Eero Kilpeläinen Jokerimaalille

  • 387 526
  • 1 254

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jokerit.com tiedottaa "julkisen salaisuuden" eli Kilpeläisen siirtymisen Jokereihin 2v. sopimuksella. Lyhyessä ajassa jo toinen Dallas-varaus joka siirtyy Jokereihin.
 

Sutter #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hurricanes, CC, Jokerit
Vahvasta huhusta tuli sitten totta ja Eero Kilpeläisestä tuli Jokereiden uusi maalivahti kahden vuoden sopimuksella. Kauanhan sitä huhuttiin ja nyt se on sitten totta ja keskustelut hänestä saadaan jatkettua, että onko hänestä jokereiden ykkösmaalivahdiksi. Itse olen sitä mieltä, että tulee olemaan ensi kaudella tärkeä palanen Jokereiden peliä ja tulee olemaan meillä voittava ja hyvä maalivahti, johon pystyy luottamaan joka ottelussa. Pelasi Ässissä vahvan kauden ja en luulisi Eeron huonontuvan Westerlundin pelitavan takia ainakaan. Ja katsotaan mitä Ketterer saa aikaan Kilpeläisen kanssa. Mielenkiinnolla odotan ensi kautta Eeron kohdalla.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katos vaan. Varmaan ihan pätevä ukko ja fiilikset on paljon luottavaisemmat kuin ennen tätä kulunutta kautta, kun ykkösenä oli lähtökohtaisesti Järvinen. Kuten kirjoitettua, olisin silti mielelläni pitänyt Lasakin ykkösenä ja Järvisen kakkosena, mutta ilmeisesti molemmat siirtyvät muille maille. Siispä tervetuloa Eero Kilpeläinen ja toivokaamme onnistumisia!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Huh huh nyt viimein voidaan lyödä naula arkkuun tai siis lopettaa se turhanpäiväinen höpötys ettei Eero pelaisi paria seuraavaa kautta Narreissa!
Ja ehkä nyt sitkeimmätkin vastarannan kiisket vihdoin uskovat, että Jokereiden ykkösmaalivahti kaudella 2011-12 (ehkä myös 2013) on Eero Kilpeläinen, eikä Jan Lasak. :)

Itse uskon ja toivon, ettei Kilpeläiselle käy kuten Järviselle vaan että hän saa pitää ykkösvahtipaikkansa koko 2v sopparin ajan. Seurataan asiaa mielenkiinnolla Ässäleiristä käsin.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
No niin, nyt niitä hankintoja alkaa sitten tippumaan yksi kerrallaan, eli "massiiviset" lienevät historiaa.

Itse toivotan Eeron tervetulleeksi Jokereihin. Toivottavasti näyttää epäileville Tuomaille, että pää kestää "areenan kirkkaat valot" ja pystyy torjumaan Jokerit menestykseen. Ainakin näkemissäni Ässien peleissä "Kilps" oli lähes poikkeuksetta hyvä, välillä jopa erinomainen.

Onkohan meidän mv-kaksikko sitten Kilpeläinen-Tuohimaa?
 

mfish

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tervetuloa Eero!

Vaikka tuo Eeron GAA on ollut yli 3 joka kaudella(ennen tätä kautta), on tuo SVS% kuitenkin ollut yli 90 joka kausi. Minusta se kertoo hyvästä maalivahdista joka on pelannut paskan puolustuksen takana. Nyt kun tämä kausi oli ässiltä hyvä -> Eeron statsitkin parani kertaheitolla.

Itsekkin olen hieman epäillyt Eeron "pään kestävyyttä". Uskoisin kuitenkin, että Erkan kilpparin takana Eero torjuu koko kauden hyvin, GAA:n ollessa 1.70-2.00 luokkaa. Katsotaan kuinka käy :D
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Eero Kilpeläinen tulee erittäin vaativaan paikkaan. Monet ovat käyneet yrittämässä ja harvat ovat onnistuneet. Nyt pitää täsmentää, mitä tarkoitan. Onhan jotkut pelanneet hyvin ja onnistuneet, eikä menestys ole aina ollut vain maalivahdista kiinni, mutta lähivuosina on tultava menestystä myös. Kilpeläinen on hyvä valinta vapaana olevista maalivahdeista. Tälle pohjalle on hyvä rakentaa kestävää kivijalkaa. Saa nähdä kestääkö Eero paineet. Runkosarja ei varmasti tuota ongelmia.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hiukan epäileväinen olen... Kilpeläinen ei ole erityisen peittävä maalivahti ja kokoakin on vaivaiset 182cm. Mutta toivon kyllä että kaveri onnistuu eikä tarvitsisi syksyllä huudella, että "mitä minä sanoin, miltä nyt tuntuu?".

