Sokaistunut en ole, mutta voi mut pro-Lasak ryhmään kyllä laittaa. Vastasin tähän kauden alla tai juuri alettua en enään muista. Varmasti löytyy jostain ketjusta. Minun duunini ei ole hankkia Jokereihin pelaajia, joten ei minulla voi olla mitään käsitystä millaisia pelaajia olisi realistista saada. Tämän takia vastasin suunnilleen näin: Olisin pitänyt Lasakin. Tästakin tapauksesta on hyvin ristiriitaista tietoa suht päteviltä kirjoittajilta. Tämä ei jostain syystä tapahtunut niin valitsin pelaajan joka aivan varmasti oli saatavilla. En usko, että Helenius halusi niin paljon Jyväskylään tappelemaan alunperin tasapuolisesti Myllykosken kanssa, ettei hän olisi ollut saatavissa. Loistavia maalivahteja oli varmasti useita ja ihan realistisia, mutta miten minä voisin tietää ketkä ovat saatavilla. Se pitäisi olla Keklun homma. Olisin siis valinnut Riku Heleniuksen Eeron sijaan. Syytkin ainakin muistaakseni kerroin viestissä. Tämän voi kaivaa netin syövereistä jos kiinnostaa.En nyt muista oletko Acid täällä asiasta jo puhunut, mutta siis kenet sinun mielestä olisi pitänyt hankkia ykkösveskaksi? Oletko tätä pro-Lasak ryhmää, joka sokeutui äijän pleijariotteista aivan täysin viime kaudella?
Myönnän, että Koskista liputin Kilpeläisen ollessa loukkaantuneena ja toistaiseksi hän ollut pettymys. Endras olisi kelvannut myös hyvin mielellään. Aina ei voi osua, mutta usein voi.
Kaikki ei tietenkään halua Jokereihin, en minä missään pilvilinnassa elä, jos se ei ole jo selvinnyt. Palkoista mulla ei faktaa ole, luulen Eeron pelaavan 200-250k palkalla. Essihän käsittääkseni tienasi n.350k ja ainakin Filppulan palkka on jossain siellä päin. Mun jengissä siis jos mennään selvällä ykkösellä niin se haetaan ja jos tarvii maksetaan n. 350k kaudesta. 100k lisää niin vaihtoehtojakin on enemmän.
Viimeksi muokattu: