjoittanut adressin tällä hetkellä 818 kappaletta. Tätä faktaa on aivan turha yrittää kiistää tai hiljentää vaikka kuinka olisi kuset housussa johdolla.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Meni kyllä vähän liian paksuksi taas. Taitaa olla Max Mederillä kieli aika ruskeana tuon IFK:n nettisivuilla julkaistun uutisen perusteella. Täytyy sanoa että melkoista munatonta hyssyttelyä. Näitä IFK:n nettisivujen mukaan "yksittäisiä kannattajia" on allekirjoittanut adressin tällä hetkellä 818 kappaletta. Tätä faktaa on aivan turha yrittää kiistää tai hiljentää vaikka kuinka olisi kuset housussa johdolla.

Siellähän on jo sanoja vedetty takaisin. Harmittaa, etten ottanut kuvankaappausta. Alkuperäinen otsikko oli "HIFK:n fanit eivät vaadi muutoksia johtoryhmään", nyt puhutaan enää HIFK Fan Clubista.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Voi jumalauta mitä toimintaa nettisivuilla: Tässä mikälie-Mederin jutussa:

"Haluamme oikaista sanomalehden julkaisemaa informaatiota, sillä kyseessä ei ole HIFK Fan Clubin alulle asettama tempaus, vaan yksittäisten kannattajien ideoima protesti seuran odotettua huonompia tuloksia vastaan."

Ihan hyvä juttu hei, mutta kun siinä hesarin jutussa ei missään vaiheessa sanota, että ko.tempaus olisi HIFK Fan Clubin alulle asettama. Eli "oikaistaan" jotain, mitä ei ole missään vaiheessa kirjoitettukkaan väärin.

Minä koen olevani IFK-fani, olenhan käynyt peleissä käytännössä koko ikäni. Minä vaadin, että joukkueeseen tehdään muutoksia ja siksi allekirjoitin tuon adressin. Tulen myös allekirjoittamaan adressin, jossa vaaditaan HIFK:n fan clubin johtajan vaihtamista.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellähän on jo sanoja vedetty takaisin. Harmittaa, etten ottanut kuvankaappausta. Alkuperäinen otsikko oli "HIFK:n fanit eivät vaadi muutoksia johtoryhmään", nyt puhutaan enää HIFK Fan Clubista.
Saman huomasin itse ja kävi myös mielessä tuon uutisen julkaisuvaiheessa, että täytyisi ottaa print screenillä talteen. Sen verran legendaarista kamaa tuo on. Mitä enemmän tuota Mederin aivopierua olen sulatellut, niin sitä enemmän se jaksaa harmittaa. Kuka v*ttu tämä jätkä oikein kuvittelee olevansa?

Suora lainaus HIFKn sivuilla olevasta jutusta:

"Helsingin Sanomat uutisoi perjantaina, että HIFK-fanit ovat perustaneet verkkoon adressin, jossa vaaditaan HIFK:n valmentajien ja seurajohdon eroa. Haluamme oikaista sanomalehden julkaisemaa informaatiota, sillä kyseessä ei ole HIFK Fan Clubin alulle asettama tempaus, vaan yksittäisten kannattajien ideoima protesti seuran odotettua huonompia tuloksia vastaan."

Siis mitä h*lvetin väliä sillä on, onko protesti masinoitu jonkun väsyneen fan clubin toimesta vai ei? Jos näitä "yksittäisiä" faneja alkaa olla jo tässä vaiheessa lähemmäs tuhat, niin ketä kiinnostaa silloin, mikä on fanikerhon puheenjohtajan oma mielipide? Veikkaisin, kun tämä "Neuvostoliitossa kaikki hyvin" -kommentointi tuli julkisuuteen näin pian, että Meder ei ole pahemmin konsultoinut faniclubin jäseniä ja kysynyt näiden mielipidettä.

Voipi olla, että Mederillä on jonoksi asti juttukavereita seuraavassa kotipelissä.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Siellähän on jo sanoja vedetty takaisin. Harmittaa, etten ottanut kuvankaappausta. Alkuperäinen otsikko oli "HIFK:n fanit eivät vaadi muutoksia johtoryhmään", nyt puhutaan enää HIFK Fan Clubista.