Jatkaako Järvinen kakkosena?
 

#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hyvinkään Tahko, Pasi Nurminen
Nyt se sitten vahvistui. Kuten todettua, olisin mieluummin pitänyt Lasakin, mutta kuten eräs autokauppiaskin on todennut, NÄILLÄ MENNÄÄN. Kaikki tuki täältä Eerolle ja toivottavasti näyttää epäilijöilleen (mm. allekirjoittaneelle) että pää kestää myös areenan kirkkaat valot. Isot saappaat on Lasakilta jäänyt täytettäviksi. Tervetuloa Eero!
 

Saarinen#41

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid C.F, Helsingin Jokerit
Jatkaako Järvinen kakkosena?

Sopimus on, mutta en kuitenkaan usko, että Järä pelaa ensi kaudella Jokeripaidassa. Huhuissa ollut, että menisi HPK:hon, mutta mene ja tiedä.

Silloin, kun sopimusta tehtiin, Järvinen tiesi olevansa ykkösmaalivahti.
Nyt, ennen seuraavan sopimuskauden alkua Järvinen tietää olevansa kakkosmaalivahti, joten uskon, että Järvinen hakee ykkösmaalivahdin paikkaa pienemmistä joukkueista.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Erinomaista ja hyvä että vihdoin toteutui tämäkin huhu! En ole huolissani Kilpparista ja varsinkaan siitä kuulutetusta pään kestävyydestä, tänä keväänä Kilpeläisellä statsit paranivat pleijareissa vaikka Ässät muuten epäonnistuikin. Ja onhan Kilpeläisellä vielä vyöllä voitetut karsinnatkin. Hyvä hankinta!
 

bultsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suoraan sanottuna täydellistä paskaa!

* Onko kaverilla Jokerisydäntä? Ei varmasti ole!
* Nostaako kaveri suhteellisen kovaa palkkaa? No nostaa ihan varmasti. 250k ainakin.
* Onko Kilpeläinen vakuuttanut playoffeissa kertaakaan? Onko voittavava maalivahti playoffeissa? Ei ole!

Erittäin valitettavaa ettei Lasak jatka. Oli positiivinen kaveri ja pelasi ennen kaikkea Jokereille täysillä. Ymmärrettävää tietysti mennä isompiin piireihin kun peli kulkee. Nyt saatin porilainen janari joka vain pelaa HMV-asenteella ihan niin kuin Nordlund.

No onneksi olen ainakin puolet kaudesta intistä niin en näe tämän kaverin paskomista. Ja vielä kahen vuoden soppari! Sairasta.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Kovan kaverin Keklu sainasi, yksi parhaista SM-Liigassa tällä hetkellä => onnittelut Ilmalaan!
 

Jokerinho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Nyt saatin porilainen janari joka vain pelaa HMV-asenteella ihan niin kuin Nordlund.

Onhan se nyt helvetin mukava, kun jotkut voi jo tässä vaiheessa kevättä kertoa, mitä ensi talvena tapahtuu. Siitä huolimatta ainakin minä haluan todistaa ja kokea sen itse, joten voisitko jatkossa jättää spoilerit vähemmälle, kiitos.

Kilpeläinen miellyttää täällä kovasti. Toistaiseksi julkaistuista liigavahdeista kovin eikä tule paljon sieltä kärkipaikalta putoamaan.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jan Lasak. Vakuutti pleijareissa paljon paremmin kuin Kilpeläinen.

