Onko niin, että Suomen peli näkyy vain TV5:lla ja Maxin urheilupaketilla? Ja TV5:sta ei saa näkyviin minkään nettipalvelun kautta? Ei löydy kansainvälistä youtube-kanavaa tjs.? Oon tätä jonkin aikaa googletellut ja en ole vastausta löytänyt.
Onko niin, että Suomen peli näkyy vain TV5:lla ja Maxin urheilupaketilla? Ja TV5:sta ei saa näkyviin minkään nettipalvelun kautta? Ei löydy kansainvälistä youtube-kanavaa tjs.? Oon tätä jonkin aikaa googletellut ja en ole vastausta löytänyt.
Maxin peruspaketilla pystyy katsomaan noita kanavia esim. TV5 livenä. Kalliimpi sport-paketti sitten tarjoaa nuo urheilutapahtumat myös kirjastona eli jälkikäteen katseltavaksi.
Maxin peruspaketilla pystyy katsomaan noita kanavia esim. TV5 livenä. Kalliimpi sport-paketti sitten tarjoaa nuo urheilutapahtumat myös kirjastona eli jälkikäteen katseltavaksi.
Nyt taisi käydä niin, että muistelin vielä Discoveryn aikaa. Silloin halvimmalla tilauksella pystyi katsomaan livenä noita tiettyjä kanavia.
En omaa nyt Maxin tilausta, joten en pysty tarkistamaan, mutta luotan sinuun. Lopullinen tuomio lienee siis se, että tarvitaan tuo Sport-paketti nähdäkseen EHT:tä. Ellei sitten katso TV:stä tai sen mahdollistavista palveluista kuten Telia Play, Elisa Viihde tai DNA TV, mutta näistä nyt ei tainnut olla kyse.