Se on ajojahti. Ojanen ei hamua mitään muutakuin valtaa ja rahaa. Likainen bisnesmies. Oon ihmetellyt miksi hänet on paikalleen valittu. Mietitäämpä mitä viime päivinä on tapahtunut. Perttulan potkut ja sit Kaski ja Laine lähtivät hallituksesta. Arvaappa miten paljon nuo ovat tehneet Ässien eteen.
Itse en tule yhteenkään ässien peliin ennenkuin tuo käärme Ojanen kertoo julkisuuteen kaikki tapahtumat. Ässille en käännä ikinä selkääni ikinä.
Olen ikävä kyllä samoilla linjoilla. Tunnen miehen ja hämmästelin kun hänet aikanaan valittiin hallitukseen. Sopisi ennemmin politiikkaan, puhelahjat ovat erinomaiset sekä selityksen mestari. Valmis satsaamaan ja uhraamaan paljonkin kunhan löytää maksajan ensin!!
Mutta halli ja sen puitteet ovat erinomaiset. Muutama seikka vain ihmetyttää hallissa! Vaikka valtaosin "hitsarikansaa" olemmekin, pitäisi olla ns. "teemabaareja", ruokapaikkoja yms. Olkoon aihe vaikka western-tyyli tai vaikka italialaistyyppistä, tai vaikka "lapin henkeä"- mutta jotain muutakin pitäisi löytyä kuin puhtaat betoniset lattiat ja punaiseksi maalatut seinät. Kun menee ostamaan pahvimukiin pudotettuja nakkeja, houkutus ostaa vaikka sipsipussi kylkijäiseksi helposti jää! Sovellakiskot ja valkoiset melamiinihyllyt, hyllyillä kolme sipsipussia antaa kuvan että enpä viitsi ostaa jos joku muu haluaa niitä enemmän! Peräänkuulutan viihtyisiä tiloja, tilojen jakamista yms. Ja jos meidän radioääni käy jo mainoskatkoilla huutamassa jäällä, pitääkö sen huutaa vielä koko erätauko toisessa päädyssä? Jos tiloja hitusen jakaisi, voisi vaikka joku bändi tai trubaduuri- tyyliin mies ja kitara soitella jossain "hockeycornerissa" silloin tällöin?? Take away- ruokiin ja niiden vaihtoehtoihin lisää ajatusta, niiden helppoa kuljettamista katsomoon yms. kaipaa osa ihmisistä! Monasti vain hyvä esille pano on jo puoliruokaa! Vaikka hitsareita olisimmekin! Näihin odotin naisen näkemystä Perttulalta.
HC ja RY ovat kuin kaksi eri maailmaa! Miksei esim joku junnujoukkue voi siivota jäähallia kotiottelun jälkeen? HC voisi maksaa siitä vaikka -20% nykyisestä hinnasta, joka ostetaan ulkoa! Vanhemmat varmasti siivoaisivat jos joukkue saisi siitä jonkinlaisen käyvän korvauksen? Joku junnujoukkue voisi vaikka myydä ottelussa jotakin, joko omaan "pussiin" tai sitten saada HCltä pienen korvauksen työvuorosta?
Kerran ostin aition johonkin viikkopeliin, viedäkseni sinne minulle tärkeitä vieraita. Häpesin aivan suunnattomasti kun aitio haisi ihan helvetin pahalta (lattioille kuivunut olut) Roskakorit olivat täynnä tölkkejä, pöydät tahmaisia ja paskasia. Parhaani mukaan yritin selitää ja luoda positiivista imagoa Assistä omille vierailleni, mutta vituttihan se siitä maksaa! Jos joku junnujoukkue ottaisi aitiot siivottavaksi, ja joku HCstä viitsisi valvoa asioita, Ässät säästäisi rahaa, ja junnujoukkueiden maksut pysyisivät malttillisempana. Vähän rönsyili otsikosta, sorry! Hieman yhteisöllisyyttä ja yhteen hiileen puhaltamista, puolin ja toisin!