Onko niin, että Suomen peli näkyy vain TV5:lla ja Maxin urheilupaketilla? Ja TV5:sta ei saa näkyviin minkään nettipalvelun kautta? Ei löydy kansainvälistä youtube-kanavaa tjs.? Oon tätä jonkin aikaa googletellut ja en ole vastausta löytänyt.
Kerrotko vielä miten? Nyt mulla näkyy vain CNN, ei mitään muita kanavia. Ja lätkämatsin kohdalla lukee, että tarvitset sport lisäpaketin.Maxin peruspaketilla pystyy katsomaan noita kanavia esim. TV5 livenä. Kalliimpi sport-paketti sitten tarjoaa nuo urheilutapahtumat myös kirjastona eli jälkikäteen katseltavaksi.
Kerrotko vielä miten? Nyt mulla näkyy vain CNN, ei mitään muita kanavia. Ja lätkämatsin kohdalla lukee, että tarvitset sport lisäpaketin.
Onko niin, että Suomen peli näkyy vain TV5:lla ja Maxin urheilupaketilla? Ja TV5:sta ei saa näkyviin minkään nettipalvelun kautta? Ei löydy kansainvälistä youtube-kanavaa tjs.? Oon tätä jonkin aikaa googletellut ja en ole vastausta löytänyt.
Henriksson alkoi jo puolustelemaan Pennasta vaikka Pennas kiekkoa ei ole pelattu sekuntiakaan.Tänäänkö se alkaa, että saa tuomita Pennasen Leijona-käskytyksen? Ai että.
Noei, oikeasti minäkin toivon, että startti näyttää hyvää, ei nousisi ihan heti älämölö.
Ja oikeasti kiroan, että alan katsojana vajota hitaasti mutta varmasti vain maajoukkueen matsien seuraajaksi. Vielä ei pohja häämötä, toivoa on ehkä.
Harri Aho twiittasi jo että tuo on SaiPan uus veskari. Erätauolla hän ehkä kysyy asiasta myös veskarilta itseltään, ja toisella erätauolla ottaa yhteyttä siihen jengiin missä tuo pelaakaan, mutta se on SaiPan uus veska. Sopimuksessa on optio ulkomaille siirtymisestä, Jyväskylä ja muutkin Suomen Liiga-kaupungit lasketaan ulkomaiksi.On muuten Sveitsillä tosi kova veskari. Ei mene helppoja.
Suomi ei oo edes joukkueessa!Pennanen ulos ja Myrrä sisään, Suomi ei oo tehnyt vielä maaliakaan.
Ruotsalainen kuitenkin on joukkueessa.Suomi ei oo edes joukkueessa!