Eiköhän adressin allekirjoittaneiden joukossa ole myös HIFK Fan Clubin jäseniä. Taitaa siis pian olla ajankohtaista muuttaa otsikko muotoon "Osa HIFK Fan Clubin jäsenistä ei vaadi muutoksia johtoryhmään". Mielenkiintoista nähdä, säilyykö kyseinen juttu seuran nettisivuilla enää edes kovin pitkään.
 

Kaunis-Jorma

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumalauta, täällähän alkaa olla meno kuin Pohjois - Koreassa. Mitä seuraavaksi? Pentti golffaa hole-in oneja vai lentää hornetilla??

pentti kuulemma uinut 7 minuutissa Suomen Lahden yli.

Tämä herra max on huvittava tyyppi. Kaikki hyvin. Meinasin äänestää penttiä Suomen turhimmaksi julkkikseksi, mutta nyt max (joku ?) tuli tyrkylle.
 

Rantasila

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jumalauta Meder jo on aikoihin eletty. Tuollainen kakara kuvittelee edustavansa yksin kaikkia IFK:n kannattajia. Ei jumalauta nyt on Moberg ja Heino ja kaikki muutkin seuran silmäätekevät todella anteeksipyynnön velkaa, kun ovat tuollaisen paskahousun päästäneet seuran sivuille pyyhkimään kannattajilla persettä.

Ei helvetti sentään nyt meni hermot tähän touhuun ihan totaalisesti.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi Isaksson. Yli 30 vuotta olen pelejä hallilla seurannut ja tämä on mielestäni pahinta kannattajien aliarvioimista koskaan.


Kiitos Puscutractorille allekirjoituksesta.
 

FalseLeader

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jumalauta Meder jo on aikoihin eletty. Tuollainen kakara kuvittelee edustavansa yksin kaikkia IFK:n kannattajia. Ei jumalauta nyt on Moberg ja Heino ja kaikki muutkin seuran silmäätekevät todella anteeksipyynnön velkaa, kun ovat tuollaisen paskahousun päästäneet seuran sivuille pyyhkimään kannattajilla persettä.

Seurajohto ja organisaatiot ovat selvästi korruptoituneet. Tässä lienee vaihtoehdot vähissä kuten SDP:llä konsanaan. Se on nimenvaihdos edessä. Miten olisi HJJ, Helsingin JääkiekkoJoukkue?
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Mitä te oikein valitatte?

Kaverihan on ihan selvästi äijä ja brändi ja fyysinen. Onkohan sillä vielä kuittivihkokin?


Ranger
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Itselleni olisi aivan sama, vaikka IFK jäisi liigan viimeiseksi, jos Matikainen olisi edes yrittänyt tehdä rosterista edes vähän IFK:n näköisen.

Minusta nolointa IFK:ssa tällä hetkellä on puolustus, jonka keskipaino on varmaan 65 kiloa. Miten IFK:n tapaiseen joukkueeseen voidaan hankkia tuollainen mikkihiiripuolustus?

IFK:ssä pitäisi olla kokoa, karismaa ja värikkyyttä. Kaiken maailman Tommi Kovasen ja Janne Laakkosen tapaiset hankinnat ovat perseestä. Ei minulla ole mitään noita pelaajia vastaan sinänsä, mutta ne ovat niin ei-IFK:n näköisiä äijiä, kuin mahdollista. Ja miten edes voidaan odottaa IFK:n pelaavan perinteistä fyysistä kiekkoa tuollaisella materiaalilla?

Hävettää katsoa tämän päivän IFK:ta.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Max "Ylifani" Meder nyt ei ole faniklubin kanssa ainakaan kasvona ole ollut kuin negatiivisesti mukana megamatkoilla. Muuten tätä pärstää ei ole nähty sitten 90-luvun missään, joten eiköhän tuollaiset jutut kannata ohittaa vain olankohautuksella. Taisi Meder päästä vaan kerran enemmän Petoklubille. Tosin tämä kertoo jotain koko HIFK Hockeyn tilasta, kun Fan clubin johdossa pyörii tällaisia pallopäitä, joilla ei ole mitään muuta kuin oma etu kysessä.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Max Mederin on pahimpia seurajohdon marionetteja, sehän on ollut FanClubin puikoissa 90-luvun puolelta ja sopii oikein hyvin Frankin,Kifen ja Penan sylikoiraksi. Ihan täys omahyveinen paska koko jätkä. Kyllä tää IFK.n tila on tällä hetkellä kaikin puolin niin surullinen että ei moista ole kokenut.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, West Ham
Aika huikeeta tekstiä Mederiltä. Hyvä hyvä. Miksiköhän muutaman eitosifanin allekirjoittama turha adressi aikaansaa Mederin laatimaan vastineen kotisivuille, hesarin kirjoittamaan jutun ja Iltalehden sekä radio Suomen mainitsemaan asiasta? Taisi osua kipeään kohtaan.

Meder on ilmeisesti itse kärsivällisyyttä perätessään valmis odottamaan toisetkin kymmenen vuotta finaalipaikan (ja sitä kautta edes mahdollisuuden kultaan) lunastamisessa. Lisäksi Meder uskoo kaikkien tosifanien(fan club) suulla tietävän, että hyökkäyksen pelikirjan puutteella ei ole merkitystä kunhan sairastuvalta saadaan Pesonen, Pikkarainen, Laakkonen, Fagu ja Heikkinen. Ja nehän palaa rosteriin jo ennen vuodenvaihdetta. Eihän tässä mitään hätää.

Viimeiseen palstaan on vielä mukavan ylimielisesti kirjoitettu: "Tällaisissa tilanteissa....kärsivällisyyttä ja uskoa....nopeasti nousukiidoksi", Meder näpäyttää. Koko juttu on ihan täyttä bullshittiä. Tietääköhän Pentti, että toisen nimellä kirjoittaminen on rikos.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
HIFK Fan clubin jäseniä ollaan täälläkin ja en miettinyt hetkeäkään ettenkö allekirjoittaisi adressia. Muutoksia on pikku hiljaa pakko tapahtua.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Allekirjoitus

Olen allekirjoittanut fan-clubin jäsenenä adressin. Eilen bussimatkalla Turkuun keskusteltiin muutamien kanssa asiasta ja kaikki nämä olivat täysin yksimielisiä siitä, että muutos tarvitaan. Muutoksen tulee lähteä Pentistä.
EDIT: Ja tämä ei todellakaan ole selänkääntö seuraa kohtaan! Vaan... Osoitus välittämisestä rakasta seuraa kohtaan ja muutoksen haluamista. Rakas seuramme ei voi olla yhdelle ihmiselle suojatyöpaikka, jossa saa vuodesta toiseen epäonnistua.
 
Viimeksi muokattu:

Vegas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt herää kysymys, miten helvetissä toi Mederin vuodatus voi vieläkin olla IFK:oon kotisivuilla luettavissa. Koko johtoryhmä voi mun puolesta vaikka imeä parsaa, kun antaa tommosen niljakkeen julkisesti vittuilla faneille ja vielä seuran virallisten kotisivujen kautta.
 
HIFK on tällä hetkellä uudessa tilanteessa. Ja vähintäänkin erittäin negatiivisessa mielessä. HIFK:n voimavara läpi vuosien on ollut (tyhmät) fanit, jotka ovat odottaneet (tyhmänä) sitä nousua ja kiitokseksi tästä HIFK ei ole tehnyt muuta, kuin kussut näiden muroihin ja ottanut rahat pois. Nyt tilanne alkaa olla pikkuhiljaa jo kaoottinen, HIFK ei ole pelillisesti ollut suurseura lähes kymmeneen vuoteen ja nyt yleisökeskiarvokin alkaa tulla alaspäin sieltä kärkipakoilta. Mikäli en itse rakastaisi seuraa niin paljon, alkaisin ottamaan selvää, onko mitään mahdollisuutta saada kausikortista rahoja takaisin (ei varmasti ole mahdollista, mutta etsisin pienenpientä porsaanreikää jostain laista/säännöstä). Minä pidän itseäni tällä hetkellä kusetettuna ihmisenä ja en varmasti ole ainoa. En aio tukea HIFK:ta tämän kauden jälkeen sentilläkään niin kauan, että muutoksia on tapahtunut. Kuinka on mahdollista, että vahvat perinteet omaava joukkue voi joutua tällaiseen alemmuustilaan, vaikka kannattajakunnan pitämiseksi ei ole tarvinnut tehdä mitään, päinvastoin, tuntuu että on tehty töitä sen eteen, että uskollisia faneja saataisiin käännytettyä pois.

Ensin meitä kusetetaan ja sen jälkeen vielä vittuillaan päälle ja me vain maksamme tämän tekijälle, kuinka tyhmä voikaan olla?

Nyt HIFK:n uusi hallitus on tilanteessa, jossa pitää tehdä jotain konkreettista, että saa fanit pysymään, sillä itse olen menettänyt uskoni HIFK:hon täydellisesti. Organisaatio on juuri samannäköinen, kuin joukkueen peli kentällä.

Edit: Ja Baxterille kiitokset siitä, että sai puristettua Salosen irti HIFK:sta; 13 peliä, 3+8=11 tehopistettä, on se vitun kiva, että löysit kuitenkin turkulaisen luottomiehen, joka hakkaa kiekkoja ohi tyhjästä maalista!
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
alkaisin ottamaan selvää, onko mitään mahdollisuutta saada kausikortista rahoja takaisin (ei varmasti ole mahdollista, mutta etsisin pienenpientä porsaanreikää jostain laista/säännöstä). Minä pidän itseäni tällä hetkellä kusetettuna ihmisenä ja en varmasti ole ainoa.

Sama on käynyt mielessä täällä. On aivan kiistatonta, että IFK on myynyt tuhansilla euroilla kausikortteja vilpillisin perustein. Tuote ei vastaa sitä, mitä on tarjottu. Voittoja ei voi luvata, mutta sekä perinne, että 100 neliön lakana hallin seinässä kertovat, minkälaista tuotetta on myyty. Ostaja ei ole saanut sitä, miksi tuotetta on mainostettu. Itse asiassa Mederin kirjoitus oli piste sille, että aion tämän myös selvittää.

Sihvosen viimeinen artikkeli Urheilulehdessä tuli myös mukavaan saumaan, siinähän hyvinkin voimakkaasti myös alleviivataan brändin vahvuutta. Ja näin vahvistetaan sitä mielikuvaa, mitä kausikortin ostaja on voinut odottaa vastineeksi tuhansille euroilleen saavansa. Ei voittoja, mutta tietynlaista peliä. IFK on kusettanut kuluttajaa ja ainakin minun kohdallani saa siitä myös tavalla tai toisella vastata.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Mikäli en itse rakastaisi seuraa niin paljon, alkaisin ottamaan selvää, onko mitään mahdollisuutta saada kausikortista rahoja takaisin (ei varmasti ole mahdollista, mutta etsisin pienenpientä porsaanreikää jostain laista/säännöstä).

Kokeilemaan vaan.

Kuluttajansuojalaki 5 luku 12 §

"Tavaran on lajiltaan, määrältään, laadultaan, muilta ominaisuuksiltaan ja pakkaukseltaan vastattava sitä, mitä voidaan katsoa sovitun.

Jos muuta ei voida katsoa sovitun, tavaran tulee:

3) olla myyjän siitä antaman kuvauksen mukainen ja vastata ominaisuuksiltaan sitä, mihin myyjä on viitannut esittämällä näytteen tai mallin

5) kestävyydeltään ja muuten vastata sitä, mitä kuluttajalla yleensä on sellaisen tavaran kaupassa perusteltua aihetta olettaa."

Muista kuitenkin saman luvun 16 §:

"Ostaja ei saa vedota tavaran virheeseen, ellei hän ilmoita virheestä myyjälle kohtuullisessa ajassa siitä, kun hän havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt se havaita. Virheilmoitus voidaan kuitenkin aina tehdä kahden kuukauden kuluessa siitä, kun ostaja havaitsi virheen" Eli reklamaatiota toimistolle.

Myös 18 ja 19 § ovat merkityksellisiä.

Tosisaan puhuen alkaa kyllä riittämään, vuodesta toiseen rämmitään yhdellä liigan suurimmista budjeteista. Omasta puolestani voin luvata, että hallille en mene ennenkuin alkaa muutoksia tapahtumaan, HIFK-radionkin kuunteleminen alkaa olemaan siinä ja siinä. Hävettää HIFK:n puolesta. Punainen ja ilkeä on nyt pinkki ja lempeä.

Kausikorttiloukkoon jääneet voisivat ruveta pitämään surunauhaa hihassa rakkaan seuran eutanasian johdosta.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Toivotaan todellakin, että muutoksia tulee ja rajusti!