Itse asiassa Lasakin ja Kilpeläisen statsit menevät aika yksi yhteen playoffien kohdalla, Lasakin torjuntaprosentti oli hieman parempi ja Kilpeläisen GAA vähän pienempi. Lisäksi uskallan väittää että ei Lasak ainakaan halvempi ole kuin Kilpeläinen. Tuskinpa mistään Jokerisydämestäkään voinee puhua Lasakin kohdalla, pelasi täällä mitä, alle puoli vuotta?
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Jan Lasak. Vakuutti pleijareissa paljon paremmin kuin Kilpeläinen.

Montako Eeron peliä näit pudotuspeleissä? Itse en nähnyt ainuttakaan, olen vain luettujen asioiden varassa, joiden perusteella Ässät ei kaatunut Kilpeläiseen vaan hyökkäyksen tehottomuuteen.

Fakta on, että kumpikaan ei pystynyt viemään joukkuettaan jatkoon. Oli Lasak kuinka sympaattinen kaveri tahansa, niin hänelle tehtiin pudotuspeleissä monta maalia aivan loppuhetkillä tai jatkoajalla. En siis aivan ymmärrä tätä yletöntä Lasak-hehkutusta.

Sehän on tietysti aivan ilmiselvää, että Lasakilla on aivan tajuttoman iso Jokerisydän puolen vuoden pestin jälkeen...
 

bultsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse asiassa Lasakin ja Kilpeläisen statsit menevät aika yksi yhteen playoffien kohdalla, Lasakin torjuntaprosentti oli hieman parempi ja Kilpeläisen GAA vähän pienempi. Lisäksi uskallan väittää että ei Lasak ainakaan halvempi ole kuin Kilpeläinen. Tuskinpa mistään Jokerisydämestäkään voinee puhua Lasakin kohdalla, pelasi täällä mitä, alle puoli vuotta?
Okei, tilastot ovat aika samanlaiset. Mutta mitä nyt näin 3 Ässien peliä ei Kilpeläinen vakuuttanut. Joo, Lasak pelasi meillä sen puolivuotta mutta mitä nyt olen Kilpeläisen haastatteluja katsonut niin jää kaverista vähän laimea maku. Lasak oli ihan toista luokkaa.

Toivotaan tietysti että Kilpeläinen onnistuu.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
mitä nyt olen Kilpeläisen haastatteluja katsonut niin jää kaverista vähän laimea maku.
Ja mitä tälläkin on väliä? :D

Minua ei kiinnosta oikeasti lähes p-vertaa millainen Kilpeläinen on siviilissä/kameroiden edessä kunhan kiekot pysähtyy.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Katos vaan. Varmaan ihan pätevä ukko ja fiilikset on paljon luottavaisemmat kuin ennen tätä kulunutta kautta, kun ykkösenä oli lähtökohtaisesti Järvinen.

Miksi?

Järvinen on huomattavasti potentiaalisempi maalivahti kuin Kilpeläinen. No tää on niin Jokereiden näköinen hankinta ettei paremmasta väliä. Katotaan tilastoista kuka on pelannut hyvin ja ostetaan se joukkueeseen.

Pullo Beaujolaisia vetoa, että Jokereiden ykkösmaalivahtina pelaa ensi tammikuussa joku muu kuin Eero Kilpeläinen?

*linkki menee Wikipediaan.
 
Viimeksi muokattu:

maukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kontulan Jokerit
Järvinen on huomattavasti potentiaalisempi maalivahti kuin Kilpeläinen. No tää on niin Jokereiden näköinen hankinta ettei paremmasta väliä. Katotaan tilastoista kuka on pelannut hyvin ja ostetaan se joukkueeseen.

Perusteluja, kiitos. Järvinen on monta kertaa yrittänyt ykkösvahdin paikkaa niin Kalpassa kuin Jokereissakin, mutta ei ole taso riittänyt. Toki erinomainen kakkosvahti. Kilpeläisellä on myös varaus, jota Järvisellä ei ole.

Ei Kilpeläinen mitään erikoisia fiiliksiä herätä, mutta se, että joku lukkofani tulee tänne huutelemaan, niin herättää suurta myötähäpeää. Lukkohan on ostojenginä mennyt jo niin Kärppien kuin Jokerienkin ohi. :D Mutta ehkä saatte perjantaina sen mitalin, jota Lukko on isolla rahalla hakenut jo melkein 100 vuotta. Mutta toivottavasti Noronen ei ole maalissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös