Haiskahtaa jokseenkin kannattajille (ja Penalle) vittuilulta, tyyliin "tätäkö te halusitte?
Siis tämä on taas yksi asia, jota en todellakaan suvaitse. Baxter on jo ensimmäisten "erovaatimusten" jälkeen ollut aivan helvetin tyly/piikittelevä mediassa. Jossain vaiheessa kaikkien huulilla oli kysymys, että miksi HIFK ei tee maaleja ja pelit päättyivät 0-0, 0-1. Sitten tuli yksi peli, joka päättyi 2-5 (?), jonka jälkeen Baxter totesi tyyliin, että jos päästää 5 maalia, ei voi voittaa näitä pelejä. Nyt tämä. Ja nämä eivät ole ainoat. "Jokainen kaveri ei voi tehdä 15-20 maalia, mutta jokainen voi puolustaa paremmin". Joku voisi muuten kertoa, että
jos ei tee itse yhtään maalia, ei voi voittaa. Sen sijaan, mikäli päästää 5 maalia, voi silloin tällöin voittaa. Sen lisäksi että vittuilee ja piikittelee faneja ja johtoa, tekee tätä myös pelaajille. "Vastustajan parhaat pelaajat olivat tänään aivan eri luokkaa omien parhaidemme kanssa".
Aina vika on jossain muualla, johdossa, faneissa, avainpelaajissa, loukkaantumisissa, runkopelaajissa, ylijäämäpelaajissa. Nyt syytti jo pelitaktiikkaa, josta hän itse on vastuussa! Maailmassa on vain Baxterin mielestä kaksi erehtymätöntä, Jumala ja Baxter.
Edit: Onko kukaan muuten todellisuudessa hakenut kausaristaan hyvityslaskun kera rahojaan takaisin/saanut rahojaan takaisin? Itse en aio enää katsoa tätä paskaa. Kaikkeni olen tehnyt, jättänyt pelejä väliin, lähettänyt sähköpostia HIFK:lle (johon vastattiin hyvien tapojen mukaisesti, tuli pari riviä vastausta, jotain tyyliin "kiitos asiallisesta palautteesta, viesti lähetetään eteenpäin". Viestissä kylläkin luki, että olisin otettu ja mielestäni oikeutettu jonkinlaisiin vastauksiin. Taas kustiin tyhmää fania silmään.), enää en aio sietää tätä!