Itsekin kävin heti mahdollisuuden tullen allekirjoittamassa adressiin, Fan-Clubin jäsenenä.
Potkut eivät useinkaan loppupeleissä auta, enkä itse ole niitä ensimmäisten joukossa vaatimassa, mutta nyt on muutenkin aika tehdä suuria muutoksia. Mitta alkaa olemaan tai on jo täynnä ja miksi enää odottaa? Aloitetaan siis muutokset sitten vaikka PB:n ulkoistamisesta ja jatketaan niitä johdon uudistuksilla.

Miten tästä sitten eteenpäin?
Itse toivon (niinkuin varmaan lähes kaikki meistä faneista), että valmennukseen tulee ammattinsa osaava valmentaja, jolla on nykyaikainen pelikirja ja joka peluuttaa brändin näköistä lätkää. Ihan aina ei tarvitse eikä toki voikaan voittaa, mutta myöskään pelkkää "brändikiekkoa" ilman tulosta en tahdo nähdä. Summanen on varmasti yksi hyvä vaihtoehto valmennukseen, vaikka en persoonasta kovin pidäkään. Toivolasta samat ajatukset. Tamminenkin kelpaisi, mutta onko hänestä pitkän ajan diiliin? Uutta valmennusta palkattaessa diilin on oltava mieluiten 2+1 mallia (+loppukausi). Eli pitkä sopimus HYVÄLLE valmentajalle! Näin hommaan saataisiin taas sitä kaivattua jatkuvuutta ja tämä tarkoittaisi myös meidän fanien puolelta kärsivällisyyttä, vaikka aina peli ei kulkisikaan... Uskon, että faneilla olisi kärsivällisyyttä JOS koko organisaatiokin aloittaisi ns. puhtaalta pöydältä. 10 vuotta sähellystä on aika pitkä aika ja olemme toki olleet jo kiitettävän ja yllättävänkin kärsivällisiä, joten "meistä"se tuskin on kiinni. Nythän tilanne on kärjistynyt monen eri epäkohdan takia ja fanit eivät enää näe, eivätkä syystäkään tahdo edes nähdä valoa tunnelin päässä. Paras keino tilanteen korjaamiseksi olisi siis totaalinen muodonmuutos johdosta alkaen. Timo Everi, Alexander Lindholm jatkakoot toki hallituksessa, näytöthän ovat tältä saralta vielä antamatta, mutta Tuohimaan vaihtoa en vastusta. Heino, Matikainen ja Moberg sitten vaihtoon. Matikainenhan nyt taitaakin olla kauden jälkeen lähdössä...

Ketä johtoon, tj:ksi ja utj:ksi?
Itse en noita nimiä osaa ainakaan tällä hetkellä sen kummemmin heittää, mutta otetaan esille jo ehdotettuja.
Marc Moberia on yhtenä nimenä ehdotettu, mutta itse en miestä johtoon haluaisi, vaikka olisi kuinka osaava. Isä on jo osuutensa antanut, (kiitos ihan vilpittömästi siitä) mutta en haluaisi, että tämä herra enää taustalla kummittelisi... Aikansa kutakin.
Toimitusjohtajaksi henkilö, jolla on taloudellinen osaaminen hanskassa ja hyvät vuorovaikutustaidot. Hänen ei mielestäni tarvitse olla IFK-taustaa, vaikka se on toki aina plussaa. Pääsasia kuitenkin, että osaa pitää talouden kunnossa ja hoitaa suhteita sponsoreihin/ulkomaailmaan. Olisiko Carlssonista tähän hommaan?
Urheilutoimenjohtajaksi henkilö, jolla on IFK-tausta ja tietotaitoa jääkiekosta. Joku entinen pelaaja ehkä? Kautonen tai Kölli? Entä Nybondas?
Hallitus kokoonpanossa Timo Everi, Alexander Lindholm, joku IFK-taustainen nykyaikainen/ajan hermolla oleva henkilö. Tuohimaa voisi mahdollisesti jatkaa kokoonpanossa, mutta ainakin yksi uusi henkilö olisi hallitukseenkin saatava. Onko IFK:n hallituksen jäsenillä muuten mitään maximimäärää, kuinka monta voi hallituksessa kerrallaan olla?

Jotain kuitenkin tarttis tehdä... Joten muutoksia IFK, kiitos!

Edit: Adressissa jo 1000 täynnä... Hieno homma!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös